Mourinho lægger pres på Higuaín og Benzema
Daniel skrev: Hugol
Madridista.dk er i sin ret til at levere nyheder, som belyser Mourinhos eskapader fra en anden vinkel, end den kritiske, som er oplagt i forhold til portugiseren. Madridista.dk er i øvrigt også i sin fulde ret til at støtte træneren, og hvad er belægget, spørger du..... tjah, hvad med, at han har en agenda om at føre Real Madrid til Champions League og Copa del Rey-titlen?
Herefter kan vi - sagligt, hvis du formår det - diskutere mandens videre færd i klubben, og i en mere relevant tråd, om end du formår at pejle alle disse ind på, hvor meget du hader Mourinho.
Dit belæg for ikke at støtte ham er helt ude i hampen.... du er åbenlyst utilfreds med Mourinho, hvorfor det hele bliver en smule grinagtigt, når du fremlægger dine synspunkter. Det er en personjagt, du har i gære. Deja vu fra din tidligere ageren på denne frivillige fanside, er ved at blomstre frit. Stop dig selv, inden du igen ender et sted, hvor du ikke kan bunde og bliver nødt til at vinde disciple inde på bold.dk!
Slutteligt.... informativ? Som fanside kan madridista.dk ikke blive meget mere informativ, det kan du til gengæld, som debattør.
Daniel, Madridista.dk undlader tit at gengive nyheder der har et negativt aspekt. Flere fra madridista.dk har selv kritiseret Real Madrid.com for at være en jubelside, hvor kun positivt bliver nævnt. Well, det er bestemt der madridista.dk har bevæget sig hen !
Så nej de er ikke informativ som de har været tidligere.
Jeg kan ikke se at man undlader at nævne problemer, eller gør nyhederne mangelfulde, skulle hjælpe Mourinho på nogen måde i at vinde CHL og copa del rey!
"Herefter kan vi - sagligt, hvis du formår det - diskutere mandens videre færd i klubben, og i en mere relevant tråd, om end du formår at pejle alle disse ind på, hvor meget du hader Mourinho. "
Se det er nu ikke det der er spørgsmålet her. For pointerne jeg tager op er fra et kritisk synspunkt, men det betyder jo ikke at jeg hader Mourinho. Det er synd at du prøver at gøre mine kritiske holdninger til Mourinho, til at jeg skulle hade ham, og at vi faktisk fuldstændig mister den røde tråd i debatten, nemlig at Mourinho ikke er dygtig nok til Real Madrid og at han direkte er destruktiv for klubbens gøren og laden.
Jeg kan ikke støtte op omkring Mourinho fordi han er en træner som har sin helt egen dagsorden og han træder over for mange personers tær i klubben.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen