Real Madrid opgiver Falcao
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid skal have meldt sig ud af kampen om Radamel Falcao, selv om hans navn har været sat i forbindelse med klubben i flere måneder.
Selv om der i klubben er en stor lyst til at hente den målfarlige colombianer til Real Madrid, er der angiveligt flere faktorer, som gør at man ikke længere har ham stående på listen over mulige køb.
Første grund menes at være, at Falcao har bedt om at få 10 mill. € om året, hvilket en anden unavngiven klub har tilbudt ham, men som følge af de nye spanske skatte-regler vil Real Madrids reelle lønudgift være næsten det dobbelte.
Næste grund er Atlético Madrids uvilje til at nå en aftale. Naboklubben har som bekendt lavet en anti-Real Madrid-klausul, som betyder, at man skal betale 70 mill. € for at hente ham, mens andre klubber kan "nøjes" med 55 mill. €.
Real Madrid menes nu at følge spillere som Sergio Agüero og Edinson Cavani.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
anes skrev: Italienske medier skriver her til aften at Cavani kun vil forlade Napoli til fordel for Real Madrid, han har længe været min favorit til at styrke vores angreb og vil i mine øjne være en velkommen tilføjelse.
Jeg har også lige læst det, og det er altid rart, når topspillere kun ønsker sig til Real Madrid :)
- Rubæk
- Gæst
-
Jeg vil, som nævnt tidligere, stille mig tilfreds hvis man vælger at beholde Benz , Higuain, samt Morata vil få flere chancer, og så ikke købe en angriber, men hvis nu en af dem forlader os så håber jeg at man vælger at købe angriberen udfra evner og ikke navnet
.Wilfried Bony fra Vitesse og Porto's Jackson Martinez fx, er spillere som ikke er stjerner, men sagtens kan spille i en top klub. Begge spillere vil kunne erhverves for omkring 150 millioner, og begge høvler mål ind for deres klubber. Begge to har en god fart, iskold foran mål, hovedstødstærke, har teknikken i orden, de har en god fysik. Bony er 24 og Jackson Martinez er 26, så de er ikke nogen ældre herre vi har at gøre med. Bony har lavet 26 mål i 24 kampe for Vitesse, mens Jackson Martinez har lavet 23 mål i 23 kampe.
Der er selvfølgelig stor forskel på den hollandske eller portugisiske liga og så den spanske og spille for den største klub i verden, og jeg mener heller ikke de to spillere er nogen man skal gå efter, selvom jeg mener de er klar til at spille for en stor klub, men jeg kunne bare godt tænke mig at man bygger sin trup op på samme måde som eksempelvis Manchester United gør det. Det er utrolig flot at de hver eneste år kan kæmpe med om alle de 4 turneringer der er England, og vinder mange trofæer, når man ser på deres hold. Wayne Rooney og Van Persie er de eneste spillere fra deres trup som jeg vil kalde for verdensklasse spillere, men det har selvfølgelig også noget at gøre med at SAF er dygtig til at få det bedste frem i selv den mindste spiller.
Jeg håber på en stille transfer vindue, men forventer det modsatte.
Spille med 3 dicideret angribere, ronaldo, pipita og el kun, morata baenk.
Har valgt at takke af på forum!