France Football: Dortmund vil sælge Haaland

5 år 5 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge France Football...

Ifølge France Football planlægger Dortmund et salg af Erling Haaland til sommer for at få nogle penge i kassen.

Den norske stjerneangriber er for alvor i vælten i øjeblikket, hvor masser af klubber viser interesse og det skal Dortmund altså ønske at udnytte til at score kassen på ham.

Real Madrid vil meget gerne hente Haaland, men kan forvente hård konkurrence fra engelske klubber som Manchester City, Manchester United og Chelsea.

Prisen menes at være i omegnen af 75 millioner €.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg tror desværre ikke vi skal regne med at vi kan få ham for 75. Mit gæt er 120 med den store interesse.

Umiddelbart burde vi stadig slå til eftersom det er vores offensiv der halter mest i truppen.

5 år 5 måneder siden #3 af Mathiaska
Har han forlænget med Dortmund i løbet af sæsonen? Mindes bestemt der var snak om en frikøbsklausul i et eller andet omfang.

Tror desværre han skifter til City :(

5 år 5 måneder siden #4 af Estadio Santiago Bernabéu

Mathiaska skrev: Har han forlænget med Dortmund i løbet af sæsonen? Mindes bestemt der var snak om en frikøbsklausul i et eller andet omfang.

Det var ubekræftede rygter. Dortmund har for længe siden været ude og meddele, at der ikke er en frikøbsklausul. Spørgsmålet er om man tror på dem eller ej. Fodboldens verden er stadig lidt det vilde vest på nogle punkter.

5 år 5 måneder siden #5 af Doc.juego

Mathiaska skrev: Har han forlænget med Dortmund i løbet af sæsonen? Mindes bestemt der var snak om en frikøbsklausul i et eller andet omfang.

Nu har jeg ikke fulgt vanvittig meget med i diverse rygter, men passer han umiddelbart på deres profil til en 9'er ?
City er da ikke så glade for de store boksspillere ? Tænker jeg umiddelbart

5 år 5 måneder siden #6 af Mathiaska

Doc.juego skrev:

Nu har jeg ikke fulgt vanvittig meget med i diverse rygter, men passer han umiddelbart på deres profil til en 9'er ?
City er da ikke så glade for de store boksspillere ? Tænker jeg umiddelbart

Min umiddelbare tanke er at City mangler en stor stærk angriber som står i kontrast til hvem Pep ellers få smidt på 9eren, som udelukkende er små vævre typer. Der har også floreret mange rygter om at Lukaku er på ønskelisten. Så kan Ederson jo også bare lave indlæg fra eget felt ;-)

Dertil er min overbevisning af Haaland at han nok kan tilpasse sig og lære at spille alle roller på positionen hvis man tager hans alder og arbejdsiver i betragtning, omend han naturligvis har nogle klare spidskompetencer der læner sig mere op af nogle bestemt roller.

Jeg kan forstå at rygtet omkring Haalands frikøbsklausul går på, at denne gælder fra 22/23 sæsonen eller i 2022. Hvad af det, hvis noget, der så er sandt kan vi vidst kun gisne om.

Leveret af Kunena Forum