Optakt: Real Madrid - Granada, LaLiga, 15. spillerunde
madrid2000 skrev:
longwind skrev: Puha Ødegaard, får han nogensinde en chance når selv Isco kommer ind før ham? Hvordan i alverden kan Ødegaard ikke være foran i køen?
Forstår simpelthen ikke hvad Zidane har imod ham, men kan godt frygte for hans fremtid i klubben. Vi har set hvor uflexibel Zidane er med de spillere han ikke bryder sig om.
Det burde bare ikke være tilfældet, da man i sommers hørte hvordan han personligt ønskede Ødegaard tilbage. Ved ikke helt hvad jeg skal tro
Kommer han ikke lige tilbage fra en skade?
Er det ikke ved at være et par kampe siden? Håber at du har ret og at det bare er det
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Kiwes skrev: Ta nu benzema ud og sæt en anden ind!
Hvorfor, Han scorer jo altid ;-)
Donde está la biblioteca?
Ramos4 skrev: KARIM BEN-ZE-MA-NECK-MY-BACK-MY-P*SSY-AND-MY-CRACK
Hahahaha, verdensklasse :-)
Donde está la biblioteca?
DeLaRed skrev:
Ramos4 skrev: KARIM BEN-ZE-MA-NECK-MY-BACK-MY-P*SSY-AND-MY-CRACK
Hahahaha, verdensklasse :-)
Jeg kan mærke at det bliver min nye ting.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
longwind skrev: Puha Ødegaard, får han nogensinde en chance når selv Isco kommer ind før ham? Hvordan i alverden kan Ødegaard ikke være foran i køen?
Forstår simpelthen ikke hvad Zidane har imod ham, men kan godt frygte for hans fremtid i klubben. Vi har set hvor uflexibel Zidane er med de spillere han ikke bryder sig om.
Det burde bare ikke være tilfældet, da man i sommers hørte hvordan han personligt ønskede Ødegaard tilbage. Ved ikke helt hvad jeg skal tro
Jeg synes godt nok det en mærkelig diskurs der er med Zidane og Ødegaard herinde. Må sige jeg er et stort spørgsmålstegn. Den anden kamp han har været klar efter skade og allerede skal vi høre på at Zidane aldriiiig bruger ham.
Ødegaard har været ude 9 kampe med skade, 4 kampe på bænken uden at komme ind(inklusiv i dag), 3 kampe som indskifter og 5 kampe som starter. Så er det vidst hellere ikke værre, hva? Mere end Zidane, har det da været skader der har stoppet ham.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
DeLaRed skrev:
Dios skrev: Valverde er helt ved siden af sig selv. Vi mangler 10'eren efter Kroos de sidste par kampe også er gået lidt i stå, og Modric er ude. Lad os prøve Ødegaard i stedet for Valverde.
Jeg forstår i øvrigt ikke hvorfor Marcelo ikke bliver brugt højere oppe på banen. Mendy er offensivt handikappet. Det samme kan egentlig siges om Asensio.
Marcelo er defensivt handicappet! Derfor...
Det er jo lige før man snart går med 10 handikappede foran Mendy. Tæmninger, afleveringer og berøringer bliver jo smidt ud over sidelinjen. Man kan jo ligeså godt have Nacho på pladsen, hvis man vil gardere sig defensivt. Carvajal og Lucas er vores bedste side. Fair, så elsker jeg Carvajal, men det er Real Madrid's bedste side! Tyg på den. Det smager bare ikke af Real Madrid.
Derudover, så mente jeg faktisk som venstrekant og ikke back. Dog havde jeg til hver en tid spillede Marcelo foran Mendy sådan som han har præsteret de sidste 3-4 kampe.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Brylle
- Gæst
-
Kiwes skrev: Det er tid til at Varane får en pause og Nacho får chancen igen! Varane spiller ikke godt.
Eller Militao. Selvfølgelig har Nacho i den grad præsteret på det seneste og fortjener flere minutter end Militao, men hvis ikke jeg husker helt forkert, så har Militao faktisk leveret rigtig fint ved siden af Ramos. Modsat har det altid været forfærdeligt ved siden af Varane. Jeg synes derfor, at det ville være en god mulighed for både holdet og Militao at han får lov at bygge en smule rytme op og vise sit værd ved siden af Ramos.
Jeg er helt enig i at Varane skal have en pause i en periode. Det ser forfærdeligt og virkelig sløset ud. Om det er mæthed, træthed eller andet ved jeg ikke, men det sejler. Et wake up call og en pause vil måske gøre underværker og samtidig giver det Militao en mulighed der er lidt nemmere at gå til end når han spiller ved siden af Varane. Vi skal dog ikke dømme Varane helt ude. Vi har før set spillere der er dykket lidt for så at komme stærkt tilbage.