Dortmunds sportsdirektør: Reinier mangler noget i det fysiske aspekt

5 år 8 måneder siden #1 af Administrationen
Det 18-årige stortalent,...

Det 18-årige stortalent, Reinier Jesus, har fået en svær start på tilværelsen i Dortmund, hvor han skal være i de kommende to sæsoner og det har ifølge Dortmunds sportsdirektør, Michael Zorc, sin helt klare årsag:

- Han mangler endnu noget i det fysiske aspekt. Man bemærker, at han gennem måneder var uden mulighed for at træne og spille.

Her hentyder han til, at Reinier Jesus spillede sin sidste kamp i marts måned, hvorefter Real Madrid Castilla fik aflyst sin sæson på grund af Corona-krisen. Michael Zorc håber dog, at Reinier Jesus vil benytte den kommende landskampspause til at få en masse spilletid på Brasiliens U23-mandskab.

I Dortmund er det blot blevet til 105 minutter og han har kun været med i fire kampe. Flest spilleminutter fik han i Cup-opgøret mod Duisburg, nemlig 26 minutter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 8 måneder siden #2 af Madridista02
En af de mest meningsløse handler vi har foretaget os, i lang tid. Håbløst...

Jeg savner Pepe :(

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 8 måneder siden #3 af Madridista02
Jeg hentyder til udlejelsen af Reiner til Dortmund. Ikke købet af Reiner.

Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Estadio Santiago Bernabéu

5 år 8 måneder siden #4 af KWE
Helt enig. Med Dortmunds spillertrup i mente, var det givet på forhånd at han stort set ingen spilletid ville få...

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
5 år 8 måneder siden #5 af Madridista02

KWE skrev: Helt enig. Med Dortmunds spillertrup i mente, var det givet på forhånd at han stort set ingen spilletid ville få...

Jep. Jeg kan slet ikke se logikken i det. Hvis Dortmund havde købt ham, så havde jeg forstået det, fordi de er kendt for at udvikle unge talenter til stjerne spillere. Men når de kun lejer Reinier, så tvivler jeg på de vil udvikle ham i stedet for Bellingham fx. som de ejer. Mærkelig forretning Real har foretaget sig her.

Leveret af Kunena Forum