Spansk presse: Penge + spiller for Haaland

2 uger 23 timer siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse...

Real logo

Ifølge spansk presse skal Real Madrid være klar til at byde højt for at sikre sig Dortmunds norske angrebs-stjerne Erling Haaland.

Udover en check på 40 millioner €, vil man også tilbyde tyskerne at få enten Mariano Díaz eller Luka Jovic for at få en af de absolut største spillere på den europæiske fodboldscene i øjeblikket.

Ingen af de to Real Madrid-spillere indgår i Zinedine Zidanes planer og Luka Jovic ventes umiddelbart at være spilleren med størst chance for at indgå i sådan en handel, hvis den skulle blive en realitet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 23 timer siden #2 af Doc.juego
Hvis bare det var så vel ville dette jo være en meget fair pris.
Især for en jovic der ingen lunde passer ind på holdet.
Haaland kan noget af det samme som ham, bare meget bedre, og han har tilmed andre ting i sit spil ud over hvad jovic kan.
Det kræver selvfølgelig at man enten spiller med 2 angribere, eller lader bemzema være 2. Valg (sker næppe med Zidane) eller lader benzema spille en anden rolle alla falsk 9'er eller 10'er bag haaland.

2 uger 20 timer siden #3 af Estadio Santiago Bernabéu
Det lyder usandsynligt at Dortmund skulle være med på denne deal. Mit gæt er at de skal have € og intet andet.

For min skyld kunne vi smide en af mine yndlingsspillere, Mariano, oveni hvis det var nok til at få Haaland. Men jeg tvivler på Dortmunds lyst til sådan en handel. Jeg tror godt de er klar over at alle klubber taler om ham. City, Liverpool, Barcelona, Real Madrid og Bayern München. Alle andre mindre klubber vil også have Haaland men regner det nok ikke for muligt.

Før vi bruger så mange penge på en offensiv spiller, skal der vurderes godt og grundigt om han er den rette type for fremtiden. Personligt er jeg klar, men er Zidane/kommende træner klar på at spille med to angribere eller sætte Benzema på bænken?

Næste kamp: La Liga Matchday 25
Real Madrid - Real Sociedad
Kamptidspunkt: Mandag 1. marts kl. 21:00
Stadion: Alfredo di Stéfano

2 uger 3 timer siden #4 af El Siete
Alle andre storklubber er med i denne kamp, så hvis vi smider 40M og Mariano, griner de da af os og sælger ham til City til 100M+ :D
Jeg har svært ved at se Haaland skifte til Madrid, både pga økonomi, men også det projekt klubben kan tilbyde. Er det tillokkende for ham? Eller for Mbappe? Jeg er sgu i tvivl.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 uger 1 time siden #5 af Steen
Spørgsmålet er også, om Haaland overhovedet passer ind? Jeg er lidt i tvivl om han vil være et godt match i den spanske liga, især ikke i et hold, hvor spilkonceptet er bygget op på boldbesiddelse og langsomt spil. Derudover løser han heller ikke truppens største problem, som er de to kantpositioner. Haaland skal nok score mål hvis han får skabt chancer, men klubben har bare ingen dygtige kanter, selvom man egentligt har 5-6 spillere til de to positioner.

Mbappe bør være klubbens første prioritet, for han vil løse rigtig mange problemer. Men jo, kan han ikke hentes, bør man hente Haaland, hvis det er muligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Chamartin, El Siete

1 uge 6 dage siden #6 af Lars1991
Jeg er næsten mere lun på Haaland end Mbappe. Jeg synes der er lidt Ronaldo over Haaland. Han er bare et bæst og har en eller anden aurora over sig. Han lever for mål, ligesom Ronaldo. Og når man hører om hans træningsiver, minder det også meget om Ronaldo. Han virker bare som en spiller der ikke kan falde igennem, han kommer igennem det med ren vilje.

Problemet er jo at vi allerede har en rigtig stærk angriber i Benzema. Så man skal finde en måde at have dem begge inde på. Med Mbappe virker det mere simpelt at putte ham ind i højre side som en indvendig angriber.

1 uge 6 dage siden #7 af Thomaskjensen

Lars1991 skrev: Jeg er næsten mere lun på Haaland end Mbappe. Jeg synes der er lidt Ronaldo over Haaland. Han er bare et bæst og har en eller anden aurora over sig. Han lever for mål, ligesom Ronaldo. Og når man hører om hans træningsiver, minder det også meget om Ronaldo. Han virker bare som en spiller der ikke kan falde igennem, han kommer igennem det med ren vilje.

Problemet er jo at vi allerede har en rigtig stærk angriber i Benzema. Så man skal finde en måde at have dem begge inde på. Med Mbappe virker det mere simpelt at putte ham ind i højre side som en indvendig angriber.

Jeg kan sagtens følge dig Lars, da jeg heller ikke er 100% sikker på at Mbappe er løsningen på alle vores problemer.
Dog er jeg sikker på at Mbappe kan komme ind på holdet uden der skal tænkes en helt masse om. Haaland skal spilles på toppen, og med Benz stadig i truppen skal vi spille med 2 angribere, hvilket jeg ikke tror på, ellers skal Benz trække ned i stedet for Modric og så have Kroos og Casimiro tage sig af defensiven. Risikoen jeg ser her er at der bliver enormt langt mellem de offensive kæder når vi bliver presset.
Skal vi have Haaland (som vi skal) så tror/håber jeg at det bliver sammen med Martin.

Så i 2023 hedder det;
Vini, Haaland, Mbappe
Fede, Ødegaard, Camavinga
Mendy, Alaba, Varana, Carvajal :)

1 uge 6 dage siden #8 af DeLaRed
For det første skal vi huske at Benzema ikke lever for evigt, så langsigtet skal der jo findes en løsning (og langsigtet kan allerede være om 2 år)

For det andet, så ved vi alle at Benzema vil have godt af langt flere pauser end han pt får. (Zidane er historie til sommer, så en ny træner vil gøre klogt i at forsøge ikke at være så afhængig af Benz)

Sidst men ikke mindst så glemmer i at medregne at Benzema godt kan spille i en fri-rolle med udgangspunkt i Venstre side (meget som vi ser Asensio spille når han ligger på højre) Det kunne potentielt være svaret til en Skadet Hazard og en ustabil Vini.

Så jeg ser ikke nødvendigvis nogen grund til at ændre opstillingen selvom Haaland ankommer. Det løser bare ikke vores problemer på højre wing, men der er jo alternativer på leje pt.

Dermed siger jeg ikke at Haaland er svaret, jeg tror dog sagtens man kan få Benzema til at fungere med en anden spiller på toppen...så længe den spillers efternavn ikke starter med J og slutter med OVIC!!!

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.