Blandet brasiliansk succes

5 år 8 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrids...

Real Madrids tre unge brasilianere kan se tilbage på de seneste landskampe med blandede følelser.

Mens Vinícius Junior sad på bænken i hele kampen mod Venezuela, kunne Rodrygo og Reinier til gengæld smile bredt over sejren på 3-1 over Sydkorea. Her kom de begge nemlig på måltavlen og de var generelt meget aktive i Brasiliens offensiv.

Især for Reinier var kampen en positiv oplevelse, idet han fik 82 minutter på banen og det står i skærende kontrast til de i alt 105 minutter, han indtil nu har fået for Dortmund i denne sæson, men måske er der nye muligheder for brasilianeren i det tyske, for Dortmunds sportsdirektør, Michael Zorc, ønskede i hvert fald, at Reinier udnyttede sin landskampspause til at få en succesoplevelse og det må man sige, at han fik.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #2 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Blandet brasiliansk succes
Det er en vigtig detalje, at Vinicious sad på bænken for Brasillien og de to andre spillede for u23.

5 år 8 måneder siden #3 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Blandet brasiliansk succes

madrid2000 skrev: Det er en vigtig detalje, at Vinicious sad på bænken for Brasillien og de to andre spillede for u23.

Ved ikke om jeg vil kalde det vigtig? Kan ikke se hvorfor det skulle være det. Du mener at det er godt, at hans egen landstræner nu også har indset, at Vini ikke har noget slutprodukt?

5 år 8 måneder siden #4 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Blandet brasiliansk succes

Petroleum skrev:

madrid2000 skrev: Det er en vigtig detalje, at Vinicious sad på bænken for Brasillien og de to andre spillede for u23.

Ved ikke om jeg vil kalde det vigtig? Kan ikke se hvorfor det skulle være det. Du mener at det er godt, at hans egen landstræner nu også har indset, at Vini ikke har noget slutprodukt?

Du mener ikke, at der er forskel på, at fremhæve om man har spillet på u.23 og seniorlandshold?

Jeg undrede mig over, hvordan Reineir kunne spille for Brasillien når han slet ikke spiller for Dortmund. Men så var der også tale om u23.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul-Madrid

5 år 8 måneder siden #5 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Blandet brasiliansk succes

Enig, den modstand de(U23) mødte imod Sydkorea, lignede mest af alt den modstand Castilla møder hver weekend! Det er godt for Begge spillere st de fik spille tid, men det at de scorer for U23 siger meget lidt omkring deres niveau i Liga’er som La Liga og Bundesligaen!

Donde está la biblioteca?

5 år 8 måneder siden #6 af Raul-Madrid
Det er jo næsten bedre at sidde på bænken for Brasiliens førstehold end at spille for u23 ? Ved ikke om det bare er mig ?

RAUL!!!!

5 år 8 måneder siden #7 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Blandet brasiliansk succes

madrid2000 skrev:

Petroleum skrev:

Du mener ikke, at der er forskel på, at fremhæve om man har spillet på u.23 og seniorlandshold?

Jeg undrede mig over, hvordan Reineir kunne spille for Brasillien når han slet ikke spiller for Dortmund. Men så var der også tale om u23.

Havde på ingen måde set, at du differentierede mellem Brasilien og Brasilien u23. Tydeligvis mig som ikke fangede hele dit indlæg :) glem mit... jeg er helt enig - det ER en vigtig detalje.

5 år 8 måneder siden #8 af BBB
Besvaret af BBB på emne Blandet brasiliansk succes

Raul-Madrid skrev: Det er jo næsten bedre at sidde på bænken for Brasiliens førstehold end at spille for u23 ? Ved ikke om det bare er mig ?

Er det det? Vinicius flyver til Brasilien med alt hvad det indebærer af jetlag og spildte timer for at sidde på bænken. Jeg ved godt, at landsholdet er det største, men det er synd for en ung spiller at skulle tage turen og ikke engang få 10 minutter.

Leveret af Kunena Forum