Marca: Karim Benzema er skadet

1 uge 3 dage siden #1 af Nicklas
Ifølge Marca er Real Madrids topscorer, og...

Benzema

Ifølge Marca er Real Madrids topscorer, og eneste egentlig mulighed for at stille op med en 9’er i verdensklasse, Karim Benzema blevet skadet og er tvivlsom til morgendagens kamp mod Valladolid.

Det vil givetvis bringe Mariano Díaz i spil til LaLiga-kampen, men værre er det, at man står over for en Champions League kvartfinale allerede på onsdag, hvor man skal en tur til Italien for at møde Atalanta.

Benzema fik et slag på anklen mod Valencia, allerede efter 40 sekunders spilletid, da Thierry Correia landede på angriberens ankel efter en duel, og kan ikke risikere for meget før den vigtige kamp i Champions League.

Det betyder hovedpine for Zidane, som allerede efter Valencia-kampen udtrykte bekymring, og afmagt, for de mange skader klubben render ind i. Man har i forvejen Sergio Ramos, Dani Carvajal, Rodrygo, Fede Valverde, Álvaro Odriozola, Eden Hazard, Marcelo og Éder Militão, og nu slutter Karim Benzema sig altså til den liste.

Med så mange førsteholdsspillere ude med skader har Zidane bedt en række Castilla-spillere om at træne med; Hugo Duro, Victor Chust, Miguel Gutierrez, Álvao Carrillo og Sergio Arribas.

Real Madrid møder Valladolid i morgen kl. 21:00. Kampen kan ses på TV2 Sport X.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #2 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Marca: Karim Benzema er skadet
Måske man skulle indføre yoga og pilates sessioner 2 gange om ugen i stedet for normal træning. Det må da alt andet lige være bedre end at miste 50% af sin trup til skader under fucking træning.

1 uge 2 dage siden #3 af Henke
Besvaret af Henke på emne Marca: Karim Benzema er skadet
Var jeg ene om at undre mig over, at der ikke blev dømt straffe i den situation? Mig bekendt er der ikke et krav om intention fra modstanderen, for at kunne dømme straffe.

Benz blev da klart og tydeligt stemplet i feltet og kunne have nået nedfaldsbolden, hvis det ikke var sket.

1 uge 2 dage siden #4 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Marca: Karim Benzema er skadet
Jeg husker et meget amputeret hold for mange år siden netop mod Valladolid. Kampen blev vundet 0-1 på mål af Meca. 3 points til os også i morgen.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 uge 2 dage siden #5 af Thomaskjensen
Benz er ikke med i startopstillingen til i morgen :(((((((

1 uge 2 dage siden #6 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Marca: Karim Benzema er skadet

Thomaskjensen skrev: Benz er ikke med i startopstillingen til i morgen :(((((((

Kroos er der. Det hele skal nok gå, champ ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 uge 2 dage siden #7 af Thomaskjensen
Forkert tråd her, men står 110% for min kritik og seneste ros af Kroos, jeg var faktisk også efter Modric i November. Gør mig den tjenste at se på de sidste 300 minutter Kroos har spillet og med de første 1261 minutter i denne seassong.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.