Eden Hazard skadet - igen
5 år 4 måneder siden #13
af Sahinovic
Florentino Pérez
Besvaret af Sahinovic på emne Eden Hazard skadet - igen
+€100 millioner lige i skraldespanden.
Det er svært nok i forvejen at blive en kæmpe succes i Real Madrid, og når man samtidigt døjer med skader på et konstant plan så er der tale om en håbløs sag.
Det er super ærgerligt, for det er Hazard der skulle have være omdrejningspunktet for det her projekt - uden ham (eller en type som ham) falder alt fra hinanden, præcis det vi er vidner til nu.
Det er svært nok i forvejen at blive en kæmpe succes i Real Madrid, og når man samtidigt døjer med skader på et konstant plan så er der tale om en håbløs sag.
Det er super ærgerligt, for det er Hazard der skulle have være omdrejningspunktet for det her projekt - uden ham (eller en type som ham) falder alt fra hinanden, præcis det vi er vidner til nu.
Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
5 år 4 måneder siden #14
af DeLaRed
Saa vidt jeg er informeret kan jeg uddybe her at han har misset 46 kampe og har haft 286 dage paa skadeslisten siden han ankom til Madrid. (Tallene kommer fra RealMadridHub paa YT)
Donde está la biblioteca?
Besvaret af DeLaRed på emne Eden Hazard skadet - igen
Estadio Santiago Bernabéu skrev:
Steen skrev: Er man ikke nået dertil, hvor han på under to sæsoner har haft flere skader end han havde under hans 7 år hos Chelsea?.
Madridista.dk er din ven
madridista.dk/index.php/15191-hazard-har...i-syv-ar-hos-chelsea
Saa vidt jeg er informeret kan jeg uddybe her at han har misset 46 kampe og har haft 286 dage paa skadeslisten siden han ankom til Madrid. (Tallene kommer fra RealMadridHub paa YT)
Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved DeLaRed.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen