Sky Sports Tyskland: Alaba vil afvente præsidentvalg i Barcelona

1 måned 1 uge siden #1 af Administrationen
Spanske Marca kunne...

Real logo

Spanske Marca kunne i går meddele, at David Alaba og Real Madrid er enige om en kontrakt, men det var spillerens far hurtigt ude og afvise og nu sår også Sky Sports i Tyskland tvivl om den handel.

De melder nemlig, at David Alaba vil vente på præsident-valget i Barcelona og lytte til tilbud fra Joan Laporta, hvis han vinder valget, hvilket han er favorit til. Han skal nemlig være indstillet på at udligne Real Madrids kontrakt-udspil, samt give en stor sign on fee til Alaba, som har kontraktudløb med Bayern München til sommer.

Også klubber som Manchester City og Paris SG er inde i billedet endnu, ifølge Sky Sports.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #2 af Realex
Hvis dette passer, så kan han godt holde sig væk. Der ønskes kun spillere der vil spille for logoet, og ikke for et par ekstra millioner €.
Følgende bruger(e) sagde tak: Salix7, Fondo_Sur

1 måned 1 uge siden #3 af Thomaskjensen
Jeg forstår godt manden, og jeg tror han venter på at Ramos forlænger.
For om han forlænger skal Alaba jo ind og slås med Varana om en startplads, om han nu helst vil spille som CD, ja han kan spille andre positioner, men jeg resonere i dette indlæg at han helst vil spille CD.

I Barca går vejen til fast starter vel gennem Lenglet som vel alt andet end lige er mere overkommeligt end Varana.

I Liverpool er det vel Joe Gomez der skal vige pladsen for Alaba, og det tror jeg heller ikke er helt enkelt da han vel er fast mand på det engelske landshold?

Sidst PSG hvor han vel uden problemer tager en startplads fra dag 1.

Glemte helt at han jo stadig kan forlænge og beholde sin plads i truppen og i hierarkiet, med mulighed for at blive en sand legende i klubben.

OM jeg har ret i mine spekulationer så stikker jeg frem næsen medvidende at jeg nok fortjent bliver slagtet, men spørgsmålet skal vel stilles.
Mit hjerte bløder men om vi kigger på RM som en forretning, er det så måske bedst for klubben at skille sig af med Ramos?
Altså forudsat at Ramos står fast på at doble sin løn, og at mammon er vigtigere end klubben.
Ramos skal jo på et eller andet tidspunkt pensioneres, om det bliver om 6 måneder eller 2½ år er der ingen der ved, men sidste salgsdatoen nærmer sig om vi vil det eller ej.
Hvilke muligheder findes der til den tid at finde en spiller at Alaba's klasse? Eller tror vi stadig på Militao?

Mit hjerte siger nej, men spørgsmålet skal vel stilles.

1 måned 1 uge siden #4 af Fondo_Sur
Ramos vil ikke fordoble sin løn, men beholde den (høje løn) to år mere på trods af sin høje alder og Covid. Så vidt jeg har forstået.

1 måned 1 uge siden #5 af Estadio Santiago Bernabéu
Ifølge hvad jeg har læst, så er det ikke David Alaba selv der vil vente på FC Barcelona.

Det er hans agent, Pini Zahavi, som er venner med Joan Laporta og selvom Alaba var klar til at skrive under omgående som journalisterne har meldt ud, så vil agenten gerne have at Alaba venter og ser tingene an. Hvis Laporta vinder valget i Barcelona, så er rygterne derfra at agenten vil forsøge at handle en ekstra god handel med sin ven, Joan Laporta.

Næste kamp: La Liga Matchday 25
Real Madrid - Real Sociedad
Kamptidspunkt: Mandag 1. marts kl. 21:00
Stadion: Alfredo di Stéfano

1 måned 1 uge siden #6 af El Siete
Jeg tror på Fabrizio Romano der siger handlen i princippet er lukket, eller at Alaba i hvert fald har valgt Real Madrid :)

Det er jo også efterhånden igennem mange år at Alaba er blevet kædet sammen med Real, da det skulle være hans drømmedestination

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.