Pérez om Ramos´ PSG-tilbud: Godt for dig

5 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Flere spanske medier...

Flere spanske medier sår efterhånden tvivl om, hvorvidt det lykkes Real Madrid og Sergio Ramos at nå til enighed om en kontraktforlængelse og dermed kan forsvarslegenden være i gang med sit sidste halve år i klubben.

El País fortæller en historie om et nyligt møde mellem parterne, hvor Sergio Ramos præsenterede Paris SGs kontrakt-tilbud for Florentino Pérez, men Real Madrid-præsidenten skulle angiveligt have svaret kort og kontant:

- Godt for dig……

Corona-situationen gør, at Real Madrid er ekstremt presset i forhold til at generere indtægter og derfor kan man ikke i øjeblikket tilbyde guldrandede kontrakter til spillerne, hvilket er grunden til at man fastholder, at Sergio Ramos skal acceptere en løn-nedgang på 10%.

Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #2 af Sahinovic

El País fortæller en historie om et nyligt møde mellem parterne, hvor Sergio Ramos præsenterede Paris SGs kontrakt-tilbud for Florentino Pérez, men Real Madrid-præsidenten skulle angiveligt have svaret kort og kontant:

- Godt for dig……

Jeg elsker Florentino Pérez.

Sergio Ramos får lige nøjagtig den behandling man fortjener, når man er århundredets mest overvurderede forsvarsspiller(et par meget vigtige mål ændrer intet på dette). Det eneste der ærgrer mig i denne situation er, at vi ikke kan få lidt mønt for ham.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

5 år 6 måneder siden #3 af Dybbøl
Synes måske at du er list hård ved vores kære anføre :D

Jeg mener at Ramos udover hans vigtige mål som du selv nævner, så synes jeg at han har bidraget med lederskab og vindermentalitet.

For mig har han altid udstrålet at han har været utrolig stolt over at bærer den hvide trøje.

Men jeg er lige så stolt af vores presi hvis det virkelig var hans svar til Ramos.

Jeg vil også ønske mig nogle nye “spænende” spiller til sommer. Men jeg elsker den ansvarlighed som Reals ledelse udviser i disse corona tider. Det gør mig ekstra stolt Madridistas.

Leveret af Kunena Forum