Bedømmelse af truppen mod Valencia

3 år 5 måneder siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (30 brugere)

2.9 Courtois
1.5 Marcelo
2.0 Ramos
1.4 Varane
2.6 Federico Valverde
1.6 Isco
2.6 Martin Ødegaard
2.7 Modrić
2.4 Toni Kroos
1.7 Asensio
2.3 Benzema
1.2 Lucas Vázquez
1.7 Luka Jović
2.4 Mariano
1.9 Rodrygo
1.4 Vinícius Junior
1.5 Zinedine Zidane
Hele holdet 2.0
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #2 af Salix7
Hold nu op, hvor må det her snart få en ende! Zidane skal ikke med videre på vores rejse!! Han har jo fuldstændig tabt omklædningsrummet - ikke én spiller leverer en bare nogenlunde godkendt indsats i dag!
Det er pinligt og det er nu engang Zidane’s ansvar at tage fat i spillerne, motivere dem, sætte dem op og sikre at de bløder for trøjen!
Jeg er så træt af at høre de samme undskyldninger, samtidig med at han intet seriøst nyt forsøger.
Men det er ikke det værste, det værste er klart at jeg ikke på noget tidspunkt igår med gal, men blot sad og smilede, fordi min tiltro til projekt Zidane er ved at fordufte..

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #3 af nono
Hvornår kommer Podcasten?! :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #4 af Administrationen
Den udkommer nok først i morgen. Vi har givet Daniel fri.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #5 af Daniel

Administrationen skrev: Den udkommer nok først i morgen. Vi har givet Daniel fri.


Jeg har fandeme aldrig fri fra det her useriøse foretagende. Der er podcast til dem, der gider at høre på Oscar og Jesper. NU ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #6 af Kiwes
Det mindste man kan forvente af en træner er han kan stille den rigtige start 11'er. Det kan Zidane ikke engang. Jeg var tidligere fan, men det går ikke længere, han skal væk til sommer sammen med flere fra den gamle garde. Hans evig tiltro til at Marcelo og Isco kan spille med længere holder bare ikke. I går burde Mendy og Kroos have spillet det var tydeligt for enhver. Jeg medgiver at Lucas fint kunne have startet, på den plads er vi mere udfordret. Det fungerer ikke offensivt eller defensivt. Vores spillermateriale er ikke det bedste, men vi skal simpelthen få mere ud af det. Jeg har svært ved at komme op med et trænernavn som jeg synes kunne være interessant - det er heldigvis ikke mit job, men der må være noget bedre derude.
For mit vedkommende er det fint at Zidane bliver slagtet i den spanske presse og lægger pres på ham til at stoppe den meningsløse rotation, der tydeligvis ikke fungerer.
Sidste redigering: 3 år 5 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #7 af DeLaRed

Salix7 skrev: Hold nu op, hvor må det her snart få en ende! Zidane skal ikke med videre på vores rejse!! Han har jo fuldstændig tabt omklædningsrummet - ikke én spiller leverer en bare nogenlunde godkendt indsats i dag!
Det er pinligt og det er nu engang Zidane’s ansvar at tage fat i spillerne, motivere dem, sætte dem op og sikre at de bløder for trøjen!
Jeg er så træt af at høre de samme undskyldninger, samtidig med at han intet seriøst nyt forsøger.
Men det er ikke det værste, det værste er klart at jeg ikke på noget tidspunkt igår med gal, men blot sad og smilede, fordi min tiltro til projekt Zidane er ved at fordufte..


Ikke uenig i kritikken af ZZ efter denne forfærdelige kamp, dog en smule uenig i at der ikke er en eneste spiller der levere en godkendt indsats.

Til at starte med skal vi lige erkende at det er vores bagkæde der fejler fuldstændig idag, det gør så også at resten af kort huset så småt følger med, men havde det ikke været for et væld personlige fejl (og en smule uheld) i defensiven, så mener jeg nu nok godt vi kunne have fået point med hjem (måske ikke på smukkeste vis, men det havde været vigtige point)

En spiller som Courtois for eksempel, ja han lukker 4 mål ind, men hvad skal manden dog stille op. Han starter endda med at redde et straffe, men her ville Marcelo og Vasquez bare noget andet og går sammen om at sikre et omspark til Valencia. Vi kan ikke forvente at Courtois tager mere end 25% af de straffe spark han står overfor. Ud over det er det også hårdt at give ham skylden fordi Varane skyder på ejet mål, han gør alt hvad han kan for at redde bolden i en situation som kun blev farlig pga at Varane gjorde det mest uventede.

Ud over det har det aldrig været en hemmelighed at vores midtbane ikke fungere uden Casemiro(eller en anden decideret defensiv midt), men både Fede og Modric gør hvad de kan i defensiven, men bliver jo solgt af at bagkæden laver så utrolig mange fejl og samtidig at skulle dække begge backs da både Marcelo og Vasquez havde glemt kompasset i dagens anledning. Især Modric synes jeg spiller en stærk kamp, men vi kan bare ikke forvente at han kan bære hele holdet på sine 35årige skuldre!

Og så kan man skyde nok så skarpt efter Vini, og Asensio, men man må ikke glemme at de begge to Blev tvunget til at spille backs idag, efter det første Valencia mål skal de jo bruge alt for meget tid på det defensive arbejde, især Asensio laver et kæmpe arbejde på højre back, og de gange hvor Valencia ikke kom til indlæg i vores højre side er det fordi Asensio står i vejen, Vasquez var generelt ude a position 50% af kampen og når han så endelig var på backen var det jo et samsurium af FC Zulu agtige beslutninger han lavede.

Zidane skal kigge dybt i vin flasken efter at stille med både Marcelo og Isco når han havde bedre muligheder på bænken, samt også være utrolig pinlig over ikke at have reageret i pausen.

Men synes personligt det er en smule unfair at klandre hele holdet for dette resultat, når der er en håndfuld spillere der falder igennem på det grueligste!

Det er dog bare en subjektiv holdning, og jeg er ligeså skuffet som alle andre over denne ydmygelse!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #8 af Matamoro
Zidane skal væk nu. Ind med Solari så han kan rydde op i truppen og måske spille et par castilla-talenter ind på holdet. Vi skal tilbage til de basale madrid-dyder og dem finder man ikke mange af i førsteholdstruppen.
Antonio Blanco, Miguel Gutierrez og Sergio Ramos skal have mulighed for at blive del af holdet. Jeg sagde det allerede inden vi genansatte Zidane, vi bliver nødt til at finde en træner der kan udvikle unge spillere. Det kræver lidt tid. Så kan vi bagefter krydre holdet med nogle verdensstjerner. Solari har vist at han kan tage opgøret med de etablerede spillere og at han ikke er bage for at give de unge chancen. Jeg nævner Reguilon, Vini, Valverde, og Llorente. Hvis man havde ladet ham forstætte sit arbejde dengang, havde man haft noget der minder om et hold med en identitet. Så kunne man hente Mbappe, osv. Jeg kan næsten sige med sikkerhed at Mbappe ikke vælger Real Madrid til sommer. Han gider da ikke bruge de næste to-tre sæsoner på genopbygning, når han kan glide lige ind på et færdigt hold som Liverpool

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #9 af Sebberg
Din idé er god Matamoro. Lad os tage en træner og satse på den strategi, der helt tydeligt har givet bagslag de seneste fem år. Strålende.

Hvornår vil folk forstå, at det her handler om, at vi i særdeleshed mangler bare én spiller, der tager de helt rigtige løb på den sidste tredje halvdel, og som dertil mestrer kunsten at afslutte?

Vi har så mange etablerede angreb, der ender ud i intet, og vi har så mange ufuldendte kontraangreb, fordi vi ikke har de rigtige spillere til det.

Det var jo netop de ting, som Ronaldo bidrog med. Det handler ikke kun om selve målene og selve afslutninger, men alle løbene omkring. Prøv at se highlights fra Lazio - Juventus i weekenden. Portugiseren scorer ét mål, men rammer også overliggeren, har et skud fra kanten af feltet, der suser forbi, og et par andre temmelig store chancer.

Vi mangler egentligt en cocktail af Vinicius og Asensio. Én, der kan udfordre og sætte en modstander som brasilianeren, og én, der har et hug som Asensio.

Med andre ord: Mbappe.

Jeg er ikke ét sekund i tvivl om, at han er en stor del af løsningen. Det har været så vanvittig tydeligt de seneste år, at vi mangler de rigtige løb og afslutninger på den sidste tredjedel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #10 af Kiwes
Fedt og nu er Valverde også skadet og ude en måned...fedt, fedt, fedt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #11 af DeLaRed

Kiwes skrev: Fedt og nu er Valverde også skadet og ude en måned...fedt, fedt, fedt.


Perfekt, så kan Marcelo jo få spilletid på midtbane :-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 5 måneder siden #12 af Kiwes

DeLaRed skrev:

Kiwes skrev: Fedt og nu er Valverde også skadet og ude en måned...fedt, fedt, fedt.


Perfekt, så kan Marcelo jo få spilletid på midtbane :-)


Vi skal have gang i Ødegaard. Om det så er i en 4-4-2 i stedet for Asensio eller 4-3-3 for Valverde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum