Mbappé/Haaland vil koste Real Madrid 852 millioner €

1 måned 2 uger siden #13 af El Siete

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Det er en meget romantisk tankegang El Siete. Det er sådan man bliver Ajax. Spørgsmålet er om fodboldspilleren overhovedet har brug for mere end 10.000 kr. om dagen men de vælger alligevel at tage derhen hvor de kan få mere. Jeg ville også ønske verden var som du beskriver den.

At vi ikke gav disse penge for Ronaldo er jo ikke ens betydende med at man heller ikke skal give dem til fremtidens stjerner. Man skriver ikke kontrakt med fodboldspillere baseret på hvad de har opnået men baseret på hvor vigtige de er for ens fremtid i klubben.

Man kan håbe på at man kan lokke Mbappe og Haaland med en mindre løn end de får tilbudt andre steder. Men så skal man også tage det med oprejst pande når de bedste spillere ikke længere søger mod Real Madrid. Så nøjes vi med Marianoer og Militaoer.

Jeg siger jo ikke at vi skal til aflønne spillerne i churros, men det er alligevel noget af en voldsom stigning i lønbudgettet for een mand.

Det er da flot at PSG kan tilbyde disse lønninger, men så vidt jeg ved tabte de CL-finalen til en velsmurt Bayern-maskine, der er noget billigere i drift, så dyreste og bedstbetalte spillere er ikke lig med succes.

Og hvad siger resten af truppen til at en medspiller tjener 10-20 gange så meget som dem.
Så dribler resten af holdet jo bare ind på Perez’ kontor og beder om flere penge, og kommende spillere forlanger allesammen mere og mere i løn.

Mbappe har jo ikke takket ja til PSG’s udspil, men har tøvet med at svare i flere måneder, så det siger vel lidt om hvordan han tænker, for står vi, City og United med samme kontrakt - det tror jeg ikke.

Nej, vi ender ikke som Ajax, men som Barcelona - i dyb gæld og med en økonomi der er ved at kollapse.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #14 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg er ikke Bayern München fan fordi jeg er ikke tilfreds med at vinde den mængde titler, som de vinder. Ville du være tilfreds med det?

For lige at sætte det på spidsen

Real Madrid: 13 Champions League
Bayern München: 6 Champions League

Er det nok for dig?

Nej du vil ikke lønne dem i churros men du vil lønne dem lavere end de får tilbud fra andre steder. Hvis de accepterer vores lavere bud, så perfekt! Det er jo et drømmescenarie. Men hvad hjælper det at tilbyde de bedste spillere en lavere løn og se dem smutte andre steder hen andet end at man har spildt en sommer og må foretage en lappeløsning?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.