Til Sevilla uden Carvajal og Ramos

5 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Lørdagens svære...

Lørdagens svære udekamp mod Sevilla bliver uden både Sergio Ramos og Dani Carvajal, som man i stedet satser på at have klar til den altafgørende CL-kamp mod Borussia Mönchengladbach.

Ingen af de to var med ved dagens træning i Valdebebas og man vil ikke tage nogen chancer med dem, når man skal have afgjort sin CL-skæbne næste onsdag.

Udover Ramos og Carvajal må Real Madrid også se bort fra Fede Valverde og Eden Hazard, men til gengæld er både Odriozola og Jovic med igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #2 af longwind
Vi har nu vist i hele sæsonen at vi ikke kan score mål med den nuværende trup i den nuværende formation. Stod det til mig skulle vi derfor prøve et skift til 4-4-2 igen.

Jovic og Mariano på toppen - det må alt andet lige give noget tilstedeværelse i boksen. Vi kan jo alligevel ikke skabe noget centralt, så hvorfor ikke stille med to fysiske angribere og give midtbanen noget at sigte efter med indlæggene?

Courtois
Odri--Varane--Nacho--Mendy
Modric--Case--Kroos--Asensio (venstrebenede indlæg)
Mariano--Jovic

Modric som højrekant fordi vi alligevel ingen fart har, og derfor kan man lige så godt gå med Luka's overblik. Desuden er han også en af de få der kan skabe chancer ud af ingenting. Afløses af Ødegaard efter 50 minutter.

Bed til guderne om at Varane kan gå 90 minutter uden at kvaje sig.

(Jeg er klar over at mit indlæg afspejler ren og skær desperation)
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

5 år 7 måneder siden #3 af Cristiano7
Jovic og Mariano ikke udtaget til kampen imorgen...

5 år 7 måneder siden #4 af DeLaRed

longwind skrev: Vi har nu vist i hele sæsonen at vi ikke kan score mål med den nuværende trup i den nuværende formation. Stod det til mig skulle vi derfor prøve et skift til 4-4-2 igen.

Jovic og Mariano på toppen - det må alt andet lige give noget tilstedeværelse i boksen. Vi kan jo alligevel ikke skabe noget centralt, så hvorfor ikke stille med to fysiske angribere og give midtbanen noget at sigte efter med indlæggene?

Courtois
Odri--Varane--Nacho--Mendy
Modric--Case--Kroos--Asensio (venstrebenede indlæg)
Mariano--Jovic

Modric som højrekant fordi vi alligevel ingen fart har, og derfor kan man lige så godt gå med Luka's overblik. Desuden er han også en af de få der kan skabe chancer ud af ingenting. Afløses af Ødegaard efter 50 minutter.

Bed til guderne om at Varane kan gå 90 minutter uden at kvaje sig.

(Jeg er klar over at mit indlæg afspejler ren og skær desperation)

Heldigvis er Jovic ikke udtaget, og vi skal dermed ikke spille en mand i undertal mod Sevilla ;-)

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum