David Bettoni styrer holdet mod Alavés - Zidane ude med Corona
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
1 måned 6 dage siden #1
af Administrationen
Det bliver David...
Det bliver David Bettoni, som i morgen aften skal stå i spidsen for Real Madrid i udekampen mod Alavés.
Zinedine Zidane har nemlig fået Corona-virus og er derfor udelukket fra truppen, som foreløbig ikke er yderligere ramt.
Den franske træner nåede at få en alvors-snak med sine spillere i Valdebebas i går, men nu bliver det altså assistenten, som skal få holdet på rette spor.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1 måned 6 dage siden #2
af longwind
Besvaret af longwind på emne David Bettoni styrer holdet mod Alavés - Zidane ude med Corona
Da jeg så "Comunicado Oficial: Zidane" på facebook blev jeg sgu lige glad et øjeblik. Det var desværre ikke hvad jeg troede.
I øvrigt: alvorssnak? Marca skrev da ellers, at truppen var voldsomt skuffet over at skideballen udeblev.
I øvrigt: alvorssnak? Marca skrev da ellers, at truppen var voldsomt skuffet over at skideballen udeblev.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
1 måned 6 dage siden #3
af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne David Bettoni styrer holdet mod Alavés - Zidane ude med Corona
Ha ha, jeg reagerede på samme måde da jeg så Bettoni holdt i pressemødet der blev streamet live på Facebook.
En forandring bliver det nok ikke :(
En forandring bliver det nok ikke :(