Bedømmelse af truppen mod Athletic Bilbao
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (19 brugere)
Hele holdet 2.1
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Mariano fik 8 minutter og visse giver ham karakteren tukummerlig dårlig, hvad er fejl på jer?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Du giver Lucas 2 og Mendy 1, kan du være en god sport og forklare hvordan et dårligt skud kan være værre end at give bort 2 mål?
Jeg forstår det helt enkelt ikke... Gør mig klog tak.
Lucas lavede et par rigtig dumme fejl, det kan vi nemt blive enige om. Men tilgengæld synes jeg at han var fornuftig i resten af kampen og bragte noget, så hans side i det mindste var en smule farlig.
Kan nærmest ikke huske hvornår vores venstre side har produceret noget godt. Mendy er horribel gang på gang. Han er virkeligt god defensivt, men vores hold er så tandløst og det er efter min mening i store træk fordi vores venstre side er skræmmende dårlig.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Vi kan kritisere mange i dag, men ikke at smide Lucas ud i middelhavet i dag fatter jeg ikke, han alene koster os 2 mål.
Samtidig sviner du til Vini der får ca.15 minutter? Hvad forventer du dig af en 20 årig dreng. Jeg bare undre?
Ja eller 9eren der giver Mariano 1 for 4 minutter på banen, seriøst?
Jarlens skrev: Nu plejer jeg ikke som sådan at skrive en hel masse herinde, men lad mig prøve. Mine forventninger er slet ikke på samme niveau, så derfor vurderer jeg dem ikke i forhold til hinanden. Mendy er horribel og det er på trods af at han igen og igen spiller og med de samme spillere omkring ham, dog minus fløjen. Lucas spiller ude af position. Der er vel ikke nogen der forventer stort defensivt spil af ham? Zidane havde selvfølgeligt håbet at kampen blev offensivt domineret, hvilket havde været perfekt til Lucas.
Lucas lavede et par rigtig dumme fejl, det kan vi nemt blive enige om. Men tilgengæld synes jeg at han var fornuftig i resten af kampen og bragte noget, så hans side i det mindste var en smule farlig.
Kan nærmest ikke huske hvornår vores venstre side har produceret noget godt. Mendy er horribel gang på gang. Han er virkeligt god defensivt, men vores hold er så tandløst og det er efter min mening i store træk fordi vores venstre side er skræmmende dårlig.
Når Lucas bliver brugt som højreback må hans 1. prioritet sku da at være at forsvarer. Det gjorde han næppe. At du forventer Mendy lige pludselig bliver Marcelo fremad banen er da utopi.
Det er da Hazards opgave der skal ske noget på den venstre kant. Men ja det er nemt bare at hakke ned på nogen andre. Synes også Courtois spillede dårligt fordi han ikke havde nogle skud på mål.