Ceballos: Jeg vil være vigtig i Real Madrid

5 år 6 måneder siden #1 af Benzeron
Dani Ceballos spiller...

Dani Ceballos spiller for tiden for anden sæson i streg hos Arsenal på leje, men spanieren slår fast, at hans fremtidige ønske er at slå igennem i Real Madrid.

Arsenal har ikke været godt kørende i indeværende sæson, men i den seneste Premier League-kamp slog man West Bromwich med 4-0, og her spillede Ceballos alle 90 minutter. Spanieren har i alt kun siddet over i to ud af de 17 Premier League-kampe i sæsonen, men på trods af den regelmæssige spilletid afviser han at skulle tilbringe en tredje sæson på leje.

Til El Larguero siger Ceballos:
- Et tredje år på leje? Nej, mit mål er at vende tilbage til Real Madrid og være vigtig i den bedste klub i verden. Jeg tror på, at jeg en dag vil vende tilbage og være i stand til at give igen af den kærlighed, som fansene har vist mig. Jeg underskrev en lang aftale med Madrid. Jeg har to og et halvt år tilbage.

Ifølge Ceballos er det desuden ikke et problem, at Zinedine Zidane er cheftræner, selvom franskmanden aldrig har vist den store tiltro til ham:
- For os i Madrid var Zinedine Zidanes ankomst god for alle. Hver træner har sin egen smag i spillere. Han fortalte mig, at han havde brug for, at jeg fik spilleminutter. Han gjorde situationen klar for mig.

Ceballos har i denne sæson spillet 23 kampe for Arsenal, og det er blot blevet til en enkelt assist.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #2 af DeLaRed
Det vigtigste du kan goere er at blive solgt kammerat. I Madrid har vi ikke plads til Arsenals reserver!!!

Donde está la biblioteca?

5 år 6 måneder siden #3 af longwind

DeLaRed skrev: Det vigtigste du kan goere er at blive solgt kammerat. I Madrid har vi ikke plads til Arsenals reserver!!!

Han er så ikke reserve i denne sæson. Han bliver nok aldrig vigtig som han håber på, men han ville være en god rotationsmulighed. Det har han dog nok ingen interesse i at være, hvorfor han nok bare skal videre.

5 år 6 måneder siden #4 af Lars1991

longwind skrev:

DeLaRed skrev: Det vigtigste du kan goere er at blive solgt kammerat. I Madrid har vi ikke plads til Arsenals reserver!!!

Han er så ikke reserve i denne sæson. Han bliver nok aldrig vigtig som han håber på, men han ville være en god rotationsmulighed. Det har han dog nok ingen interesse i at være, hvorfor han nok bare skal videre.

Han er startet inde i 9 ud af 17 liga kampe(han har ikke været skadet), så fast starter kan man da heller ikke sige han er. Hvis man ikke kan slå spillere som Elneny og Xhaka af, så har man selvfølgelig heller ikke noget at gøre i Real Madrid, heller ikke som rotationsspiller. Han skal virkelig oppe sige den sidste halvdel af sæsonen før han har en chance for at komme tilbage imo.

5 år 6 måneder siden #5 af DeLaRed

Lars1991 skrev:

longwind skrev:

Han er startet inde i 9 ud af 17 liga kampe(han har ikke været skadet), så fast starter kan man da heller ikke sige han er. Hvis man ikke kan slå spillere som Elneny og Xhaka af, så har man selvfølgelig heller ikke noget at gøre i Real Madrid, heller ikke som rotationsspiller. Han skal virkelig oppe sige den sidste halvdel af sæsonen før han har en chance for at komme tilbage imo.

Så vidt jeg ved er det faktisk 12 startede kampe ud af 23 set over alle turneringer, men ud af de 12 han har startet har arsenal tabt 6, så noget videre positivt bringer han jo ikke. Og helt korrekt, fast starter er vist et noget fordrejet prædikat!

Og hvis vi så alle sammen kan være enige om at han ikke nogen som helst måde kan overtage den defensive midt for Casemiro, så skal han jo kæmpe om spilletid med Kroos, Modric, Valverde og Ødegaard (for Wing det blir han sku aldrig). Og hvis vi samtidig alle er enige om at vi mangler mål i Madrid, så kam Ceballos’ ene assist på 23 kampe bare ikke overbevise nogen om andet end at han SKAL være fortid i Madrid.

(OBS! Til de folk der mener han burde erstatte Ødegaard, så vær lige opmærksom på at han vist koster £1mill mere på løn budgettet, så alene af den grund skal han naturligvis ikke erstatte Martin)

Han slog på ingen måde til i Madrid, og man skal være komplet blind hvis man mener han på nogen måde har udviklet sig positivt i Arsenal! Han er og bliver en klaphat og en kæmpe vendekåbe, der ikke er Madrid værdig!

Afsted hurtigst muligt til den højst bydende!!!

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved DeLaRed.

Leveret af Kunena Forum