Ny chance til Vinícius

5 år 5 måneder siden #1 af Benzeron
Eden Hazard er...

Eden Hazard er endnu en gang blevet meldt ude af spillet med en skade, og det er en mulighed, som Vinícius gør klogt i at udnytte. Brasilianeren er blot startet inde i én af de seneste otte kampe, som var i Copa del Rey imod Alcoyano. I ligaen er han ikke startet inde i mere end to måneder.

Vinícius har ikke nydt godt af, at Zinedine Zidane er holdt op med at rotere, og han har heller ikke set skarp  ud, når han har fået chancen på det seneste. Imod Levante gjorde han sig vel nærmest kun bemærket med at miste bolden og begå straffespark.

Rodrygo er fortsat ude af spillet i et stykke tid, og for tiden er Lucas Vázquez også fraværende med skader, og derfor ser det ud til, at Zidane kan være nødsaget til at anvende den uortodokse dribler på venstrekanten.

Vinícius startede ellers sæsonen ud med vigtige mål imod Real Valladolid og den første Levante-kamp, og forhåbentlig får han nu mulighed for at finde et niveau, der gør, at Zidane stoler på ham igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #2 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Ny chance til Vinícius
Frygteligt, men selvfølgelig nødvendigt med skaderne. Vi må håbe han præsterer, selvom det vel er de færreste der tror på det. Vi må bede til at han modbeviser os alle.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

5 år 5 måneder siden #3 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Ny chance til Vinícius
Det var nu det havde været helt perfekt at spille 4-3-1-2 med Ødegaard bag Asensio og Benzema :/

5 år 5 måneder siden #4 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Ny chance til Vinícius
Jeg føler mig faktisk optimistisk i dag !
Jeg tror på en 1-1 !
Ingen særlige chancer, men mål af casemiro på hjørne.
Vinicious har 'skabt' hjørnet med gode driblinger..
Benzema bliver kampens hide n' seek champion.
Asensio laver en flot hæl aflevering på midten af banen.
Nacho spiller en solid defensiv.
Modric bliver man of the match.
Vini tages ud i det 80' minut for Marvin Park da vi skal jagte 2-1. Det medfører naturligvis ingen nye chancer.
Mariano ind for bemzema i det 89' minut, så han kan nå at få nogle hug for ikke at gøre en forskel, og ikke at være god i det opbyggende spil.
Marcelo er skyld i det mål som huesca scorer, selv om han sidder på bænken.

Mere kan man nok ikke forvente for nuværende.

Så kan man naturligvis også nævne at ødegaars er færdig i klubben fordi han flygter og ikke tør kæmpe for sin plads, men havde han være tilgængelig for Zidane var han enten forblevet på bænken, eller måske skiftet ind i det 85 min.
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved Doc.juego.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum