Real Madrid jagter Ramos-afløsere
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid sidder ikke stille og afventer Sergio Ramos´ beslutning om, hvorvidt han vil forlænge kontrakten med klubben og på ledelsesgangene er man allerede langt i bestræbelserne på at have afløseren, eller rettere afløserne klar.
Ifølge Deportes Cope er det Real Madrids forventning at erstatte ham med en transferfri David Alaba, som man efter sigende allerede skal have en mundtlig aftale med, men man stopper ikke her.
Man er nemlig også interesseret i at hente enten Pau Torres i Villarreal, Jules Koundé i Sevilla eller Dayot Upamecano i RB Leipzig.
Sidstnævnte kan dog være på vej til Bayern München eller til en Premier League-klub. I hvert fald afviser spillerens agent, at Real Madrid er med i kapløbet om ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev: Det bliver en dyr omgang. Jules Kounde er spændende, men har en frikøbsklausul på 80M (her kunne man så smide Isco ind i handlen, som Lopetegui gerne vil have), Upamecano er åbenbart uden for rækkevidde og så er der Pau Torres med en frikøbsklausul på 50M. Der er hurtigt smidt 100M afsted på Alaba og een af dem, så hvad er der at lege med til offensiven. Det er jo her der virkelig skal smide nogle penge.
Man kan nok argumenter for at det er begge steder der skal smides penge, isaer hvis Ramos forlader klubben til sommer. Der er vel ingen der stadig tror paa Marcelo som forsvars spiller (og forhaabentlig er klubben heller ikke pludselig kommet paa andre tanker med ham efter en semi-god indsats paa midtbanen i tirsdags, han SKAL vaere fortid i klubben) og der er vel ogsaa nok at spoergsmaal vedr. Odriozola's fremtidige niveau, for selv som back-up har han vel ikke rigtig slaaet til endnu, og saa er der Militao, som med hans svingende niveau de seneste 20 maaneder ikke burde vaere mere end 4 valg. Saa tror ikke klubben kommer uden om ogsaa at bruge en eller anden form for penge i forsvaret, om det saa bare er til dybden, saa kommer det til at koste.
Donde está la biblioteca?
DeLaRed skrev:
El Siete skrev: Det bliver en dyr omgang. Jules Kounde er spændende, men har en frikøbsklausul på 80M (her kunne man så smide Isco ind i handlen, som Lopetegui gerne vil have), Upamecano er åbenbart uden for rækkevidde og så er der Pau Torres med en frikøbsklausul på 50M. Der er hurtigt smidt 100M afsted på Alaba og een af dem, så hvad er der at lege med til offensiven. Det er jo her der virkelig skal smide nogle penge.
Man kan nok argumenter for at det er begge steder der skal smides penge, isaer hvis Ramos forlader klubben til sommer. Der er vel ingen der stadig tror paa Marcelo som forsvars spiller (og forhaabentlig er klubben heller ikke pludselig kommet paa andre tanker med ham efter en semi-god indsats paa midtbanen i tirsdags, han SKAL vaere fortid i klubben) og der er vel ogsaa nok at spoergsmaal vedr. Odriozola's fremtidige niveau, for selv som back-up har han vel ikke rigtig slaaet til endnu, og saa er der Militao, som med hans svingende niveau de seneste 20 maaneder ikke burde vaere mere end 4 valg. Saa tror ikke klubben kommer uden om ogsaa at bruge en eller anden form for penge i forsvaret, om det saa bare er til dybden, saa kommer det til at koste.
Nej, jeg tror heller ikke vi kommer udenom det, det er bare ærgerligt når nu vi har brug for verdensklasse til offensiven og pengene er små. Men nu må vi se hvad Ramos beslutter at gøre. Jeg kunne dog sagtens se ham følge i fodsporene på andre legendariske RM-spillere, som Hierro, Raul osv, og afslutte karrieren et andet sted. Men henter vi Alaba, og Varane bliver, så er der jo heller ikke nødvendigvis brug for en dyr forsvarspiller, som alligevel vil få begrænset spilletid, hvis vi har Nacho og Militao til 3. og 4. pladsen. Det er måske mere til 22/23 sæsonen.
Marcelo må være fortid, enig, og det piner mig at sige. Min seneste RM trøje er med Marcelo og det er en fantastisk spiller der siges farvel til, men det er nok ved at være tid. Så det kunne sagtens være på VB eller HB at der hentes noget backup ind.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- 9eren
- Gæst
-
Dios skrev: Som dagene går, så bliver jeg mere og mere sikker på, at det er til sommer vi skal takke af for Ramos. Min holdning har stor betydning for om Zidane fortsætter eller ej, for egentlig håber jeg de begge er fortid til sommer. Så der kan komme en ny træner som kan sætte standarden uden en så stor personlighed som Ramos.
Jeg tror det vil være godt med et generationsskifte på flere pladser og det gælder også Ramos, medmindre at man kunne bruge ham som en der fører holdet videre til en ny etape sammen med en ny træner og takker af derefter. Men det skal han være indstillet på og det kommer til at koste nogle bænke pladser. Han kunne være en fremragende spillende assistent på holdet ved siden af Raúl.
9eren skrev:
Dios skrev: Som dagene går, så bliver jeg mere og mere sikker på, at det er til sommer vi skal takke af for Ramos. Min holdning har stor betydning for om Zidane fortsætter eller ej, for egentlig håber jeg de begge er fortid til sommer. Så der kan komme en ny træner som kan sætte standarden uden en så stor personlighed som Ramos.
Jeg tror det vil være godt med et generationsskifte på flere pladser og det gælder også Ramos, medmindre at man kunne bruge ham som en der fører holdet videre til en ny etape sammen med en ny træner og takker af derefter. Men det skal han være indstillet på og det kommer til at koste nogle bænke pladser. Han kunne være en fremragende spillende assistent på holdet ved siden af Raúl.
Jeg synes Ramos viser helt fint, at han ikke er moden nok til at skulle fører holdet videre. Han fylder for meget, og ser sig tydeligt større end klubben. Jeg har bare fået nok af Ramos pinligheder når der skal forhandles kontrakt med ham.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Tænker han ville være stærk ved siden af Varane og koster muligvis ikke nær så meget i løn som Alaba åbent gerne vil have.
Øv øv
- 9eren
- Gæst
-
Dios skrev:
9eren skrev:
Jeg synes Ramos viser helt fint, at han ikke er moden nok til at skulle fører holdet videre. Han fylder for meget, og ser sig tydeligt større end klubben. Jeg har bare fået nok af Ramos pinligheder når der skal forhandles kontrakt med ham.
Ramos der har været loyal mod klubben i 14 år. Og de interne kontrakt forhandlinger er jo kun gisninger fra pressen. Han er jo ikke den eneste der mangler at forlænge!