Spansk presse: Reguilón-retur på tale

5 år 5 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse...

Ifølge spansk presse overvejer Real Madrid seriøst at hente Sergio Reguilón retur til den spanske hovedstad til sommer.

I sommer solgte man ham ellers til Tottenham for 35 millioner €, men man sikrede sig også en tilbagekøbsklausul, som gør at man kan hente ham for 45 millioner €.

Real Madrid har dog også et par alternativer i baghånden, nemlig fra egne rækker, hvor udlejede Fran García og Castilla-spilleren Miguel Gutiérrez kan være muligheder.

Sergio Reguilón har dog gjort det så godt i Tottenham, at han nu regnes for sikker i den spanske landsholdstrup og det gør ham naturligvis ekstra interessant i Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu
Det er naturligvis interessant. Men.. Vil Reguilon gerne tilbage til Real Madrid og kæmpe om spilletid med Mendy? Vil Real Madrid have tre venstre backs i truppen i 12 måneder indtil Marcelos kontrakt løber ud?

Jeg tror der er to scenarier, der er større sandsynlighed for. Enten køber man ham tilbage for at sælge ham med det samme som vi tidligere har set. Eller også lader vi Tottenham beholde spanieren.

Mendy gør det godt men jeg synes bestemt der skal tænkes længe og grundigt over denne beslutning.

Hvad tænker I andre?

5 år 5 måneder siden #3 af DeLaRed

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Det er naturligvis interessant. Men.. Vil Reguilon gerne tilbage til Real Madrid og kæmpe om spilletid med Mendy? Vil Real Madrid have tre venstre backs i truppen i 12 måneder indtil Marcelos kontrakt løber ud?

Jeg tror der er to scenarier, der er større sandsynlighed for. Enten køber man ham tilbage for at sælge ham med det samme som vi tidligere har set. Eller også lader vi Tottenham beholde spanieren.

Mendy gør det godt men jeg synes bestemt der skal tænkes længe og grundigt over denne beslutning.

Hvad tænker I andre?

Reguilon er komplet ligegyldig i dette pudslespil, den eneste spiller der skal tales om er Marcelo. Det er brasilianeren der står med magten i denne situation, han har 12 måneder tilbage på sin kontrakt og jeg skal ikke være for fin til at understrege at han denne sommer endegyldigt kommer til at vise hvor meget han holder af Madrid, for det er uden tvivl ligeså åbenlyst for ham selv som for alle andre at han skader klubben og har gjort det i lang tid, så vælger han stedfast at blive i klubben så har han Intet til over for Real Madrid!

Hvis han derimod forlader klubben, så mener jeg personligt det er sekundært hvem der overtager hans plads, faktum er Madrid står langt stærkere uden Marcelo.

Vi har allerede Nacho der rent defensivt sagtens kan varetage pladsen. Kommer Alaba så er han vel svaret. Skal det være den billige løsning så henter vi Fran Garcia hjem, og Reguilon spøger også. Som sagt, hvem det bliver er sekundært, men Marcelo SKAL væk før der sker forbedringer på vores Venstre-back!

Donde está la biblioteca?

5 år 5 måneder siden #4 af Estadio Santiago Bernabéu
Fair nok

Men nu skal man som klub gerne tænke mere end ét træk frem. Hvis vi for et øjeblik lader som om at Perez har rådført sig på dette forum, hvad ville du så anbefale ham?

Her kan du få to scenarier: (a) Marcelo ønsker at blive kontrakten ud og (b) Marcelo vil gerne smutte, hvis vi gerne vil have det.

5 år 5 måneder siden #5 af Jona
DeLaRed (fantastisk navn btw)

Syntes du gør det til et større problem end det reelt er
Vi snakker en af de bedste venstrebacks nogensinde. Som minimum, anden bedste i RM's historie (efter min mening den bedste).
Køb dog en ny back ligemeget hvad, og Lad ham dog sidde på bænken/tilskuerpladserne, hvis han har lyst til det, til hans kontrakt udløber. Det er jo ikke fordi, vi kan få mange penge for ham alligevel.
Kunne klubben ikke bare, for en gangs skyld, behandle en legende ekstraordinært, for de ekstraordinære ting han har gjort for klubben. Selvfølgelig er det RM, ingen mand over klubben, og er spilleren ikke god nok skal han ikke være i klubben (Odriozola jeg kigger på dig) og bla bla bla, men det er ikke en hvilken som helst spiller vi snakker om.
Det er Marcelo for faen. Og mange ting kan man sige om ham og hans spil for tiden, men at overhovedet sætte spørgsmålstegn ved mandens kærlighed til klubben er, undskyld jeg siger det, til grin.
Lad dog manden selv bestemme sin fremtid og giv ham en ordentlig afsked med stående ovationer på bernabeu. Det ville klæde RM især taget i betragtning hvordan det er gået med afskeden af tidligere legender i nyere tid (Casillas, Raul, Ronaldo).

I forhold til artiklen:
nej selvfølgelig skal vi ikke bruge 45 millioner på en reserve til venstreback.
på nuværende tidspunkt, er der kun en venstreback i verdenen, der er de penge værd. Han spiller i Bayern.
20-25 mill for regulion, og vi kunne snakke om det.
Få nu hentet Alaba. Så skal vi hverken tænke på VB, CB eller CDM.
Hvis ikke Alaba, lyder Fran Garcia heller ikke dumt.

5 år 5 måneder siden #6 af DeLaRed

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Fair nok

Men nu skal man som klub gerne tænke mere end ét træk frem. Hvis vi for et øjeblik lader som om at Perez har rådført sig på dette forum, hvad ville du så anbefale ham?

Her kan du få to scenarier: (a) Marcelo ønsker at blive kontrakten ud og (b) Marcelo vil gerne smutte, hvis vi gerne vil have det.

Sorry, ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet.

Altså spørger du om hvad jeg ville råde Perez til i hvert scenarie?

I så fald:
(A) Jeg mener stadig at holde fast i Mendy i klubben er en langsigtet god løsning (med mere konkurrence på pladsen kunne han godt gå hen og være reserve, som type slår han mig ikke som en der ville lave en scene ala Ceballos/Isco i den situation). Og går vi ud fra a Perez har nogen som helst magt ifht truppen, så tvinger han træneren til indsætte Nacho før Marcelo når Mendy skal have en pause. (Den magt har Perez nok ikke, men imo ville det være bedre for Real at spille end mand i undertal end at have Marcelo i bagkæden og stort set samtlige statistikker “understøtter” min holdning)

(B) Hvis Marcelo forlader klubben mister vi det svageste led i vores 25 mands kæde. Det er svært at sige hvem der skal erstatte ham da det som før nævnt afhænger af andre pladser i truppen samt de penge der er til rådighed. Jeg ville da elske at se Reguilon tilbage i klubben, men mener ikke Venstre back er der vi skal bruge Aller flest penge. Så hvis vi går ud fra Madrid kun kan købe 1 enkelt spiller til næste season, så ser jeg helst at pengene enten bliver brugt i angrebet eller i center forsvaret, da vi som nævnt allerede har Nacho som er en defensivt habil reserve på begge back pladser, og i den situation havde jeg hentet Fran Garcia retur, det er gratis og rent lønnings mæssigt koster han intet ifht hans hold kammerater, og så har man en meget mere solid løsning fremfor Marcelo i næste season. Grunden til jeg ville vælge ham fremfor Guiterrez fra Castilla som flere her på forum’et har forelsket sig i er at Fran Garcia har spillet omkring 80 flere officielle kampe end Miguel Guetierrez, og det betyder i min bog en del. Jeg kender meget lidt til begge spillere, og tror som sådanne ikke at Fran Garcia på sigt slår til i Real (men det var også svært at spå at Reguilon ville få så god en første season), men jeg så Garcia spille mod Barca (godt nok som Wing, hvilket jeg så som et defensivt træk fra træneren) og i den kamp mindede han mig meget om en ung Carvajal, med samme lave tyngde-punkt og en arbejds-Iver som en pitbull, så selvom han måske ikke er en “Real” Spiller på papir, så ville vi uden tvivl stå bedre defensivt med ham på hold kortet fremfor Marcelo. Men hey, har vi pengene så køb køb køb, det tror jeg bare ikke vi har, og her mener jeg så at Mendy/Nacho/Garcia nok skal kunne varetage Venstre-backen i en season, hvorefter man så må se hvad budgettet ligger på.

Bare lige for at være helt tydelig i mit svar, Mendy har sine offensive mangler, men det er ikke på grund af ham vi lukker mål ind og taber kampe, når han spiller er vores Venstre side rent defensivt ret solid, og her mener jeg så det offensive burde komme fra spillere længere oppe på banen, jeg mener slet ikke Mendy skal deltage så meget i offensiven som han hør under Zidane, hvis man istedet hold ham længere tilbage på banen når Real har bolden ville det åbne op for at vores midtbane spillere kunne bevæge sig længere frem og vi dermed faktisk kunne få lidt flere folk med i feltet. Så jeg er enig i at Mendy offensivt er meget svag, jeg er dog uenig i at det nødvendigvis har behov for at være et problem, hvis man bare tweakede taktikken lidt.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum