Tidspunkt for skadede spilleres tilbagevenden

1 uge 6 dage siden #1 af Administrationen
Real Madrid har...

Real logo

Real Madrid har i øjeblikket omkring to håndfulde spillere ude med diverse skader.

Flere af dem er af længerevarende karakter, men der er også håb om at få nogen af dem klar til CL-kampen mod Atalanta.

Her er overblikket:
Fede Valverde: Vender tilbage enten i denne uge eller i starten af næste uge og kan så småt begynde at træne med for alvor.

Odriozola og Militao: Er til disposition i næste uge.

Rodrygo: Ventes tilbage i første uge af marts måned.

Hazard og Marcelo: Hvis alt går vel er de også tilbage i første del af marts måned.

Carvajal: Er ude af spillet i to måneder og ventes altså tilbage midt i april.

Ramos: Ventes også tilbage i løbet af april måned.

Nederst til højre på denne side har vi samlet overblikket til dig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 uge 6 dage siden #2 af Madridista02
Tak for denne opdatering. Sad og kiggede efter information og Valverdes skade i går. Kan næsten ikke huske hvornår han sidst var på banen. Håber vi får Den Fede Valverde at se, som spillede i sidste sæson. Kæft han var god og sej. Også lige sådan en type vi har brug for. Han giver enormt meget dynamik til holdet, som jeg synes vi til tider mangler en del. Det bliver ret ofte statisk, når vi skal bygge spillet op.
I øvrigt, kan jeg huske, at da Valverde brød igennem, sad jeg og håbede på, at han startede inde i stedet for Kroos eller Modric, som på dét tidspunkt, spillede ret sløjt. Der må man så sige, at både Kroos og Modric virkelig er steppet up. Især Modric er jeg overrasket over. Han løber fandeme meget - det er lige meget om det er i første minut eller sidste, han er over alt på banen. Virkelig en dygtig spiller, som vi kommer til at savne, den dag han smutter.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 uge 6 dage siden #3 af DeLaRed

Madridista02 skrev: Tak for denne opdatering. Sad og kiggede efter information og Valverdes skade i går. Kan næsten ikke huske hvornår han sidst var på banen. Håber vi får Den Fede Valverde at se, som spillede i sidste sæson. Kæft han var god og sej. Også lige sådan en type vi har brug for. Han giver enormt meget dynamik til holdet, som jeg synes vi til tider mangler en del. Det bliver ret ofte statisk, når vi skal bygge spillet op.
I øvrigt, kan jeg huske, at da Valverde brød igennem, sad jeg og håbede på, at han startede inde i stedet for Kroos eller Modric, som på dét tidspunkt, spillede ret sløjt. Der må man så sige, at både Kroos og Modric virkelig er steppet up. Især Modric er jeg overrasket over. Han løber fandeme meget - det er lige meget om det er i første minut eller sidste, han er over alt på banen. Virkelig en dygtig spiller, som vi kommer til at savne, den dag han smutter.

En lille smule skraemmende med Valverde er at han efter de 2 sidste skader (efteraaret 2019 og efteraaret 2020) har skulle bruge meget lang tid paa at finde rytmen i sit spil igen, og derfor tvivler jeg paa at vi faar den bedste version af Fede at se mere i denne season, haaber dog han kan komme sig helt over skaderne saa her er 100% klar til naeste season. (Vi saa ham virkelig ramme sit top niveau igen imod Barca i Oktober, men det var flere maaneder efter han havde vaeret tilbage paa banen igen, og hna naaede jo aldrig at komme i sving efter hans tilbagevenden i december 2020 inden han blev skadet igen)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.