Brasiliansk presse: Real Madrid interesseret i Gremios Pepé

3 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge brasilianske...

Ifølge brasilianske SporTV har Real Madrid intensiveret sin jagt på Gremios unge kant-talent, Pepé.

Han har været på vej til Europa længe og klubber som Zenit, Porto og Sevilla har vist stor interesse for spilleren, men i Brasilien mener man at vide, at Real Madrid er parate til at ofre Vinícius Junior for i stedet at investere 20 millioner € i Pepé, som spås en stor fremtid.

Pepé har i denne sæson spillet 38 kampe for Gremio, hvor det er blevet til 12 mål og 8 assists.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #2 af BBB
Han er ældre end Vinicius, men han har også væsentligt bedre teknik. Det var ikke lige ham, som jeg havde forestillet mig, at vi ville hente næste gang, men en opgradering fra Vinicius er en opgradering fra Vinicius.

Jeg tjekkede lige, og manden har lige forlænget. Hvis han kan hentes for 20 mio. euro, så bliver jeg overrasket.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved BBB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #3 af Thomaskjensen
For Flamengo som 18 årig spillede Vini 12 kampe og lavede 4 mål. og 3 assist.
Så lad os sammenligne lidt for at være saglig.
Pepé mål hver 3,167 kamp, assist hver 4,75 kamp.
Vini lavede mål hver 3 kamp og assist hver 4 kamp.

Så at kalde det en opgradering er vel ikke rigtig sandt, mere en nedgradering da Vini stadig er 3 år yngre og han præsterede det samme som 18 årig.

Dog kan det give god mening at købe Pepé da hans dels er billig og det kan bane vejen for at man satser på lejeophold til Vini så han får en fair chance at udvikle sig og ikke agere backup for Hazard.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #4 af BBB

Thomaskjensen skrev: For Flamengo som 18 årig spillede Vini 12 kampe og lavede 4 mål. og 3 assist.
Så lad os sammenligne lidt for at være saglig.
Pepé mål hver 3,167 kamp, assist hver 4,75 kamp.
Vini lavede mål hver 3 kamp og assist hver 4 kamp.

Så at kalde det en opgradering er vel ikke rigtig sandt, mere en nedgradering da Vini stadig er 3 år yngre og han præsterede det samme som 18 årig.


Jeg skrev det ift. hans teknik. Din statistik er misvisende, fordi du går ud fra, at 1 kamp = 90 minutter. Begge spillere spillede mindre end 90 minutter per kamp. Vinicius og Pepés stats hhv. var og er begge bedre. Vinicius' stats er dog blevet dårligere i Real Madrid og er gået fra mål/assist hver 1.5 kamp til hver 2.1 kamp - og sidste sæson var det helt skidt med mål/assist hver 3. kamp. Pepés stats er mål/assist hver 1.7 kamp over de sidste 3 år.

Thomaskjensen skrev: Dog kan det give god mening at købe Pepé da hans dels er billig og det kan bane vejen for at man satser på lejeophold til Vini så han får en fair chance at udvikle sig og ikke agere backup for Hazard.


Vinicius spillede, hvad der svarer til 15 fulde kampe sidste år, og han var pivelendig. Lad os nu bare sælge ham helt, så vi kan få en mand ind med bare et minimum af præcision i hans skud/afleveringer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #5 af Estadio Santiago Bernabéu
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #6 af Estadio Santiago Bernabéu

BBB skrev: Lad os nu bare sælge ham (Læs: Vinicious) helt, så vi kan få en mand ind med bare et minimum af præcision i hans skud/afleveringer.


Er du slet ikke bekymret for at smide guld på gulvet?

Jeg spørger ikke for at blive uvenner med dig, men fordi jeg reelt er nysgerrig. Jeg tror ingen af os er tilfredse med Vinicious' niveau på nuværende tidspunkt. Jeg frygter bare for en fremtid hvor vi har solgt ham og så bliver han en mega stjerne fordi han scorer et mål hver anden kamp og lægger den ene assist efter den anden. Hvis jeg skulle sætte procenter på, ville jeg dog ikke give Vinicious gode chancer for at nå til det niveau hverken hos os eller andetsteds. Måske 20 %.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #7 af Thomaskjensen
Her bliver din statastik også lidt misvisende, han spiller for Real Madrid som på ingen måde kan sammenlignes med Gremios.
Vi har jo også en anden spiller der hamrede mål ind i den Tyske liga, men som ikke kan lave mål i LaLiga.

Vini bidrager stadig med en masse, han er stadig en modstanderne skal have en plan for.

At gå og sælge en spiller der måske bare har 20% chance for at bryde igennem, det kommer ikke at ske. Det skal ikke ske, det må ikke ske.

Vi er dog helt enige om at han skal udvikle en del i hans spil for at blive en legende i klubben, men det gælder for langt de fleste vi har i klubben i dag.
Jeg nævner i flæng; Mendy, Ødegaaard, Rodrigo, Jovic, Kubo, og til dels Valverde. Eller skal de også bare smides på porten så vi slipper hypen rundt dem?
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #8 af BBB

Estadio Santiago Bernabéu skrev:

BBB skrev: Lad os nu bare sælge ham (Læs: Vinicious) helt, så vi kan få en mand ind med bare et minimum af præcision i hans skud/afleveringer.


Er du slet ikke bekymret for at smide guld på gulvet?


Vinicius? Nej, der er ikke guld i ham. Hvis Guardiola kan gøre ham målfarlig, så skal Guardiola have den ære og den kredit. Der er ingen grund til, at vi som tilskuere skal lide under, at Vinicius ikke kan mere (eller at Zidane ikke kan udvikle ham).

Hvis Vinicius inden for de næste 8 år bliver handler for 100 mio. eller mere i én transfer, så giver jeg to gode flasker rødvin til den første som bringer det op (det kan godt veksles til to gode pakker snøfler, hvis Daniel eller Christian byder ind).
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Evden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #9 af Thomaskjensen
Hvis du er så sikker på at han altid kommer blive et flop, hvorfor ikke sige € 50 millioner og ligge til hvert år han laver +20 mål byder du på 2 flasker.
€100 er det jo bare RM der betaler for et belgisk flop...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #10 af Raul7-2880

Estadio Santiago Bernabéu skrev:

BBB skrev: Lad os nu bare sælge ham (Læs: Vinicious) helt, så vi kan få en mand ind med bare et minimum af præcision i hans skud/afleveringer.


Er du slet ikke bekymret for at smide guld på gulvet?

Jeg spørger ikke for at blive uvenner med dig, men fordi jeg reelt er nysgerrig. Jeg tror ingen af os er tilfredse med Vinicious' niveau på nuværende tidspunkt. Jeg frygter bare for en fremtid hvor vi har solgt ham og så bliver han en mega stjerne fordi han scorer et mål hver anden kamp og lægger den ene assist efter den anden. Hvis jeg skulle sætte procenter på, ville jeg dog ikke give Vinicious gode chancer for at nå til det niveau hverken hos os eller andetsteds. Måske 20 %.


0,2 %*
Der er vitterlig større chance for, at Rommedahl vender tilbage fra pensionen og får større succes end Vinicius :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce