Barnett skal repræsentere Camavinga

5 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Tidligere i denne uge...

Tidligere i denne uge kunne franske Le Parisien fortælle, at Eduardo Camavinga var tæt på at skifte agent og det er nu en realitet.

Han skal i fremtiden repræsenteres af Jonathan Barnett og Stellar Group, der som bekendt også er agent for Gareth Bale og dermed får Real Madrid udsigt til at stå over for en hård forhandler, hvis man fortsat ønsker at tilknytte den talentfulde midtbanespiller.

Udover Gareth Bale er Jonathan Barnett også agent for en række spillere i La Fábrica.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #2 af BBB
Hvis man vælger en agent som Barnett, så virker det ikke just som en indledning på en karriere i Real Madrid. Shit jeg vil være træt af at få ham tilbage i RM-relaterede nyheder.

5 år 7 måneder siden #3 af Kayed99
Han er agent for mange af vores ungdomsspillere.. hvis man vil have de bedste skal man ofte samarbejde med de største agenter. Ellers kan vi jo ende med at skulle droppe Haaland blot fordi, at han er repræsenteret af Raiola

5 år 7 måneder siden #4 af BBB

Kayed99 skrev: Han er agent for mange af vores ungdomsspillere.. hvis man vil have de bedste skal man ofte samarbejde med de største agenter. Ellers kan vi jo ende med at skulle droppe Haaland blot fordi, at han er repræsenteret af Raiola

Det er lige før, at jeg hellere vil samarbejde med Raiola end Barnett. De er begge forfærdelige, men Raiola er større end Barnett, og så er Raiola et nødvendigt onde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

5 år 7 måneder siden #5 af Lars1991
Det endnu mere patetisk at tænke tilbage på Barnetts kommentarer når man ser hvordan det går for Bale i Tottenham.

5 år 7 måneder siden #6 af Kayed99
Jeg kan ikke fordrage Barnett, men hvis klubben er seriøse omkring det her ungdomsprojekt, så er det spillere, som Camavinga, som vi for alt i verden ikke må lade klubber som PSG, Bayern eller City løbe med. Håber inderligt, at vi får ham ind til sommer. Forhåbentlig også en midtbanespiller mere. Her er Aouar i min optik oplagt. Synes også, at det er på høj tide at få Antonio Blanco mere ind omkring førsteholdet. En reel 6'er, som alternativ til Casemiro

5 år 7 måneder siden #7 af mohbar
Jeg opfatter at hans/Barnets største problem mht Real Madrid er Zidane . Ig forhåbentlig er han snart væk.

Leveret af Kunena Forum