Vi søger skribenter!

3 år 1 måned siden #1 af Daniel
Vi søger skribenter! blev oprettet af Daniel
...

Bliv en del af et fedt frivilligt team hos Madridista.dk

Vi har sagt farvel til et par store kapaciteter i baglokalerne på nyhedsfronten, men da madridista.dk fortsat har vokseværk, leder vi aktivt efter nye skribenter, der skal være med til at varetage de daglige nyheder på siden, ligesom man vil blive kastet ud i diverse ad hoc-opgaver undervejs.

Ser du mere dig selv som en slags alt-mulig-mand, har dette bestemt også relevans for os, da vi har en ambition om at favne så bredt som overhovedet muligt på vores respektive platforme.

Danmarks største Real Madrid-site har i øjeblikket ni aktive crew-medlemmer, der hver dag knokler døgnet rundt for at gøre madridista.dk til et bedre sted for madridistas.

Madridista.dk er aktive på flere forskellige SoMe platforme, hvor Facebook står som den primære platform, som vi bruger til vores nyhedsformidling. Herudover er vi også aktive på Twitter, Instagram og så har vi kastet os over en, for os, stadig helt ny verden i form af podcast.

Arbejdet som skribent på madridista.dk er naturligvis ulønnet – vi er her alle af egen fri vilje. Derfor regner vi også med, at eventuelle ansøgere har en stor passion for Real Madrid, da det er dette, der bliver din primære drivkraft.

Vi søger:
- folk, der er fleksible.
- folk, der kan arbejde i baglokalerne regelmæssigt.
- folk, der kan arbejde i såvel hverdage som weekender.
- folk med smil på læben og sort humor.

Vi stiller ikke de store krav, men vi forventer:
- at skribenter skriver minimum to nyheder om dagen i snit.
- at man er indstillet på at være med i en turnusordning omkring optakter og referater.
- at du er en dygtig formidler og ferm ved tastaturet.
- at du kan oversætte engelske/spanske nyheder.
- at du kan finde motivation i frivilligt arbejdet.
- at du har en proaktiv indstilling til dit arbejde.

Vi kan tilbyde:
- Madridista.dk som din helt egen legeplads, hvor vi giver plads til kreativ udfoldelse.
- En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet.
- En stemme i baglokalerne på DKs største Real Madrid-site.
- Lukrative fordele som crew-medlem.
- Arrangerede fodboldture.

Ansøgning:
Vil du høre mere om stillingen som skribent på madridista.dk, så kontakt Daniel Andersen, der står for ansættelsen af nye crew-medlemmer.Han kan træffes på følgende mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Vi glæder os til at høre fra dig. Hala Madrid!

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #2 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Vi søger skribenter!
Hvem har forladt posten som skribent da?

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #3 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Vi søger skribenter!
Altså jeg ville super gerne skrive i ny og næ, og ift podcasten blev der også reklameret for det til sidst.

Jeg ved jeg ligger nummer 1 på Daniels absolut top 3 over skribenter herinde på forum.

Vi kunne blive et godt makkerpar ;-)

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #4 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg har tilbudt min hjælp for 2 uger siden, men jeg har ikke fået svar endnu. Det er naturligvis fint, hvis I ikke ønsker mig som skribent <3 Venligst svar tilbage så jeg ved om jeg skal lægge sagen bag mig.

Mit tilbud var at skrive artikler for Madridista.dk men uden at tage del i baglokalet, lukrative tilbud og andre fordele.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #5 af BBB
Besvaret af BBB på emne Vi søger skribenter!

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Jeg har tilbudt min hjælp for 2 uger siden, men jeg har ikke fået svar endnu. Det er naturligvis fint, hvis I ikke ønsker mig som skribent <3 Venligst svar tilbage så jeg ved om jeg skal lægge sagen bag mig.

Mit tilbud var at skrive artikler for Madridista.dk men uden at tage del i baglokalet, lukrative tilbud og andre fordele.


For nogle år tilbage var der en "tip/indsend en nyhed"-funktion. Det burde ikke kræve det store, at bringe den tilbage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #6 af Estadio Santiago Bernabéu

BBB skrev:

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Jeg har tilbudt min hjælp for 2 uger siden, men jeg har ikke fået svar endnu. Det er naturligvis fint, hvis I ikke ønsker mig som skribent <3 Venligst svar tilbage så jeg ved om jeg skal lægge sagen bag mig.

Mit tilbud var at skrive artikler for Madridista.dk men uden at tage del i baglokalet, lukrative tilbud og andre fordele.


For nogle år tilbage var der en "tip/indsend en nyhed"-funktion. Det burde ikke kræve det store, at bringe den tilbage.


Den kender jeg ikke men det lyder som en god idé!

Det kan være at det kunne lette byrden for sidens hårdtarbejdende skribenter eller endda tilføje siden mere indhold. Det kræver naturligvis en artiklerne lever op til den standard, der forventes fra administratorerne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #7 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Vi søger skribenter!
Bernabeu Kassow du er jo ligesom jeg en kontroversiel bruger og derfor får du ikke svar. Og med din historik så burde du jo aldrig få lov ligesom jeg

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #8 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Vi søger skribenter!
Hugol

Selvfølgelig får han svar. Lige nu er jeg investeret i Elias (en anden ansøger), der er ved at blive kørt i stilling som skribent. Han prøveperiode er snart færdig og så kan jeg rette blikket mod andre.

Og lad være med at tegne dig selv op som et offer. Der er ingen af os i baglokalerne, der bærer nag - du er her trods alt stadig. For 20. gang ;-)

BBB

Ideen med brugerindsendte nyheder var god i sin tid, men der var omvendt også en grund til, at den blev pillet af siden igen - der kom ingen nyheder. Vi søger i øvrigt stabil arbejdskraft.

Kassow

Jeg vender som sagt tilbage til dig. Din ansøgning krævede lidt mere betænkningstid in mente det, du tilbød i din mail. Forvent svar inden weekenden og så må vi tage den derfra.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #9 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Vi søger skribenter!
Daniel.
Siden 1995 har jeg forsøgt at være en del af et social fællesskab med Madrid fans og havde nyhedsbrevene inden Madridista DK kom frem.
Mads Sparholt stod for dette. Og før Mads var der også en gruppe på 3.

Jeg har ikke noget i mod at skulle hjælpe igen, men jeg har spurgt mange gange og mange gange uden svar. Derfor fik Kassow dette svar fra mig, men thumps up for at i er åbne igen!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #10 af Estadio Santiago Bernabéu
9’eren
Jeg ønsker ikke at blive blandet ind i dine problemer eller fortid eller hvad det er, du taler om. Jeg har ikke henvendt mig til dig. Jeg ønsker blot at hjælpe, hvor der hjælpes kan.

Daniel
Tak. Jeg tager både imod et ‘Ja’ og et ‘Nej’ med en smil.

Daniel bør jeg anmelde 9’eren hver gang han kalder mig Kassow? Jeg ved ikke hvad det er.
Sidste redigering: 3 år 4 dage siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #11 af BBB
Besvaret af BBB på emne Vi søger skribenter!

Daniel skrev: BBB

Ideen med brugerindsendte nyheder var god i sin tid, men der var omvendt også en grund til, at den blev pillet af siden igen - der kom ingen nyheder. Vi søger i øvrigt stabil arbejdskraft.


Jeg sendte et par stykker igennem tiden, og hvis "problemet" blot er, at der ikke kommer ret meget ind, så er det et meget lille problem ;-) Det kræver formentlig intet fra jeres side, medmindre det er bygget op som sin egen mailbox, men det formoder jeg ikke, at det er.

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Daniel bør jeg anmelde 9’eren hver gang han kalder mig Kassow?

Virker det ikke lidt overdrevet, når Daniel også lige har kaldt dig Kassow? :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #12 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Vi søger skribenter!
BBB
Det var en ren kassow det der :)

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce