Ramos om landsholdet: Bliver ved så længe min krop tillader det
Imens vi må afvente og se, hvordan kontraktsituationen med Sergio Ramos udvikler sig, er Real Madrid-anføreren afsted med det spanske landshold, som i aften spiller imod Tyskland i Nations League.
Forleden blev Ramos den europæiske spiller med flest kampe for sit landshold, da han spillede sin 177. kamp imod Schweiz, hvor han desværre også brændte to straffespark efter at have været sikkerheden selv i en lang periode i netop den disciplin.
På trods af at han er 34 år gammel er Ramos stadig en af de vigtigste spillere for både sin klub og sit land, og han påpeger da også selv, at han ikke er på vej mod at trække sig tilbage fra landsholdsfodbold. Til spørgsmålet om hvor længe han kan blive ved svarer Ramos:
- Indtil min fysik og mit hoved stopper mig. Så længe jeg kan fortsætte med at have lysten, så vil jeg fortsætte.
Ramos har scoret 23 gange for det spanske landshold, som han debutterede for tilbage i 2005.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Maaske bliver det Jovic og Mendy central i forsvaret, og saa Marcelo og Vasquez paa back'erne imod Villareal :( :( :(
Donde está la biblioteca?
DeLaRed skrev: Kroppen kunne bare ikke mere iaften, baade han og Varane er udskiftet med "problemer" i deres respektive landsholds kampe...
Maaske bliver det Jovic og Mendy central i forsvaret, og saa Marcelo og Vasquez paa back'erne imod Villareal :( :( :(
Varane skal nok blive klar, men Ramos ligner en mand der er ude 2 uger.
Det begynder ikke at se godt ud. Hvis Hazard og Casemiro heller ikke når at få deres coronapis overstået, ja så bliver det næsten en umulig opgave på lørdag.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg er i princippet enig, og man ser det alle steder. Er dog ret sikker på at forklaringen ligger i atRamos4 skrev: Hvorfor bliver Ramos også ved med at spille de her ligegyldige landskampe. Du er på 178! Det er rigeligt. Giv nu dig selv noget hvile, din klovn.
de fleste fodbold spillere sætter landsholdsbold højere end deres klub, det er bare alle os fans der ser det komplet omvendt.
Ramos4 skrev: Hvorfor bliver Ramos også ved med at spille de her ligegyldige landskampe. Du er på 178! Det er rigeligt. Giv nu dig selv noget hvile, din klovn.
Jeg er af stik modsatte holdning. Så længe Ramos kan blive ved med at leverer på det plan han gør for klub og landshold, så skal han bare fortsætte. Det forstærker kun hans status som den eminente atlet han er. Jeg håber virkelig at han tager rekorden for flest spillede landskampe, og ligeledes se ham være en del af OL og VM-truppen sommeren 2022 - I en alder af 36 år.
Bevares, isoleret set med RM-brillerne på håber man naturligvis at han holder sig mest muligt frisk og skadesfri - Men omvendt skal man virkelig prissætte at kunne se sin anføre nå de milepæle han lige nu er ved at opnå. Han kan jo sagtens, hvis ikke han allerede har, bevise sig selv som den største forsvarsspiller (og være oppe i største spiller kategorien) i det spanske landshold samt Real Madrids historie.
En Real Madrid spiller har været kaptajn for Spaniens landshold siden Hierro fik anførebindet i 98 (herefter Raúl, Casillas og nu Ramos) - Lad os se den formodentlig sidste i rækken (for denne omgang) blive den spiller med flest landskampe, for noget landshold, som anføre for Spanien samt Real Madrid. De fire spillere bevidner om nogen Real Madrids karakter, og her skal Ramos sgu være kirsebærret på vaniljeisen.
NadaMás skrev:
Ramos4 skrev: Hvorfor bliver Ramos også ved med at spille de her ligegyldige landskampe. Du er på 178! Det er rigeligt. Giv nu dig selv noget hvile, din klovn.
Jeg er af stik modsatte holdning. Så længe Ramos kan blive ved med at leverer på det plan han gør for klub og landshold, så skal han bare fortsætte. Det forstærker kun hans status som den eminente atlet han er. Jeg håber virkelig at han tager rekorden for flest spillede landskampe, og ligeledes se ham være en del af OL og VM-truppen sommeren 2022 - I en alder af 36 år.
Bevares, isoleret set med RM-brillerne på håber man naturligvis at han holder sig mest muligt frisk og skadesfri - Men omvendt skal man virkelig prissætte at kunne se sin anføre nå de milepæle han lige nu er ved at opnå. Han kan jo sagtens, hvis ikke han allerede har, bevise sig selv som den største forsvarsspiller (og være oppe i største spiller kategorien) i det spanske landshold samt Real Madrids historie.
En Real Madrid spiller har været kaptajn for Spaniens landshold siden Hierro fik anførebindet i 98 (herefter Raúl, Casillas og nu Ramos) - Lad os se den formodentlig sidste i rækken (for denne omgang) blive den spiller med flest landskampe, for noget landshold, som anføre for Spanien samt Real Madrid. De fire spillere bevidner om nogen Real Madrids karakter, og her skal Ramos sgu være kirsebærret på vaniljeisen.
Ramos skal da bare fortsætte på landsholdet så længe han vil. Han ER allerede en legende. Det går ligegyldige Nations League kampe da ikke fra eller til. Men efter en sommerferie på tre uger er det bare sindssygt, at de skal spille Nations League oveni et i forvejen presset program. Vi kommer til at se SÅ mange skader denne sæson.
Ramos kunne vel for fanden have spillet 1 af de 2 ligegyldige Nations League kampe. Hvorfor skal han spille alting? Varane spiller også alting og er blevet skadet ligeså.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
SeQueda skrev: Der er jo konstant en skade i den bagerste kæde. Køb nu for helvede Alaba, så vi til en hver tid er dækket ind.
Hans agent vil have en vild årsløn til ham. Men ellers er det bare at hente ham. Han er endda gratis.
Vi er uden Ramos mod Inter. Phew, det bliver sjovt. Men fedt han gik efter fuld tid i *begge* Nations League kampe. Han er snart 35...selv Cristiano pacer sig selv. Vi er i starten af sæsonen og vores spillere falder allerede som fluer. Genialt.