Opinion: Zidane og Real Madrid er vokset fra hinanden

• Frumme7
  • Emne forfatter
  • Forum begynder
  • Forum begynder
  • Jeg er 24 år, og er uddannet pædagog. Jeg bor i Viborg med min kæreste. Jeg elsker fodbold, og har gjort det siden jeg var 5 år. Jeg er kæmpe Real Madrid fan, og har været det altid.
1 måned 6 dage siden #1 af Frumme7
Jeg er så enig!!

Beklager lige, for et langt oplæg, men er ny profil herinde, og har brug for at lette hjertet til nogle Real Fans som forhåbentlig kan forstå mig :D :D

Jeg er meget splittet om det kun er Zidane der skal have skylden. Man kan sige mange spillere har spillet under niveau længe, og der har været manglende indkøb især på Corona. Så synes ikke Zidane kun skal have skylden for manglende resultater.

Men du har så meget ret i at Zidane stoler for meget på de "gamle spillere".
Nu er der chance for at der kommer lidt uenigheder, og det er helt i orden, men jeg har brokket mig ca. de sidste 2 år over spillere, som Marcelo, Kroos, Modric, Varane, Lucas Vázquez.
Det gør ondt i hvert Madrid hjerte at sige noget ondt om Marcelo, for han har været en kæmpe profil længe, men han kan absolut ingenting mere, desværre. Og så vælger man at smide Reguilon væk fremfor, det er mig en gåde.