Jovic tilbage igen

5 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Luka Jovic er...

Luka Jovic er tilbage på træningsbanen i Valdebebas efter at være blevet testet negativ for Corona-virus.

Den serbiske angriber har været ude siden landskampspausen, hvor han ellers oplevede tiltrængt succes, men han fik aldrig lejlighed til at bygge videre på det, idet han med det samme blev sendt i karantæne.

Dermed er han klar til at tage med til holdets svære udekamp i Andalusien mod Sevilla på lørdag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #2 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Jovic tilbage igen
Jeg kan dårligt se at det er en fordel medmindre åde benzema og Mariano (der bør være 2. Angriber IMO) begge er skadet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

5 år 7 måneder siden #3 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Jovic tilbage igen

Doc.juego skrev: Jeg kan dårligt se at det er en fordel medmindre åde benzema og Mariano (der bør være 2. Angriber IMO) begge er skadet.

...og Hazard, Rodrygo, Vini, Vasquez, Martin, Luka, Toni, Casemiro, Isco, Fede, Asensio, Odriozola, Ramos, Varane, Militao, Coutois, Lunin, Dani, Nacho, hele koekken staben paa Valdebebas, samtlige Castilla spillere, samt alle rengoerings assistenterne er ude med Corona paa ubestemt tid...

Donde está la biblioteca?

5 år 7 måneder siden #4 af Estadio Santiago Bernabéu

DeLaRed skrev:

Doc.juego skrev: Jeg kan dårligt se at det er en fordel medmindre åde benzema og Mariano (der bør være 2. Angriber IMO) begge er skadet.

...og Hazard, Rodrygo, Vini, Vasquez, Martin, Luka, Toni, Casemiro, Isco, Fede, Asensio, Odriozola, Ramos, Varane, Militao, Coutois, Lunin, Dani, Nacho, hele koekken staben paa Valdebebas, samtlige Castilla spillere, samt alle rengoerings assistenterne er ude med Corona paa ubestemt tid...

Og vi ikke kan få lov til at låne vores Marcos Llorente hjem igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Leveret af Kunena Forum