Isco-agent bekræfter: Isco vil prøve en anden liga

5 år 8 måneder siden #1 af Administrationen
Iscos agent,...

Iscos agent, Antón Meana, bekræfter nu, at Isco vil væk fra Real Madrid for at prøve kræfter med en anden liga.

Det skete i går i programmet El Larguero på Cadena SER, hvor han fortalte, at Isco havde besluttet at prøve noget nyt, men han slog også fast, at der ikke på nuværende tidspunkt er bud fra andre klubber og at Isco derfor heller ikke vil være afvisende over for at blive i Real Madrid sæsonen ud.

Klubber som Everton og Juventus har tidligere været meldt interesseret i Isco.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #2 af madrid2000
Så er kapitlet om Isco I RM tæt på, at være afsluttet. I glimt en genial spiller, men overordnet stå man tilbage med en kæmpe skuffelse. Han opnåede aldrig sit fulde potentiale, men var måske aldrig bedre. Hans manglende fart satte mange begrænsninger for ham, men har ellers en sublim teknik.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

5 år 8 måneder siden #3 af Mølbat
Jeg har læst, at Real Madrid og Inter måske vil bytte spillere, så Isco tager til Milano, mens Christian Eriksen kommer til Madrid. Kan danskeren finde sit gamle niveau igen, vil han være en forstærkning. Hvis ikke, er jeg lidt lunken ved tanken. Dog kunne det være fedt med en dansker i kongeklubben.

5 år 8 måneder siden #4 af mohbar

Mølbat skrev: Jeg har læst, at Real Madrid og Inter måske vil bytte spillere, så Isco tager til Milano, mens Christian Eriksen kommer til Madrid. Kan danskeren finde sit gamle niveau igen, vil han være en forstærkning. Hvis ikke, er jeg lidt lunken ved tanken. Dog kunne det være fedt med en dansker i kongeklubben.

Jaja også min fætter der spiller rigtig godt for Frems u19 førstehold ...kunne også være fedt at have et familiemedlem i kongeklubben :)

Christian Eriksen har slet ikke niveauet til Real Madrid. Og så er den ged barberet.
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe

5 år 8 måneder siden #5 af DeLaRed

mohbar skrev:

Mølbat skrev: Jeg har læst, at Real Madrid og Inter måske vil bytte spillere, så Isco tager til Milano, mens Christian Eriksen kommer til Madrid. Kan danskeren finde sit gamle niveau igen, vil han være en forstærkning. Hvis ikke, er jeg lidt lunken ved tanken. Dog kunne det være fedt med en dansker i kongeklubben.

Jaja også min fætter der spiller rigtig godt for Frems u19 førstehold ...kunne også være fedt at have et familiemedlem i kongeklubben :)

Christian Eriksen har slet ikke niveauet til Real Madrid. Og så er den ged barberet.

@mohbar din fætter lyder som et spændene alternativ til flere folk i den nuværende trup:-)

Nu tror jeg ikke på dette rygte med Eriksen, det lyder dog som om Isco gerne vil væk og måske allerede i Januar.

Men hvorfor skal vi erstatte ham, det kan jeg slet ikke forstå?

Vi har jo Ødegaard der mere en gerne må spille de 500-800 minutter mere som var afsat til Isco, og skulle Ødegaard have brug for en pause så kan Asensio også sagtens klare den offensive midtbane til nøds, og det er jo så kun hvis Modric, Fede og Kroos ikke ligger på de 2 offensive pladser i trekanten allerede.

Hvis vi så kigger lidt mere langsigtet, så er der både Kubo og Brahim som også begge kan klare rollen som offensiv midt, omend er de ikke verdens stjerne, men lur mig om de ikke som minimum kunne gøre det en smule bedre end Isco de sidste 2 år.

Så jeg ser personligt ingen grund til at hente en direkte erstatning.

Vi har langt mere brug for en Back-up til Casemiro for eksempel. Så skulle Isco virkelig forlade os i Januar, så lad os spare pengene på en erstatning og istedet give pladsen i truppen til Blanco fra Castilla, så kan han få 5 måneder til at forsøge at spille sig ind som afløser på den defensive midt, og skulle det ikke fungere, så lad os bruge sommeren på at finde en bedre løsning til den plads.

Vi kommer ikke til at savne Isco, og vi har ikke brug for flere kræfter på den offensive midtbane, vi skal i stedet have gang i dem vi allerede har.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Jakobsif555, Estadio Santiago Bernabéu

5 år 8 måneder siden #6 af Raul7-2880

madrid2000 skrev: Så er kapitlet om Isco I RM tæt på, at være afsluttet. I glimt en genial spiller, men overordnet stå man tilbage med en kæmpe skuffelse. Han opnåede aldrig sit fulde potentiale, men var måske aldrig bedre. Hans manglende fart satte mange begrænsninger for ham, men har ellers en sublim teknik.

Helt enig. Nøjagtig samme følelse har jeg ligeledes også om Asensio.
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved Raul7-2880.

5 år 8 måneder siden #7 af Ramos4
Vi skal slet ikke til at have Eriksen ind og betale hans løn. Real Madrid er ikke en klub, der skal prøve at genstarte spilleres karriere.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 8 måneder siden #8 af Jakobsif555

madrid2000 skrev: Så er kapitlet om Isco I RM tæt på, at være afsluttet. I glimt en genial spiller, men overordnet stå man tilbage med en kæmpe skuffelse. Han opnåede aldrig sit fulde potentiale, men var måske aldrig bedre. Hans manglende fart satte mange begrænsninger for ham, men har ellers en sublim teknik.

Hans fart har alle dage været en begrænsning, men ikke større end spillere som Iniesta, Silva og andre på samme plads har kunnet få succes.

Jeg har altid synes det er hans blik for spillet som aldrig været godt nok. Trækker tit tiden når han skal spille hurtigt og slår sjældent de afleveringer vi elskede Guti for.

5 år 8 måneder siden #9 af nono
Synes overordnet set at Isco har været en succes. Naturligvis blev han aldrig den spiller man havde håbet på, men han har uden brok og nykker samlet set bidraget til mange års succes som breddespiller og jeg husker særligt performances på den centrale midtbane under Ancelotti hvor han strålede - ikke mindst for sit hårde arbejde uden bolden.

Vi købte ham for 30mio € og får formentlig en 10-20 tilbage.

Alt i alt en succes, hvis man tilsidesætter sin ærgrelse over, at han ikke blev den nye Iniesta. Omvendt kan man så spekulere over på hvis bekostning det i så fald skulle have været? OK han blev ikke en legende, men det gjorde Kroos og Modric så. Synes tingene faldt godt ud alt i alt.
Sidste redigering: 5 år 8 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, DeLaRed, Estadio Santiago Bernabéu

5 år 8 måneder siden #10 af Lars1991

nono skrev: Synes overordnet set at Isco har været en succes. Naturligvis blev han aldrig den spiller man havde håbet på, men han har uden brok og nykker samlet set bidraget til mange års succes som breddespiller og jeg husker særligt performances på den centrale midtbane under Ancelotti hvor han strålede - ikke mindst for sit hårde arbejde uden bolden.

Alt i alt en succes, hvis man tilsidesætter sin ærgrelse over, at han ikke blev den nye Iniesta. Omvendt kan man så spekulere over på hvis bekostning det i så fald skulle have været? OK han blev ikke en legende, men det gjorde Kroos og Modric så. Synes tingene faldt godt ud alt i alt.

På hvis bekostning? Du nævner det selv under Ancelotti hvor han havde sin bedste tid. På Bale's bekostning selvfølgelig! :D

5 år 8 måneder siden #11 af nono

Lars1991 skrev:

nono skrev: Synes overordnet set at Isco har været en succes. Naturligvis blev han aldrig den spiller man havde håbet på, men han har uden brok og nykker samlet set bidraget til mange års succes som breddespiller og jeg husker særligt performances på den centrale midtbane under Ancelotti hvor han strålede - ikke mindst for sit hårde arbejde uden bolden.

På hvis bekostning? Du nævner det selv under Ancelotti hvor han havde sin bedste tid. På Bale's bekostning selvfølgelig! :D

Godt nok en langsom højre-wing. Så tror jeg vi havde manglet mindst 1 CL titel og en Copa del rey i trofæ-skabet..

5 år 8 måneder siden #12 af Lars1991
Ja han skulle selvfølgelig ikke have ligget på højre wing, som han da heller aldrig har gjort? Eller hvad mener du?

Leveret af Kunena Forum