Ramos skal opereres - ude i seks uger

5 år 5 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske Cadena...

Ifølge spanske Cadena Cope skal Sergio Ramos opereres for den knæskade, som har holdt ham ude af spillet i de seneste kampe og han er efterfølgende ude i seks uger.

Dermed går han glip af de kommende Champions League-kampe mod Atalanta og Real Madrid har meget dårlige erfaringer med at undvære anføreren i disse kampe og generelt kommer operationen på det værst tænkelige tidspunkt for Real Madrid.

Sergio Ramos har i de seneste uger forsøgt at genoptræne, men har nu i samråd med klubbens lægestab besluttet sig for at blive opereret og dermed kan han være klar til den sidste del af sæsonen og sommerens forestående EM-slutrunde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #2 af Kiwes
Så det nu Nacho skal vise at han kan tage over for Ramos! Han har set god ud denne sæson - og egentlig bedre end Ramos.

5 år 5 måneder siden #3 af Steen
Det burde ikke gøre nogen forskel. Ligaen er alligevel tabt, og Atalanta bør man kunne slå med eller uden Ramos. Men dette er ikke den bedste nyhed i forhold til hans kontraktsituation.

5 år 5 måneder siden #4 af Thomaskjensen
@Steen, jo det er da "gode" nyheder. (om en skade kan være positivt på nogen måde).
Perez står stærkere, sandsynligheden for at han bliver er større (som jeg analysere det).

5 år 5 måneder siden #5 af Thomaskjensen
Av av av, fik lige tænke efter :(
6-10 uger, det betyder;
Getafe
Valencia
Vallanoid
Atalanta
Sociedad
AM
Elche
Atananta
Celta Vigo
Eibar

Måske klar til;
Barca
Cadiz
Betis
Getafe

Så er der tilbage 8 kampe :(
dybt tungt suuuuuuuk...

5 år 5 måneder siden #6 af Steen

Thomaskjensen skrev: @Steen, jo det er da "gode" nyheder. (om en skade kan være positivt på nogen måde).
Perez står stærkere, sandsynligheden for at han bliver er større (som jeg analysere det).

Det er selvfølgelig en mulighed, men omvendt tror jeg, at klubben nu vil afvente situationen indtil Ramos er tilbage på banen. Det er trods alt en stor kontrakt man skal give ham, og hvem ved, hvordan hans krop reagerer på operationen. Han bliver 35 år om en måned, så helt ung er han ikke. Jeg har dog ingen forstand på skader og operationer, så det kan også være, at det er en simpel operation som han med 99.9% sikkerhed kommer sig over problemfrit.

5 år 5 måneder siden #7 af Thomaskjensen
Jeg håber du har fejl, og at klubben står fast at det er den her kontrakt der gælder, da det er hvad klubben mener han fortjener.

Skadet eller ej, det var med den vinkel at jeg tror og håber han forlænger.
Han kan jo også allerede have skrevet med PSG og vælger at blive opereret nu, for at være klar til EM.
Vi kan spekulere i uendeligheder :)

5 år 5 måneder siden #8 af Estadio Santiago Bernabéu
Man kan argumentere for at det bliver sværere og sværere for Sergio at kræve en lønforhøjelse. Når man er 35 bør man gå ned i løn og ikke op hvis man har situationsfornemmelse.

Som modargument kan man sige at hvis der findes en klub, der er ligeglad med deres penge, så kan man altid tage derhen og få en lønstigning alligevel. Og dermed står vi i en situation, hvor Real Madrid måske skal matche sådan et tilbud og det synes jeg ærlig talt ikke vi har råd til.

Hvis jeg var Perez ville jeg tilbyde Ramos en forlængelse på 1, 2 eller 3 sæsoner efter hans eget valg med dertilhørende 0 %, 5 % eller 10 % lønfald. Samtidig ville jeg gå ud i pressen og fortælle alt og alle at Ramos er verdens bedste forsvarsspiller og ellers gøre alt hvad jeg kunne for at han følte sig værdsat.

5 år 5 måneder siden #9 af Donprehn
Nacho har vist, at han er god nok, så helt enig. Skrækscenariet er hvis Real Madrid skal til at bruge Militao.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 5 måneder siden #10 af Thomaskjensen

Donprehn skrev: Nacho har vist, at han er god nok, så helt enig. Skrækscenariet er hvis Real Madrid skal til at bruge Militao.

Ja og nej, mest ja :(
Militao bliver vel fast starter en tid frem, og så er det vel op til bevis om han er fremtidens mand, jeg frygter dog det kommer gå rent af helvede til og ha alene kommer koste en top 3 i LaLiga... Men så ved vi jo om han er fremtiden eller ikke. Større chance får han simpelthen ikke.

5 år 5 måneder siden #11 af DeLaRed

Thomaskjensen skrev:

Donprehn skrev: Nacho har vist, at han er god nok, så helt enig. Skrækscenariet er hvis Real Madrid skal til at bruge Militao.

Ja og nej, mest ja :(
Militao bliver vel fast starter en tid frem, og så er det vel op til bevis om han er fremtidens mand, jeg frygter dog det kommer gå rent af helvede til og ha alene kommer koste en top 3 i LaLiga... Men så ved vi jo om han er fremtiden eller ikke. Større chance får han simpelthen ikke.

WHAT? Mener du at Militao bliver starter fremfor Nacho, hvis valget staar imellem de to??? I min bog er det valg en oejeblikkelig fyring af hvilken som helst traener... Nacho er en af de mest solide CB'er i La Liga, han ville gaa direkte ind i start opstilling paa 17-18 hold i La Liga, hans eneste udfordring er at han skal kaempe med Ramos/Varane om spilletid. Hvorimod Militao indtil videre har bevist at han vel ikke er meget bedre end Walter Samuel paa en god dag, det kan godt vaere der skal ske noget nyt naeste season, men at eksperimentere i en forsvarskaede der selv uden Ramos ville staa staerkt (vel og maerke uden skader naturligvis) det ville vaere helt hovedloest!

Og spar mig for at han ikke har faaet chancen, han har spillet 26 kampe og 1.912 minutter, hvoraf han som minimum har spillet ligesaa mange daarlige kampe som gode, det er nok data til at vide at vi ikke skal ligge alle vores aeg i hans kurv naeste season... Vi har brug for spillere der praestere, ikke spiller vi haaber paa en gang opnaar et niveau der er godt nok til en baenk plads hos Huesca!!!

Donde está la biblioteca?

5 år 5 måneder siden #12 af Thomaskjensen
@DeLaRed, Jeg havde helt glemt Nacho. Han er lidt som en troll i en boks, hopper frem lidt over det hele og laver et fantastisk stykke arbejde.
Så jeg bakker båndet, ligger mig som en skilpadde på ryggen og klar til en snurretur.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Leveret af Kunena Forum