Rene Ramos retweeter Real Madrid-kritik
Andre konkurrenter til årets tåbeligste input:
1) Ramos kan jo gå til spillerne, og forhandle en yderligere lønnedgang på 10% for alle de andre, som så kan gå til at øge Ramos' egen løn.
2) Ramos kan jo snildt forhandle spillernes lønreduktion, hvis han selv får en udligning via en lønstigning.
Sorry.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det eneste rigtige for Real Madrid at gøre i denne situation er at lade Ramos forlade klubben gratis til sommer, og så hente Yussuf Poulsen i Leipzig for €150mill og omskole ham til forsvars general!
Hvad kan man vinde???
;-)
Donde está la biblioteca?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Enligt rygterne har PSG tilbudt han en stor lønforhøjelse, og jeg kan godt forestille mig at de også tilbyder en kontrakt der er meget længere end vi kan grundet vores regler.
Perez har tilbudt 1 år med samme løn (rygter)...
Ramos fylder snart 35 år og skal tage stilling til om han bliver i klubben han elsker og samtidig sige farvel til sikkert 50 -100 millioner.
Ramos kommer så også til at spille i en liga hvor presset ikke er det samme og han kommer derfor sikkert at holde længere og så kan det nok godt komme til at koste ham +150 millioner at blive i RM.
Er Ramos så værd den løn han kan få, skal vi ud og lægge 150 millioner og bryde mod det grundlæggende regelsæt i klubben?
Er Ramos større end klubben?
Så er penge mere vigtigt end klubben skal han naturligvis skifte til PSG, han kommer aldrig at kunne erstattes, men han skal jo erstattes inden for 1-2 år, måske 3.
Ramos er så stor for klubben at han selv skal bestemme, men vi skal ikke bryde mod vores interne regler eller overbetale en spiller bare fordi PSG kan. For vi skal ikke begynde at gå i budkrig med dem, det er ikke sundt i længden.
Kratmus skrev: Først og fremmest. Ramos kan ikke erstattes. Nogle fodboldpersonligheder er så unikke, at de aldrig vil kunne erstattes direkte, fx Ramos og Ronaldo. Personligt synes jeg dog ikke, at Ramos er blevet bedre. Nok er han gået hen og blevet en af de vigtigste på holdet(omend i min optik ikke den vigtigste), men bare fordi de andre bliver dårligere(eller de gode forsvinder), betyder det jo ikke, at Ramos skal have mere i løn.
1) Ramos kan jo gå til spillerne, og forhandle en yderligere lønnedgang på 10% for alle de andre, som så kan gå til at øge Ramos' egen løn.
2) Ramos kan jo snildt forhandle spillernes lønreduktion, hvis han selv får en udligning via en lønstigning.
Sorry.
El Chiringuito har rapporteret om følgende scenarier i dag:
1. Real Madrid har tilbudt Sergio Ramos et år mere med samme løn.
Og.....
2. Real Madrid har tilbudt Sergio Ramos to år (som han gerne vil have) mod en lønnedgang på 10% ifht. nuværende.
Daniel skrev:
Kratmus skrev: Først og fremmest. Ramos kan ikke erstattes. Nogle fodboldpersonligheder er så unikke, at de aldrig vil kunne erstattes direkte, fx Ramos og Ronaldo. Personligt synes jeg dog ikke, at Ramos er blevet bedre. Nok er han gået hen og blevet en af de vigtigste på holdet(omend i min optik ikke den vigtigste), men bare fordi de andre bliver dårligere(eller de gode forsvinder), betyder det jo ikke, at Ramos skal have mere i løn.
Sorry.
El Chiringuito har rapporteret om følgende scenarier i dag:
1. Real Madrid har tilbudt Sergio Ramos et år mere med samme løn.
Og.....
2. Real Madrid har tilbudt Sergio Ramos to år (som han gerne vil have) mod en lønnedgang på 10% ifht. nuværende.
3. Helguera staar klar i kulissen til at overtage forsvars-pladsen hvis Ramos ikke skulle acceptere scenarie 1 eller 2 ;-)
Donde está la biblioteca?
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Daniel skrev: Vi kunne altid bruge lidt Helguera i truppen. Måske med Álvaro Mejía ved sin side. Grande Arbeloa som den verbale kaptajn til højre og Raúl Bravo til venstre, der vil indgyde frygt i selv den bedste med sine tvivlsomme forbindelser.
Og Graver på den defensive midt!