Ramos tilbage på træningsbanen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Sergio Ramos er tilbage på træningsbanen og dermed er han snart klar til at komme i kamp igen.
Forsvarslegenden når dog sandsynligvis ikke at blive klar til lørdagens hjemmekamp mod Levante, men herefter skulle han atter være til disposition.
Til lørdagens kamp må Real Madrid også se bort fra Lucas Vázquez, Nacho, Fede Valverde og Rodrygo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kiwes skrev: Hverken Ramos eller Carvajal er tilbage på træningsbanen. Vi skal have fundet en løsning på Carvajal problemet. Manden er skadet lige så meget som Bale. Hvis det stod til mig kiggede vi mod Bilbao og hentede Capa - god back til billige penge. Jeg er i hvert fald ved at være træt af Carvajals skadeshelvede.
Jeg er overbevist om at løsningen er Lucas, om ikke andet for resten af sæsonen. Og hvis han forlænger vil det givetvis fortsætte, indtil Zidane vippes ud. Hvordan Odriozola har fået sig spillet så langt ud i kulden er mig en gåde, men han må jo være markant dårligere end alle andre til træning.
Det ærger mig til gengæld at vi aldrig ser Eder Militao spille på højreback, han skulle have været en sublim back i Porto.
Mathiaska skrev:
Kiwes skrev: Hverken Ramos eller Carvajal er tilbage på træningsbanen. Vi skal have fundet en løsning på Carvajal problemet. Manden er skadet lige så meget som Bale. Hvis det stod til mig kiggede vi mod Bilbao og hentede Capa - god back til billige penge. Jeg er i hvert fald ved at være træt af Carvajals skadeshelvede.
Jeg er overbevist om at løsningen er Lucas, om ikke andet for resten af sæsonen. Og hvis han forlænger vil det givetvis fortsætte, indtil Zidane vippes ud. Hvordan Odriozola har fået sig spillet så langt ud i kulden er mig en gåde, men han må jo være markant dårligere end alle andre til træning.
Det ærger mig til gengæld at vi aldrig ser Eder Militao spille på højreback, han skulle have været en sublim back i Porto.
Lucas som første i køen efter Carvajal, se det skræmmer mig. Jeg synes han er pisse elendig i forsvaret. Odrizola har heller ikke overbevist mig og særligt ikke defensivt. Militao er for mig bare ikke en back. Jeg holder på at Capa vil være et godt køb, som fint kan rotere med Carvajal.
Mathiaska skrev:
Vi har set Militao som Back i Madrid i sidste season. Forestil dig Rene Henriksen paa stylter, det giver et fint billede af hvordan det fungerede.
I glemmer at naevne det absolut mest oplagte valg, og det er Nacho. Manden har ikke spillet en eneste daarlig kamp for Madrid i denne season, og har varetaget hoejre backen 36 gange for Madrid i sin karriere. Naar det skal gaa fremad i banen er han tydeligvis bedste som Venstre-back, men rent defensivt er der ingen ude over Dani der naar ham til sokkerholderne paa Hoejre Backen, og det er nu engang hvad madrid har brug for pt, der er brug for ro og stabilitet i defensiven naar "A-kaeden" ikke er en mulighed, og det bringer Nacho altid!
Vasquez bringer naturligvis noget fremad i banen, qua det han er Wing. Men defensivt er han haabloes, se paa de 2 torske dumme straffe-spark han har begaaet i denne season, det er begge situationer hvor en reell forsvars-spiller ville reagere komplet anderledes. Og vi skal kun spole 2 uger tilbage til vores nederlag mod Alcoyano, goer jer selv en tjeneste at gense Alcoyano's andet maal, lig maerke til hvordan Vasquez stopper sit tilbage loeb og staar ude ved sidelinjen og kigger fodbold, havde han nu bare fortsat sit loeb, var den situation aldrig vaeret blevet farlig (det er hans markering der faar en helt aaben mulighed for at ligge indlaegget) det maa bare aldrig ske, men er noget vi ser alt for ofte med Vasquez, og som ogsaa tvinger spillere som Modric and Asensio langt tilbage i banen for supportere Lucas og hans defensive mangler. Med ham paa Back'en kan vi ligesaa godt smide haandklaedet i ringen!
Donde está la biblioteca?