Real Madrid mod Atalanta i Champions League
9eren skrev: Jeg tænker ikke at du har godt af at brække anklen det samme sted to gange. Og nu er vi ikke kendt for at have den bedste lægestab, så det kan jo næsten kun være en bedre. Han var ude i 3 måneder, tænker at det var nogenlunde det samme han var med skaden i første omgang. Forskellen er bare de ekstra forhindringer Hazard har haft inden sit skifte.
Det er først og fremmest skidt at man ikke har passet bedre på ham, men ligeså skidt man ikke har checket op på skades historik og vægt inden man køber ham.
Lad os tage Robben, jeg mener ikke han var plaget så meget af skader i Bayern som i Real Madrid. Det er et generelt problem i klubben at de ikke forstår sig på skader ift spillere. Kaka led også under det !
Nej det har du ret i, det har man nok ikke godt af. Og specielt så sent i karrieren. Nu kommer jeg nok til at modsige mig selv lidt. Men lysten til at genoptræne er nok heller ikke lige så stor som når man er 20 år. Alle der har haft slemme skader ved hvor nederen genoptræning er. Og så er vi lidt tilbage ved disciplin. Jeg ved ikke hvor disciplineret Hazard er, man han er i hvertfald ikke nogen Christiano Ronaldo.
Kald mig bare naiv, men jeg tror stadigvæk på at Hazard får et par gode år i Real Madrid. Og hvis ikke skal jeg være den første til at sige jeg tog fejl :)
Robben var jo en stor muskelskade, lige der forstår jeg heller ikke at man købte ham. Men en brækket ankel? skulle det være nok til at man ikke skulle købe Hazard? Udover den har han da ikke været meget plaget af skader i Chelsea?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen