ESPN: Marcelo Gallardo bringes i spil som ny træner

1 måned 6 dage siden #25 af Steen

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Steen har udeladt Ronaldos udtalelse om emnet, fra Zyconith: "At Perez ville af med Ronaldo."

Dette er ikke sandt og det bekræfter Ronaldo og Perez også begge to.

Fra Steens artikel med Ronaldos ord: "“The truth is that the president wanted me but, at the same time, he made it known to me that my departure would not constitute a problem."

Så for at lukke emnet og så en fed streg under:
Ronaldo ønskede at skifte til Juventus. Det var ikke Perez, der ønskede at sælge Ronaldo.

Ronaldos udtalelser viser jo klart og tydeligt, at han bare ønskede at blive værdsat af Perez, og at han gerne ville blive hvis han fik de ting, han mente, han fortjente. Hvis jeg ikke husker forkert, så var det, at Real Madrid skulle betale hans skattebøde samt give ham en ny stor kontrakt.

Det skal lige siges, at jeg var enig med Perez i beslutningen om ikke at gå med til Ronaldos krav. Skattebøden havde intet med klubben at gøre, og det ville være et kæmpe sats at give en ny stor kontrakt til en spiller i den alder. Jeg havde ikke regnet med at han ville fortsætte i samme tempo. Men tiden har så vist, at det var en kæmpe fejl at lade ham gå, og at det har været umuligt at erstatte Ronaldo.
Sidste redigering: 1 måned 6 dage siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 6 dage siden #26 af Ramos4
Mon ikke sandheden ligger et sted midt imellem. Ronaldo er formentlig gået med tanker som "skal jeg slutte min karriere i Madrid eller skal jeg nå at prøve 1 eventyr mere". Og så tager han selvfølgelig alle indtryk med i sine beregninger. Blev han presset ud? Formentlig ikke. Var han blevet hvis han havde fået en lønforhøjelse og følt sig mere værdsat? Måske. Det er jo ikke sikkert. Det er klart at det vægter højt at føle sig værdsat. Men omvendt kunne han sikkert også se flere ligatitler for sig i Italien. Han have lige haft den der kamp, hvor Juventus Stadium klappede af ham osv.

Jeg synes det er for sort/hvidt at give nogen skylden for at Ronaldo ikke er her længere.

Men man kan vel argumentere for at klubben skulle gøre ALT for at holde på ham, som Barcelona gør med Messi, der har fået 9-10 lønforhøjelser i sin karriere og altid er verdens bedst betalte. Måske det samme havde fået Ronaldo til at blive. Men jeg tror bare at Perez' idé om ansvarlig økonomi er anderledes og Madrids holdning har altid været ikke at holde på spillere, der ikke er 100% commitede.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda

1 måned 6 dage siden #27 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 skrev: Mon ikke sandheden ligger et sted midt imellem. Ronaldo er formentlig gået med tanker som "skal jeg slutte min karriere i Madrid eller skal jeg nå at prøve 1 eventyr mere". Og så tager han selvfølgelig alle indtryk med i sine beregninger. Blev han presset ud? Formentlig ikke. Var han blevet hvis han havde fået en lønforhøjelse og følt sig mere værdsat? Måske. Det er jo ikke sikkert. Det er klart at det vægter højt at føle sig værdsat. Men omvendt kunne han sikkert også se flere ligatitler for sig i Italien. Han have lige haft den der kamp, hvor Juventus Stadium klappede af ham osv.

Jeg synes det er for sort/hvidt at give nogen skylden for at Ronaldo ikke er her længere.

Men man kan vel argumentere for at klubben skulle gøre ALT for at holde på ham, som Barcelona gør med Messi, der har fået 9-10 lønforhøjelser i sin karriere og altid er verdens bedst betalte. Måske det samme havde fået Ronaldo til at blive. Men jeg tror bare at Perez' idé om ansvarlig økonomi er anderledes og Madrids holdning har altid været ikke at holde på spillere, der ikke er 100% commitede.

Jeg er helt enig: Ret skal være ret og man kan ikke bebrejde Perez for at presse Ronaldo ud af klubben.

Næste kamp: La Liga Matchday 25
Real Madrid - Real Sociedad
Kamptidspunkt: Mandag 1. marts kl. 21:00
Stadion: Alfredo di Stéfano

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.