Hugo Duro bliver ny tredjeangriber

1 uge 3 dage siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske og...

HugoDuro 550x650Thumb

Ifølge spanske og tyske medier vender Luka Jovic i dag tilbage til Frankfurt, hvor han resten af sæsonen skal finde tidligere tiders målform frem, men det betyder ikke, at Real Madrid skal på transfermarkedet for at finde afløseren for serberen.

Real Madrid har nemlig tænkt sig at lade Castilla-angriberen Hugo Duro indtræde som potentiel tredjeangriber i truppen. Han er i denne sæson udlejet fra Getafe til Castilla og man har en købsoption på spilleren.

Hugo Duro har før været i førsteholdstruppen, idet han var med i CL-kampen ude mod Inter, ligesom han også har spillet europæisk fodbold med Getafe i sidste sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #2 af Cristiano7
Hold kæft, hvor har vi en fantastisk trup med verdensklasse angribere.......

Jeg ser fortsat ikke Benzema som en ægte angriber, men en 10’er.

1 uge 3 dage siden #3 af Steen

Cristiano7 skrev: Hold kæft, hvor har vi en fantastisk trup med verdensklasse angribere.......

Jeg ser fortsat ikke Benzema som en ægte angriber, men en 10’er.

Han er nemlig en 10'er, eller måske en 9.5 . Læg dertil, at man har en midtbane som ikke er i stand til at score mål. Det efterlader os så med to positioner, der skal komme mål fra. Højrekanten består af 3-4 spillere i truppen, og ingen af dem scorer mange mål. Faktisk er det kun en, der er relativ god foran målet, og det er Rodrygo. Af en eller anden grund er han dog låst fast ude på fløjen i stedet for at søge mere centralt. Asensio og Vazquez kan ikke score mål.
Så har vi én position tilbage; venstrekanten. På trods af alt det, der lige er blevet nævnt, stiller Zidane et krav for at komme tilbage, og det er Hazard. En spiller, der aldrig har været målfarlig. I Premier League blev det til 0.39 mål per kamp (0.31 uden straffespark) og sølle 0.24 mål per kamp i Champions League. Gad vide hvad de har tænkt, når de har sammensat denne trup. Som man kan forvente, så har holdet da også haft ualmindeligt svært ved at score mål. 1.67 mål per kamp i la liga. Næsten det samme, som sæsonen efter man solgte Ronaldo, og erstattede ham med Mariano.

Det skal lige siges, at jeg er helt med på hvorfor Hazard blev købt. I størstedelen af tiden i Chelsea var han verdensklasse, og han har næsten altid været en fornøjelse at følge. Jeg var også fortaler for at man hentede ham, hvis Neymar ikke var mulig. Men som de fleste også påpegede inden han blev købt, så ville det ikke give mening, hvis han skulle hentes for at spille ved siden af Benzema. De kan finde ud af at spille flot fodbold sammen, men målene ville blive en mangelvare.
Hazard skal have en ren 9'er ved siden af ham, eller som minimum en højrekant, der har en masse mål i sig. Man kan håbe, at Mbappe kommer til sommer, for det kan redde Hazard.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

1 uge 3 dage siden #4 af Thomaskjensen
Jovic blev vel købt til at spille ved siden af Benzema, og jeg kunne godt se han være farlig med en Hazard i topform. For det er jo det vi mangler i anrebet, en spiller der altid er i feltet.
Det har vi ikke fået i Jovic, og jeg er bange for at det får vi aldrig så længe ZZ er træner.

Samtidig er jeg ikke fan af Jovic, for de få gange han har fået tillid har han ikke leveret. Jovist er det ekstremt svært at levere når man måles på mål og han ikke bliver "sat op", men det som irritere mig ved Jovic er hans udstråling.
Han laller rundt på banen, tager ikke genpresset og virker på mig som en doven skid.
Mariano derimod løber solen sort når han er på banen, det kan jeg lide.

Men jeg håber han også beviser at jeg ikke ved noget om fodboldt og begynder at hamre den ind igen, nu skal jeg helt sikkert følge Frankfurt når han er med fra start.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.