Rene Ramos retweeter Real Madrid-kritik

3 år 3 måneder siden #1 af Administrationen
Sergio Ramos har...

Sergio Ramos har fortsat ikke forlænget sin kontrakt med Real Madrid og han har nu i princippet i tre dage kunnet forhandlet frit med andre klubber.

Det er naturligvis bemærket overalt, ikke mindst i spansk presse, hvor journalisten Alfredo Duro i dag har lavet et særdeles kritisk Tweet, som bemærkelsesværdigt er blevet delt af Sergio Ramos´ bror og agent, Rene Ramos. Tweetet lyder således:

- Nogen må forklare, hvordan og hvorfor vi er kommet til dette punkt, hvor man tillader at ens anfører, en af legenderne i Real Madrid, er at finde i absurde spiller-lister, som i dag kan forhandle frit med alle klubber.

I spansk presse har man tidligere været ret overbeviste om, at parterne var tæt på en løsning, men faktum er, at der endnu ikke er meldt noget officielt ud.

 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #2 af BBB
Jeg hader agenter.

Nu er der en historie om en historie, fordi en eller anden åndsbolle tilfældigvis er født af samme mor som en spiller i Real Madrid.

Men ift. den oprindelige historie så kan der ikke være to meninger om, at vi skal have forlænget med ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #3 af Ramos4

BBB skrev: Jeg hader agenter.

Nu er der en historie om en historie, fordi en eller anden åndsbolle tilfældigvis er født af samme mor som en spiller i Real Madrid.

Men ift. den oprindelige historie så kan der ikke være to meninger om, at vi skal have forlænget med ham.


Ah, han er ikke kun hans bror - han er også hans agent ikk'?

Men hvorfor har vi dog ladet det komme hertil? Hvorfor forlænger vi ikke med Ramos? Alaba er god, men nogen leder på samme måde er han jo ikke. Det er lidt vildt, hvis vi siger farvel til Sergio i utide, synes jeg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #4 af BBB

Ramos4 skrev:

BBB skrev: Jeg hader agenter.

Nu er der en historie om en historie, fordi en eller anden åndsbolle tilfældigvis er født af samme mor som en spiller i Real Madrid.

Men ift. den oprindelige historie så kan der ikke være to meninger om, at vi skal have forlænget med ham.


Ah, han er ikke kun hans bror - han er også hans agent ikk'?


Det er derfor, at jeg hader agenter. Det er diskoteksejere, bilsælgere, familie, showgirls og Jonathan Barnett, der repræsenterer nogle af de bedste spillere i verden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #5 af Estadio Santiago Bernabéu
Alfredo Duro har misforstået noget.

Det tager to at blive enige. Man kan ikke udelukkende bebrejde den ene part for at begge parter ikke er noget til enighed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #6 af Daniel
Ramos skal egentlig bare betales det, han er værd. Den er ikke så meget længere. Det er det, han vil - forståeligt nok, men det er svært i Real Madrids nuværende økonomiske situation, og derfor skal man givetvis også kringle hele kontrakten anderledes.

Det er imidlertid stadig vanvittig skidt, vi står i en situation, hvor Ramos kan smutte kvit og frit. Han er vores leder, vores kaptajn, vores ånd, vores talismand, vores bedste forsvarsspiler og vores næst farligste angrebsspiller ;-) trods den fremskredne alder, kan jeg altså godt forstå, in mente det ansvar han alene bærer på sine skulder kamp efter kamp, at han VIL betales. Det må jeg bare sige.

Selvfølgelig har Ramos også et ansvar for at få enderne til at mødes, hvis han vil Real Madrid, men man kunne jo have fået den her kontrakt på plads for laaaaaaang tid siden, og så stod vi ikke her nu.

Jeg hader i øvrigt også agenter og den måde de bruger alt fra sociale medier til den trykte presse på. Det er vammelt og desværre en del af gamet.

I forhold til Alaba, så nægter jeg at tro på, uagtet østrigerens kvaliteter, at han er tiltænkt som afløser for Ramos såvel nu som på den lange bane. Der skal en anden karakter til. Men det ændrer ikke på, at vi skal forsøge at lande ham, når kontrakten forhåbentlig er blevet forhandlet på plads med El Capitán.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #7 af Sahinovic
Ramos og resten entouraget er skyld i at den endt her.

Det er egentligt meget simpelt, der er nogen der har bildt ham ind, at han er en super dygtig fodboldspiller og af den grund er berettiget til at få en løn som han reelt set overhovedet ikke er berettiget til.

Jeg er ret sikker på, at Real Madrid ville have forlænget med ham til samme løn, eller givet ham en lille lønforhøjelse, men det er Ramos og entouraget tydeligvis ikke interesseret i.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #8 af Daniel

Sahinovic skrev: Ramos og resten entouraget er skyld i at den endt her.

Det er egentligt meget simpelt, der er nogen der har bildt ham ind, at han er en super dygtig fodboldspiller og af den grund er berettiget til at få en løn som han reelt set overhovedet ikke er berettiget til.

Jeg er ret sikker på, at Real Madrid ville have forlænget med ham til samme løn, eller givet ham en lille lønforhøjelse, men det er Ramos og entouraget tydeligvis ikke interesseret i.


4 dage inde i det nye år og vi har allerede fundet en seriøs kandidat til årets tåbeligste indlæg.
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Real HWL, Brylle, Madrid1998, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #9 af Sahinovic

Daniel skrev:

Sahinovic skrev: Ramos og resten entouraget er skyld i at den endt her.

Det er egentligt meget simpelt, der er nogen der har bildt ham ind, at han er en super dygtig fodboldspiller og af den grund er berettiget til at få en løn som han reelt set overhovedet ikke er berettiget til.

Jeg er ret sikker på, at Real Madrid ville have forlænget med ham til samme løn, eller givet ham en lille lønforhøjelse, men det er Ramos og entouraget tydeligvis ikke interesseret i.


4 dage inde i det nye år og vi har allerede fundet en seriøs kandidat til årets tåbeligste indlæg.

Ak ja, så må du jo have en forklaring på hvorfor det er Real Madrid endnu ikke har forlænget? Hvad er det egentligt man venter på? (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #10 af Daniel

Sahinovic skrev:

Daniel skrev:

Sahinovic skrev: Ramos og resten entouraget er skyld i at den endt her.

Det er egentligt meget simpelt, der er nogen der har bildt ham ind, at han er en super dygtig fodboldspiller og af den grund er berettiget til at få en løn som han reelt set overhovedet ikke er berettiget til.

Jeg er ret sikker på, at Real Madrid ville have forlænget med ham til samme løn, eller givet ham en lille lønforhøjelse, men det er Ramos og entouraget tydeligvis ikke interesseret i.


4 dage inde i det nye år og vi har allerede fundet en seriøs kandidat til årets tåbeligste indlæg.

Ak ja, så må du jo have en forklaring på hvorfor det er Real Madrid endnu ikke har forlænget?


Det har jeg ikke. Det ville dog klæde dig at nuancere debatten. Det giver ingen mening at insinuere, at Ramos ikke er en super dygtig fodboldspiller, at han ikke er en høj løn værd. Det er en omgang vås uden lige. Ellers kunne du i det mindste sætte lidt ord på dit ståsted, så man kunne finde mening i dine ord, Sahinovic. Kom nu lige lidt altså.

Jeg er da godt klar over, at Ramos' bagland forsøger at presse så mange penge ud af forhandlingerne som overhovedet mulig, så den del er jeg nødvendigvis ikke uenig med dig. Der er bare nuancer i sådan en debat, og dem er man altså nødt til at forholde sig til. Ramos er Real Madrids vigtigste mand lige nu, og det vil han honoreres for. Det er klart.

Real Madrid har også et ansvar her.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Real HWL, Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #11 af Sahinovic

Daniel skrev:

Sahinovic skrev:

Daniel skrev:

Sahinovic skrev: Ramos og resten entouraget er skyld i at den endt her.

Det er egentligt meget simpelt, der er nogen der har bildt ham ind, at han er en super dygtig fodboldspiller og af den grund er berettiget til at få en løn som han reelt set overhovedet ikke er berettiget til.

Jeg er ret sikker på, at Real Madrid ville have forlænget med ham til samme løn, eller givet ham en lille lønforhøjelse, men det er Ramos og entouraget tydeligvis ikke interesseret i.


4 dage inde i det nye år og vi har allerede fundet en seriøs kandidat til årets tåbeligste indlæg.

Ak ja, så må du jo have en forklaring på hvorfor det er Real Madrid endnu ikke har forlænget?


Det har jeg ikke. Det ville dog klæde dig at nuancere debatten. Det giver ingen mening at insinuere, at Ramos ikke er en super dygtig fodboldspiller, at han ikke er en høj løn værd. Det er en omgang vås uden lige. Ellers kunne du i det mindste sætte lidt ord på dit ståsted, så man kunne finde mening i dine ord, Sahinovic. Kom nu lige lidt altså.

Jeg er da godt klar over, at Ramos' bagland forsøger at presse så mange penge ud af forhandlingerne som overhovedet mulig, så den del er jeg nødvendigvis ikke uenig med dig. Der er bare nuancer i sådan en debat, og dem er man altså nødt til at forholde sig til. Ramos er Real Madrids vigtigste mand lige nu, og det vil han honoreres for. Det er klart.

Real Madrid har også et ansvar her.

Jeg nægter og tro på, at Real Madrid ikke også har været villige til at give ham en lønforhøjelse og nok også gøre ham til den bedst betalte spiller i truppen (hvis han ikke er det i forvejen?).

Det eneste der gør, at der ikke er blevet forlænget endnu er, at Ramos vil have en løn som han slet ikke skal have (derfor mit super dygtige fodboldspiller udtryk). Han er ikke blevet en skid bedre, og laver stadig de samme tåbelige fejl - hvorfor er det han så skal have en højere løn nu? Fordi han er en leder(?), er det argumentet? Kom nu lidt.

Sidst der var kontraktforhandlinger 'truede' han også med at smutte til Manchester United, og tilslutte sig José Mourinho? :-D Efterfølgende har jeg ikke haft en skid tilovers for ham lige når det kommer til forhandlinger, og nu bruger han igen medierne.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #12 af Brylle

Daniel skrev:
I forhold til Alaba, så nægter jeg at tro på, uagtet østrigerens kvaliteter, at han er tiltænkt som afløser for Ramos såvel nu som på den lange bane. Der skal en anden karakter til. Men det ændrer ikke på, at vi skal forsøge at lande ham, når kontrakten forhåbentlig er blevet forhandlet på plads med El Capitán.


Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om en karakter derude, som kan gå ind og erstatte Ramos hvis man ser på den status og de lederegenskaber som Ramos har. Jeg tror at den karakter skal findes et andet sted på banen i stedet for at presse det ned over en ny spiller. Jeg ser egentlig Alaba som en ret god afløser. Hans spil med bolden er helt fænomenalt og det er der brug for når Varane har så svært ved det. Hans defensiv er også mere end godkendt og så slår han mig som en spiller der nok skal tage ansvar. Hvis man forsøger at finde en tro kopi af Ramos, så bliver det bare et skridt ned uanset hvad. Hvis ikke Ramos forlænger, så skal de andre spillere steppe op og bidrage endnu mere.

Men lad os da håbe på en forlængelse så den snak bliver ligegyldig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum