Bedømmelse af truppen mod Shakhtar Donetsk

1 måned 3 uger siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (29 brugere)

1.9 Courtois
1.3 Ferland Mendy
1.8 Nacho
1.2 Varane
1.5 Isco
1.7 Martin Ødegaard
1.7 Modrić
1.9 Toni Kroos
1.7 Asensio
1.2 Benzema
1.9 Lucas Vázquez
1.7 Mariano
1.5 Rodrygo
2.2 Vinícius Junior
1.3 Zinedine Zidane
Hele holdet 1.6
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #2 af Thomaskjensen
en 5'er til ZZ-Top, ja den så jeg sq ikke komme.

1 måned 3 uger siden #3 af Salix7
Jeg er ved at være kommet til et punkt, hvor jeg ikke rigtig gider, at bruge min tid på, at se vores kampe.
Zidane må og skal fyres omgående, og det kan alene afgøres ud fra et synspunkt: Jeg ser fodbold for at bliver underholdt ... underholdt ... Zidanes fodboldstil er alt andet!
Derfor skal han fjernes omgående, og så skal vi have en træner, som tager helt helt anderledes fat i spillerne!

Eneste ting i kampen, som virkelig fik mig til at kigge en ekstra gang var, da Zidane (må have været en fejl) kom til at skifte Benzema ud - det troede jeg aldrig, at jeg skulle få lov til at opleve..

1 måned 3 uger siden #4 af Redondo
Meget skuffende præstation. Igen.

Fodbold er et mindgame og de hvide er psykisk ustabile pt. Men som det er sket mio. gange tidligere kommer vi stærkt tilbage - også denne gang
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Redondo. Begrundelse: Fandt svar på mit spørgsmål

1 måned 3 uger siden #5 af Ramos4

Redondo skrev: Meget skuffende præstation. Igen.

Fodbold er et mindgame og de hvide er psykisk ustabile pt. Men som det er sket mio. gange tidligere kommer vi stærkt tilbage - også denne gang

Er der en madridista der kan forklare mig, hvordan jeg bedømmer spillertruppen? Jeg er logget ind via smartphone

Pft

Gå op hvor der står "gennemsnit" og så scroller du ned til dit eget navn.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

1 måned 3 uger siden #6 af Redondo
Tak Ramos4.

Der blir ikke delt mange point ud i dag :-(

1 måned 3 uger siden #7 af Kiwes
Hele Zidans udtalelse efter kampen får mig op i det røde felt. Jeg håber godt nok ikke at han oprindeligt er så positiv og fortrøstningsfuld som han giver udtryk for. Der skal andre boller på suppen.

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163feebb8b45ef.html

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.