Jovic overvejer sin fremtid i Real Madrid

5 år 8 måneder siden #1 af Jbner
Efter...

Efter et par overraskende startpladser til Jovic i begyndelsen af sæsonen, er han ligeså stille gledet ud af Zidanes planer, og nu overvejer serberen sin fremtid i Real Madrid.

I sommerens transfervindue blev Jovic bedt om at lede efter en ny klub, men det kom der ikke noget ud af, og nu er han altså så småt ved at forstå at hans fremtid ikke er i Madrid.

Serberen har ikke spillet siden 3-2 nederlaget til Shaktar Donetsk i Champions League, og han har tilbragt de seneste fire kampe på bænken. Selvom Zidane insisterer på at han regner med alle sine spillere i truppen, synes sandheden at være en anden for Jovic.

Det vil dog være sværere for Jovic at finde en ny klub i januar end det havde været i sommerens forlængede transfervindue. Real Madrid handler sjælendt om vinteren, og med coronavirussens fortsatte effekt på økonomien i klubben, han man allerede afvist ankomsten af nye spillere i midten af sæsonen.

Isco er en anden spiller der kan være i samme båd som Jovic, men han søger ikke aktivt efter en ny klub, selvom hans vej til spilletid også synes lang. Der har været rygter for nyligt om et skifter til Premier League og Everton, hvor Carlo Ancelotti er træner, og hvor James Rodriguez har fundet lidt af sit gamle niveau frem efter han skiftede til den blå side af Merseyside i sommerens transfervindue.

For Iscos vedkommende har ingen af klubberne dog taget første skridt, og derfor ventes det, i hvert fald for nu, at han forbliver Real Madrid-spiller, selvom han ikke får den ønskede spilletid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #2 af DeLaRed
Der er ikke så meget at overveje Luka, du pakker bare kufferten og prejer en Taxa til en hvilken som helst anden by i Europa!!! KEGLE

Donde está la biblioteca?

5 år 8 måneder siden #3 af Kimbo
Er enig i at Luka ikke har været det vi havde håbet, men ligefrem at kalde manden en kegle er at presse den. Hans manglende præstioner på banen kan vidst koges ned til flere faktorer end at han bare har været elendig.
Som fx. dårlig scouting.

5 år 8 måneder siden #4 af DeLaRed

Kimbo skrev: Er enig i at Luka ikke har været det vi havde håbet, men ligefrem at kalde manden en kegle er at presse den. Hans manglende præstioner på banen kan vidst koges ned til flere faktorer end at han bare har været elendig.
Som fx. dårlig scouting.

Vi kan godt blive enige om at han er fejl-castet til Real, og det er som saadanne ikke hans skyld! MEN den arbejdsindsats man ligger for dagen naar man faar spilletid er ikke op til andre, hverken traeneren, agenten, praesidenten eller scouting afdelingen.

Jeg henviser til ham som en KEGLE (har jeg gjort i flere indlaeg), da jeg sjaeldent har set en spiller vaere saa stillestaaende og ubevaegelig som Jovic for Real Madrid (han er en levende traenings kegle). Han presser ALDRIG paa modstanderen, han loeber generelt INGEN meter naar Real ikke har bolden, og naar Madrid saa er i bold besiddelse saa gemmer han sig rigtig fint imellem modstanderens 2 midterforvarer, havde han ikke haft samme farve troeje som Real, kunne man jo godt forvenklse ham som en forsvars spiller for modstander holdet.

Jeg kan personligt langt hen ad vejen acceptere at en angriber i perioder ikke score mange maal (dog er Jovic' 2 maal paa +1.000 minutter fandme paa graensen), men jeg har en forventning om at enhver spiller der traekke i den hvide troeje viser vilje og engagement naar de er paa banen, og det har jeg ikke set fra Jovic en eneste gang, mest af alt ligner han en mand der bare ikke hoerer hjemme paa tp-plan (og det er saa fint nok at man mener han var god i tyskland og for sit landhold, men det hjaelper bare ikke noget, naar han gang paa gang ikke kan vise det samme for Real Madrid).

Hvorfor ser vi ham ikke loebe i vildskab som Raul gjorde?

Naar han ikke er en del af spillet hvorfor gaar han ikke ned i banen som Karim (ved godt de ikke er samme type, men han maa sku da for fanden forsoege at deltage i spillet, naar han ikke har haft en boldberoering i 30minutter)?

Hvorfor kan han ikke vise samme fysiske fight og vilje som Mariano gjorde mod Valencia? Det er jo et helt andet udtryk en spiller som Mariano har paa banen, og der burde ikke vaere noget der forhindre Jovic i at kaempe ligesom Mariano goer det, men det goer han aldrig, ikke en eneste gang har vi set ham ville slaa sig, eller vise en vilje overfor forsvarspillere om at de fandme ikke skal tage bolden fra ham.

Jovic derimod er usynlig i stoerste delen af alle de kampe han har spillet for Real. Naar han saa faar bolden, skynder han sig at ligge den retur til en medspiller, for han skulle jo noedigt tage noget ansvar, og hvis han mister den er det op til hans holdkammerater at vinde den tilbage, for han skulle jo noedigt loebe for mange meter.

Jeg giver gerne spillere en enkelt season hvro tingene bare ikke koere, men saa skal man ogsaa vise et bedre udtryk naar den nye season starter, og det er jo den komplet samme jovic vi har i truppen som sidste aar.

Saa derfor er han en levende traenings KEGLE i min bog, og han skal virkelig komme med et helt andet udtryk (som for eksempel Mariano) foer jeg kommer til at kalde ham noget andet!

(det skal lige understreges, at jeg er ikke kaempe fan af Mariano, men det er jo tydeligt hvem der er bedst i Real Madrid, og mere end alt andet saa kaemper han for det, noget Jovic indtil videre har vist at han er for fin til)

Donde está la biblioteca?

5 år 8 måneder siden #5 af Ramos4

Kimbo skrev: Er enig i at Luka ikke har været det vi havde håbet, men ligefrem at kalde manden en kegle er at presse den. Hans manglende præstioner på banen kan vidst koges ned til flere faktorer end at han bare har været elendig.
Som fx. dårlig scouting.

Enig i at han er fejl-scouted, men at han går rundt på banen og ikke deltager overhovedet er simpelthen under al kritik.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Leveret af Kunena Forum