Rygte: Paris SG og Liverpool følger Asensio

5 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
Marco Asensio kæmper...

Marco Asensio kæmper fortsat for at få sit absolutte gennembrud i Real Madrid, men det betyder ikke, at andre klubber ikke holder godt øje med ham.

Ifølge Todofichajes.com meldes således både Paris SG og Liverpool interesserede i den spanske offensiv-spiller, som fik ødelagt en stor del af sidste sæson af en alvorlig knæskade.

Liverpool var voldsomt interesserede for et par sæsoner siden og den engelske klub har fortsat en stor tro på ham. Det har man også i Paris SG, hvor han nævnes som en mulighed til den kommende sæson.

Foreløbig nyder han dog Zidanes tillid og som udgangspunkt har Real Madrid ingen intentioner om at skille sig af med Marco Asensio.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #2 af BBB
Hvis beløbet er stort nok, så er det vist OK at sende ham videre. Jeg er ikke træt af ham, men man kan nok efterhånden bruge pengene på andre indkøb.

5 år 7 måneder siden #3 af elle44
De skal da bare sælge. Savner lidt kynismen i handlerne som vi havde da vi solgte Ozil, Higuain, Di Maria. Kunne man ikke sælge ham for 150 en gang? Kan vi få 60-70 for ham nu, skal han vel bare skippes afsted.

5 år 7 måneder siden #4 af Raul7-2880
En okay breddespiller som efterhånden meget sjældent får et ordentlig træf med hans venstre ben.
Mange fodboldspillers karriere ændres efter en slem knæskade. I Asensios tilfælde, har det ikke gjort synderlig stor forskel. Han har aldrig og bliver aldrig god nok til en startplads hos Real Madrid - nogle langskuds mål mod Barca og Sevilla ændrer ikke på hans middelmådige niveau.
Hvis man kan få 40-50 mio EUR, så skal han sælges.
Måske for tidligt at konkludere med Asensio, men ham og Isco er vel de to spanske spiller som jeg er skuffet mest over. De forventninger der var til de to er overhovedet ikke indfriet.
Vi har et spansk mesterhold, hvor det reelt kun er en snart 35-årige forsvarsspiller der spiller for landsholdet.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

5 år 7 måneder siden #5 af Estadio Santiago Bernabéu
Helt enig med ovenstående. Jeg græd tårer dengang der gik rygter om Liverpool's 100 Mio Euro bud. Min Liverpool-kollega var totalt psyched på at få Asensio i truppen og jeg stod med store, våde øjne over at vi endelig kunne få solgt den overvurderede spanier for så kæmpe et beløb.

Liverpool kollegaen havde naturligvis ikke set Asensio spille, så hans hype var udelukkende bygget op af medierne havde nævnt hans navn i forbindelse med Liverpool otte gange de sidste få måneder.

Jeg skreg på et salg men kunne heller ikke helt tro på at det rent faktisk var 100. Lidt over halvdelen havde også været fair.

Nu har vi så chancen igen for det halve beløb og den chance skal vi tage! Det er fair nok at Isco har fået gentagende chancer i truppen, fordi hans talent er så åbenlyst at det er værd at prøve af igen og igen og igen. Men Asensio's flotte langskud kan vi godt undvære.

Leveret af Kunena Forum