Ferland Mendy er Real Madrids talisman

3 år 2 måneder siden #13 af Kayed99
Nogle af de kommentarer man læser simpelthen så usmagelige og decideret idiotiske!

Personligt er jeg med på, at han har ting og forbedre, men Mendy har været en fænomenal signing for os og rent defensivt har han været helt igennem fremragende. Verdens bedste defensive venstreback!

Vi har set prøver på hans offensive kunnen, men det utvivlsomt her, at han halter. Det tror jeg på, at vi igen kan se på et godt niveau. Herfra har du i hvert fald en stor fan kære Mendy!
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #14 af Kayed99
Klasse indlæg!

Utroligt, at man så ofte skal være vidne til de her ting herinde.. negativitet og sensationsprægede statements
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 2 måneder siden #15 af 9eren
Der er ellers gået rigtig mange mål ind på os mens vi taber point fordi han giver minus fremme. Det har dicideret været en skod signing i Danilo style

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #16 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren skrev: Der er ellers gået rigtig mange mål ind på os mens vi taber point fordi han giver minus fremme. Det har dicideret været en skod signing i Danilo style


Fra artiklen:
"Uden Ferland Mendy i startopstillingen har Real Madrid i 25 kampe hentet 14 sejre, mens man har fået 5 uafgjorte og 6 nederlag. Det er kommet til at gå ud over Marcelo, som en gang var verdens bedste på sin position, men alene i denne sæson har Real Madrid tabt 4 ud af de 7 kampe, hvor brasilianeren er startet på banen."

Tallene skal naturligvis opdateres men.. you get the point.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce