Optakt: Real Madrid - Valencia, LaLiga, 23. spillerunde

2 uger 19 timer siden #13 af Fondo_Sur
Vinicius er bedre end Hazard, change my mind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 19 timer siden #14 af Kiwes
Nå så der ik mål

2 uger 19 timer siden #15 af Lars1991
Hvaaaa må vi se hvorfor det blev annulleret elleeeer?

edit: lol så det ikke engang bolden i dybden.
Sidste redigering: 2 uger 19 timer siden ved Lars1991.

2 uger 19 timer siden #16 af SeQueda
Spiller han den ikke bagud?

2 uger 19 timer siden #17 af DeLaRed
HOLD KÆFT hvor er Nacho bare god IGEN idag...havde det ikke været for hans mange skader, så ville jeg ikke være så bange for at miste Ramos på den korte bane. Nacho og Varane fungere super godt og har gjort det hele seasonen!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Kiwes, Madrid1998, Mølbat, Madridista02

2 uger 19 timer siden #18 af Lars1991

SeQueda skrev: Spiller han den ikke bagud?

Vi måtte i hvert fald ikke se det igen :D

2 uger 19 timer siden #19 af henrikcomn
Wow havde helt glemt Isco var kommet ind

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
2 uger 19 timer siden #20 af Madridista02

DeLaRed skrev: HOLD KÆFT hvor er Nacho bare god IGEN idag...havde det ikke været for hans mange skader, så ville jeg ikke være så bange for at miste Ramos på den korte bane. Nacho og Varane fungere super godt og har gjort det hele seasonen!

Han er hamrende stabil og pålidelig, det er så fedt. Virkelig dygtig. Men mange skader? Er det ikke Nacho de kaldte jernmanden - fordi han ikke havde haft én eneste skade indtil han var 28år, eller sådan?
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 uger 18 timer siden #21 af DeLaRed
Jeg ved der er meget det stadig mangler, men synes personligt dette var en stærk hold indsats med flere individuelle pragt præstationer (Kroos, Nacho, Casemiro osv.)

Selvom man kan stille spørgsmåls tegn ved modstanden så vidner sølle 4 afslutninger til Valencia om en meget kontrolleret indsats fra Real!

Det var sku en godkendt indsats herfra!

Donde está la biblioteca?

2 uger 18 timer siden #22 af Thomaskjensen
1 skade, 2 mål.
Synd vi ikke får 3-0 men en meget godkendt indsats.

2 uger 5 timer siden #23 af Daniel

DeLaRed skrev: Jeg ved der er meget det stadig mangler, men synes personligt dette var en stærk hold indsats med flere individuelle pragt præstationer (Kroos, Nacho, Casemiro osv.)

Selvom man kan stille spørgsmåls tegn ved modstanden så vidner sølle 4 afslutninger til Valencia om en meget kontrolleret indsats fra Real!

Det var sku en godkendt indsats herfra!

4 afslutninger!?!?!

Jeg følte slet ikke, at Valencia spillede sig frem til noget som helst. Jeg kan se, at de kun havde en xG på 0,06 over hele kampen, så det forklarer selvfølgelig lidt af det - 3 af deres afslutninger kom også uden for feltet. Real Madrid havde omvendt 5 afslutninger alene i feltet - de resterende uden for, hvor målene i øvrigt også blev sat ind af Benzema og Kroos.

Bundsolid kamp over hele linjen. Det lugtede mere af en snitter end en 2-0 sejr. Zidane kan tage rigtig mange positive ting med fra de seneste kampe. Så kan vi få bygget videre på de positive elementer, vi har set mod Valencia og Getafe, begynder det at dufte af en (måske) fornuftig forårssæson. Valencia, særligt, er i øvrigt altid et drilsk hold for Real Madrid at spille imod, hvorfor sejren i går var ekstra god.

Og så lunede det desuden at se, at selvom vi var oppe med 2, at gutterne blev ved med at presse på, have intensitet og søge den næste scoring.
Sidste redigering: 2 uger 5 timer siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 uger 5 timer siden #24 af 9eren
Pas på med at konkludere noget ud fra de to seneste kampe, selvom der var positive takter at spore. Både Getafe og Valencia kom virkelig dårligt ind til kampene mod Madrid. Jeg vil først måle holdet efter den næste kamp mod Atalanta og ude mod Atl Madrid. Der har vi svar på om forårssæsonen kan blive fornuftig at følge med i.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.