Optakt: Elche - Real Madrid, LaLiga, 16. spillerunde

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 2 måneder siden #61 af 9eren
Hvordan vil du selv have det, hvis du spillede for Real Madrid og skulle ind og vende et opgør på 17 minutter. Jeg personligt vilde have ild i øjnene og komme med en energi, for at vinde kampen og prøve at gøre alt hvad jeg kan. Det signalere Hazard jo slet ikke, hverken i sin attitude eller i sit spil.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #62 af El Siete
Holdet har en fantastisk evne til at pumpe svage modstandere fulde af selvtillid. Altså det var jo et elendigt Elche vi mødte, men de så pludselig gode ud.

Det er sjovt, jeg husker under bla. under Ancelotti (og andre trænere) der slagtede vi alle de mindre hold, men tabte eller spillede uafgjort mod Barcelona, Atletico og Sevilla, hvilket gjorde udfaldet ifht mesterskabet, og nu er det omvendt. Vi vinder over titelkonkurrenterne, men taber eller spiller uafgjort mod de små, upåagtede hold. Frustrerende.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #63 af El Siete

9eren skrev: Hvordan vil du selv have det, hvis du spillede for Real Madrid og skulle ind og vende et opgør på 17 minutter. Jeg personligt vilde have ild i øjnene og komme med en energi, for at vinde kampen og prøve at gøre alt hvad jeg kan. Det signalere Hazard jo slet ikke, hverken i sin attitude eller i sit spil.


Nok fordi at så snart han træder ind på græsset er han bange for at få endnu en skade. Jeg tror han er mentalt ramt og det er da helt, helt forståeligt. Manden har ikke spillet fulde 90 minutter for klubben siden før sin skade i november 2019, han skal bygges op igen og jeg forventer mig ikke meget af ham de kommende måneder bare fordi navnet er Hazard. Desværre.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #64 af Mr Filipo
Det var godt nok en blandet omgang....syns første halveg er godkendt....fin kontrol og vi skulle have ført med minimum et par stykker....anden halveg er en spillemæssig katastrofe.....vi skaber intet og forsvaret ser meget usikkert ud:-( carvajal med en decideret lortekamp og straffesparket var klokkeklart i min bog.....marcelo er bare ikke god nok desværre.....meget skuffet over zz i denne kamp....venter alt for længe med indskiftninger og syns vi ser de samme tendenser i forhold til at give bestemte spillere spilletid.....han føler sig igen igen tvunget til at spille med den gamle garde af spillere, da han ikke har formået at integrere nye spillere ind på holdet.....spillerne har selvfølgelig også et ansvar, men syns det falder meget tilbage på zz....øv en ærgelig måde at slutte 2020 af på:-(
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 2 måneder siden #65 af 9eren

El Siete skrev:

9eren skrev: Hvordan vil du selv have det, hvis du spillede for Real Madrid og skulle ind og vende et opgør på 17 minutter. Jeg personligt vilde have ild i øjnene og komme med en energi, for at vinde kampen og prøve at gøre alt hvad jeg kan. Det signalere Hazard jo slet ikke, hverken i sin attitude eller i sit spil.


Nok fordi at så snart han træder ind på græsset er han bange for at få endnu en skade. Jeg tror han er mentalt ramt og det er da helt, helt forståeligt. Manden har ikke spillet fulde 90 minutter for klubben siden før sin skade i november 2019, han skal bygges op igen og jeg forventer mig ikke meget af ham de kommende måneder bare fordi navnet er Hazard. Desværre.


Så må man træne ham hårdere til træning end han vil komme til at opleve i en kamp. Ellers skip ham !

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #66 af longwind

9eren skrev:

El Siete skrev:

9eren skrev: Hvordan vil du selv have det, hvis du spillede for Real Madrid og skulle ind og vende et opgør på 17 minutter. Jeg personligt vilde have ild i øjnene og komme med en energi, for at vinde kampen og prøve at gøre alt hvad jeg kan. Det signalere Hazard jo slet ikke, hverken i sin attitude eller i sit spil.


Nok fordi at så snart han træder ind på græsset er han bange for at få endnu en skade. Jeg tror han er mentalt ramt og det er da helt, helt forståeligt. Manden har ikke spillet fulde 90 minutter for klubben siden før sin skade i november 2019, han skal bygges op igen og jeg forventer mig ikke meget af ham de kommende måneder bare fordi navnet er Hazard. Desværre.


Så må man træne ham hårdere til træning end han vil komme til at opleve i en kamp. Ellers skip ham !


Enig, Zidane burde hive Casemiro til side til næste træning, og bede ham lave en flyvende tofodstackling lige på Hazards ankel. Så kan han sgu komme videre med det pjat.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 2 måneder siden #67 af 9eren
Hvad tror du de gør i Getafe ?

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #68 af DeLaRed
Lige lidt hygge fra Twitter:

“ Zidane has lost 10 games in La Liga since returning to Real Madrid in March 2019. Marcelo has started every single one of these defeats.

Marcelo’s started on the bench for 36 games - Real Madrid are undefeated in every single one.”

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 2 måneder siden #69 af 9eren
Lidt unfair at den skal tages op idag når det er Carvajal der koster sejeren.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #70 af DeLaRed

9eren skrev: Lidt unfair at den skal tages op idag når det er Carvajal der koster sejeren.


Du har da helt ret, nu var den der bare lige saa taenkte jeg ville dele, maaske i den forkerte traad. For Ja, det var ene og alene Dani der kostede 2 point igaar!

Men det aendre dog ikke paa den skamfulde statistik Marcelo har haft de seneste par season, og nogen pragt kamp var det ikke fra Brazilianeren igaar og det er naar vi kigger paa hans offensive spil, skal vi gaa hans defensiv igennem, saa var han uden tvivl banens daarligste spiller (ikke medregnet Dani's hjernebloedning naturligvis)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #71 af JesperThomsen

DeLaRed skrev:

9eren skrev: Lidt unfair at den skal tages op idag når det er Carvajal der koster sejeren.


Du har da helt ret, nu var den der bare lige saa taenkte jeg ville dele, maaske i den forkerte traad. For Ja, det var ene og alene Dani der kostede 2 point igaar!
)


Ja, og den impotente offensiv, ZZ’s sene indskiftninger, stædigheden til at satse lidt med en ekstra angriber osv..
Dani kvajede sig gevaldigt, men derfor må Real Madrid gerne lave mere end ét mål mod Elche

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 2 måneder siden #72 af 9eren
Uha, jeg vil også gerne have flere mål. Det har aldrig været et stor problem for Madrid at scorer mål. Heller ikke da vi havde Antonio Cassano

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce