MARCAs fire bud på Ramos-afløsere

5 år 7 måneder siden #1 af Benzeron
Der meldes fortsat ikke...

Der meldes fortsat ikke om den store panik i Real Madrid, men ikke desto mindre er der nu ikke lang tid til, at Sergio Ramos frit kan forhandle med andre klubber. Forhåbentlig får klubkaptajnen en kontraktforlængelse, men alligevel er det relevant at kigge på nogle af de spillere, der hvis ikke nu så senere kan blive spanierens afløser i Real Madrid.

Her har MARCA fire bud, og den første er Villarreals 23-årige Pau Torres, der har spillet syv spanske landsholdskampe. Torres er et af Europas største forsvarstalenter, og med en kontrakt, der løber til 2024, er det nødvendigt at købe ham fri. Hans frikøbsklausul er angiveligt på 50 millioner euro, men den stiger til 65 millioner euro, når der er 15 dage, til transfervinduet lukker. 

David Alaba er en anden kandidat, men østrigeren følges naturligvis af mange af Europas største klubber. Alaba ser ud til at gå ind til sin sidste halvsæson i Bayern München, da hans kontrakt udløber til sommer, og lykkes det Real Madrid at hente ham, vil man blive forstærket med en sand verdensklassespiller. 

Jules Koundé fra Sevilla er et tredje bud, men den 22-årige franskmand kan blive en dyr herre at hente. Angiveligt skulle hans frikøbsklausul ligge på 90 millioner euro, hvilket ikke engang købeglade Manchester City agtede at finde frem, da franskmanden blev rygtet kraftigt til Manchester i sommers. Koundés kontrakt varer frem til 2024. 

MARCAs fjerde bud findes allerede i klubben, og det er 22-årige Éder Militão, som endnu ikke har bevist sit værd i Real Madrid. I denne sæson har han endda lignet et fjerdevalg, da Nacho kom ind og gjorde det godt i Ramos' fravær, men forhåbentlig har brasilianeren stadig til gode at ramme en stærk udviklingskurve, så de 50 millioner euro, som man brugte på at hente ham i Porto, var givet godt ud. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #2 af DeLaRed
Desværre så når Militao på nuværende tidspunkt ikke Nacho til sokkeholderne!

Synes det er svært at Militao blive en fast bestanddel af start 11’eren i Madrid, selvom der har været mange positive momenter, så har der været meget få klasse præstationer set over hele 90 minutter!

Og ja, han er ung, og måske er det en smule unfair men det er svært ikke at sammenligne ham med Varane, som i en alder af 18/19 år allerede udviste et bundniveau det var lysår bedre end hvad vi har set fra Militao!

Jeg tror personligt ikke på han bliver mere end en reserve spiller, og hvis vi ikke forlænger med Ramos og så sætter vores lid til Brazilianeren næste season, så får vi kæmpe problemer i bagkæden!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

5 år 7 måneder siden #3 af madrid2000

DeLaRed skrev: Desværre så når Militao på nuværende tidspunkt ikke Nacho til sokkeholderne!

Synes det er svært at Militao blive en fast bestanddel af start 11’eren i Madrid, selvom der har været mange positive momenter, så har der været meget få klasse præstationer set over hele 90 minutter!

Og ja, han er ung, og måske er det en smule unfair men det er svært ikke at sammenligne ham med Varane, som i en alder af 18/19 år allerede udviste et bundniveau det var lysår bedre end hvad vi har set fra Militao!

Jeg tror personligt ikke på han bliver mere end en reserve spiller, og hvis vi ikke forlænger med Ramos og så sætter vores lid til Brazilianeren næste season, så får vi kæmpe problemer i bagkæden!

Har Militao fået en ordentlig chance? Jeg mindes ikke, at han har fået konsistent chance ved siden af Ramos. Det mener jeg ikke, at han har fået, og derfor tror jeg stadigvæk på ham.

Hvad angår spiller udvikling, så udvikler spillerne sig forskelligt. Jeg vil klart foretrække den 19-20 årige Varane frem for ham vi har nu. Man snakkede om, at han kunne blive alle tiders bedste forsvarsspiller.

Hvis jeg skulle vælge en fra listen til næste sæson, så vil jeg vælge Alaba. Han er en fleksibel spiller, at have i truppen. Han har også vindermentalitet og lederegenskaber som vil gavne os.

5 år 7 måneder siden #4 af Kayed99
Varane satte overliggeren højt fra en tidlig alder og det ville altid komme til at forfølge ham. Han er ikke i god form lige nu, men lad os lige holde fast i, at han har været helt igennem forrygende langt størstedelen af tiden. Sidste år var fænomenal. Han haft en svær sæson, men han er stadig kun 27.. hvis vi spoler tiden tilbage til dengang Ramos var 27, så var han da stadig en verdensklasse spiller, men den ankerkendelse han har i dag er først for alvor kommet i de senere år. Varane har opnået langt mere som 27-årig.. lad os se, hvor han står om 6-7 år

5 år 7 måneder siden #5 af Kayed99
Og generelt ift. Marca's bud.. jeg hader udtrykket "afløser". Der er ikke en Ramos 2.0, ligesom der ikke var det med Cristiano.. alle spillere forskellige. For mig at se, så er det bedste vi kan gøre - og hvad jeg forventer kommer til at ske - er at forlænge hans kontrakt med 2 år, så den løber til 2023 og så samtidig hente Alaba ind, som er en spiller, som er klar til at levere her og nu. Han bliver vigtig ift. at aflaste Ramos.

Mit bedste bud lige nu ift. afløseren på den lange bane er De Ligt. Han har udløb hos Juventus i 2024. Jeg forventer, at dette bliver Ramos' sidste kontrakt forlængelse. Så med hans stop i 2023, så kan man håbe, at De Ligt har udviklet sig i den retning, som man forventer samt at han ikke har forlænget.. derfra er det så bare om at slå til

Leveret af Kunena Forum