Conte: Jeg ved ikke hvad Vidal sagde

3 år 4 måneder siden #1 af Nicklas
Real Madrid sikrede sig i...


Real Madrid sikrede sig i går et fornuftigt udgangspunkt før de to resterende runder af Champions League-gruppespillet, hvor Borussia Mönchengladbach og Shakhtar Donetsk venter. Efter kampen var det en frustreret Antonio Conte, der mødte pressen, ovenpå sit holds fortjente nederlag:

Jeg foretrækker ikke at tale om dommeren, lyder det fra Conte, inden han begynder at tale om dommeren.

Han kan ikke gøre som han gør, med mindre Vidal har sagt noget meget seriøst. Det dræber holdet at spille med 10 mod 11. Jeg ved ikke hvad Vidal sagde til dommeren.

Arturo Vidal har efterhånden en markant historik mod Real Madrid. Den tæller bl.a. en legendarisk straffesparksappel efter chileneren havde forsøgt at sparke hul i Bernabéu græstæppe og om til den anden side af jorden, røde kort for både Bayern München og Inter og et brændt straffespark for Bayern München.

Det var en tung kamp på et psykologisk niveau, fordi der var meget pres. Vi kunne ikke fejle, og Madrid var foran. Jeg tror vi manglede vrede, fordi presset var for stort.

Real Madrids næste kamp i turneringen er den 2. december, hvor man møder ukrainske Shakhtar Donetsk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg kan godt lide når artiklerne får lidt krydderi :)

Her er youtube link til "En legendarisk straffesparksappel efter chileneren havde forsøgt at sparke hul i Bernabéu græstæppe og om til den anden side af jorden":

Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #3 af Thomaskjensen
ha ha ha, har kigget lidt på episoden igen efter kampen, og det er vis lighed mellem disse 2 hendelser.
Og hold da op en klaphat af en træner.. Vi manglede vrede??? WTF... som jeg læser det så støtter han jo indirekte opførelsen af Vidal som ingen træner på nogen måde kan gøre. Så utrolig mange forkerte signaler at sende ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #4 af Estadio Santiago Bernabéu
Madridista.dk smed også en fed en op på deres Facebook side for en måned siden:

www.facebook.com/www.madridista.dk/photo...26/3660210824045261/

Never change, kære Arturo :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #5 af Thomaskjensen
OM der mod forventning stadig er nogen der er det mindste i tvivl om Vidal skulle få rødt :)
www.dateline.ng/real-madrid-sinks-inter-after-vidal-sees-red/
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce