Historiens bedste Real Madrid-hold er sat
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Fondo_Sur skrev: Hvis der er brug for en remontada, så burde man nok have Juanito på holdet. Den eneste spiller jeg kan komme i tanke om have lige så meget karakter som Sergio Ramos.
Det her hold har ikke brug for Remontadas. Det lægger al modstand ned.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Min:
Zamora, Manolo/Helguera, Marcelo/Salgado, Kopa, Zidane, Gento, Raúl
Dette ift. impact på Real Madrids historie - For man kunne muligvis finde spillere med isoleret set større talent end nogle af de nævnte.
Der er en sørens masse nævnværdige angribere der bliver ´overset´ i denne ligning.
NadaMás skrev: Hvis man tilmed skulle sætte en bænk på 7-mand, hvordan ville jeres så se ud?
Min:
Zamora, Manolo/Helguera, Marcelo/Salgado, Kopa, Zidane, Gento, Raúl
Dette ift. impact på Real Madrids historie - For man kunne muligvis finde spillere med isoleret set større talent end nogle af de nævnte.
Der er en sørens masse nævnværdige angribere der bliver ´overset´ i denne ligning.
Start 11'eren: HELGUERA!
Baenken: HELGUERA!
Traeneren: HELGUERA!
Presidenten: HELGUERA!
Verdensherredoemmet: HELGUERA!
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Men ja det ville kræve en anden formation.
- Jakobsif555
- Væk
- Ekspert bruger
-
Estadio Santiago Bernabéu skrev: Det eneste der gør ondt i hjertet er at Zidane ikke er på holdet. Det ville naturligvis kræve en anden formation, men i min levetid mindes jeg ikke en spiller med så højt et bundniveau og højt et topniveau. Dette kan ikke ses ud fra statistikker, fordi en af Zidanes styrker var at han gjorde samtlige andre markspillere på holdet bedre. Måske Messi er i samme kategori af en lidt anden årsag end Zidane men han kan forsvinde ud af kampe på en anden måde end Zidane kunne.
Men ja det ville kræve en anden formation.
Kan godt være jeg husker forkert. Men jeg husker Zidane som en spiller som altid spillede sit bedste i de store kampe, men samtidig en meget usynlig spiller i de "nemme" kampe.
Husker flere slutrunder hvor han i gruppespillet næsten e spillede sig selv af holdet, for så at være kampens spiller i samtlige knockout kampe.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-