Reiner scorede debutmål for Dortmund

1 måned 3 uger siden #1 af Daniel
...

Real Logo 090220

Den nu 19-årige offensive midtbanespiller, Reiner, har haft en svær tid i sit lejeophold i Dortmund. I den seneste kamp mod Bielefeld scorede han efter at være blevet skiftet ind 10 minutter før tid.

I sommeren 2019 blev Reiner hentet af Real Madrid efter han som 17-18 årig formåede at score seks mål i 14 kampe i brasilianske Serie A for Flamengo. På daværende tidspunkt rådede Real Madrid allerede over mange andre unge offensive talenter, men Reiner er altså blevet en del af denne gruppe i håbet om at finde fremtidens verdensstjerner.

Renier har svære betingelser i Dortmund, da han konkurrerer med Bellingham, Reyna, Reus, Sancho, Brandt og Thorgan Hazard om at få spilletid. Og da han i forvejen ikke ejes af Dortmund, så giver det yderligere mening, at den kroatiske træner, Terzic, har satset på andre spillere.

Renier skal dermed virkeligt imponere for at få mere spilletid i Dortmund. I Real Madrid må man i den sammenhæng håbe, at debutmålet har givet ham et moralsk rygstød for videre udvikling op til sommeren, hvor Real Madrid kan være nødt til at finde en anden løsning for den unge brasilianer.  

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 3 uger siden #2 af Madridista02
Til lykke til Reiner!
Men igen, der har aldrig nogen sinde været nogen logik omkring den handel. Jeg fatter det simpelthen ikke. Det bliver beskrevet meget godt i artiklen. Dortmund ejer ham ikke, de har 6-7 offensive talenter, som de ejer, hvorfor skulle de bruge Reiner?
Real Madrid har været , seriøst dårlige til, at lave meningsfulde lejeaftaler, de sidste par år. Lidt en skandale, at ledelsen er SÅ ringe, på dét punkt.

1 måned 3 uger siden #3 af 9eren
Han har ellers fået fast spilletid på det seneste. Det er altså også noget af en klub man kan komme til som 18årig. Det var jo heller ikke fordi det gik super godt med Isak i Dortmund.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved 9eren.

1 måned 3 uger siden #4 af Lars1991
Frankfurt virker som klubben man skal udleje til.. både Carvajal og Vallejo havde super ophold der! Synd skader stoppede udviklingen hos sidstenævnte, han var virkelig spændende.

1 måned 3 uger siden #5 af 9eren
Carvajal ??

Han skulle aldrig ha været udlejet i mine øjne. Men det var til Leverkusen.

Vallejo er der endnu ingen løsning på ift at komme tilbage til Madrid. Så hvor i består successen?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
1 måned 3 uger siden #6 af Madridista02
Carvajal blev solgt med tilbage købsklausul, til Leverkusen, ja. Det var dog en god handel må man sige! Jeg hæfter mig mere ved, at de seneste sæsoner, har vi udlejet spillere, som slet ikke har fået noget ud af det. Okay Vallejo spillede godt og blev skamrost, desværre blev det bare aldrig godt med ham.

1 måned 3 uger siden #7 af Lars1991
Ah ja, det var Leverkusen selvfølgelig... samme farver. :D

Og selvfølgelig var det en stor gevinst at have ham få et års fast spilletid på det niveau, ingen ved om hvordan han havde klaret det hvis han bare var blevet kastet ind i Real Madrid.

Og Vallejo var da en kæmpe succes i Frankfurt, forstår jeg slet ikke der kan være to meninger om? Desværre fik han det ikke til at lykkedes i Real Madrid især på grund af de mange skader. Men det gør vel ikke hans lejeophold mindre succesfuldt?
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

1 måned 3 uger siden #8 af 9eren

Lars1991 skrev: Ah ja, det var Leverkusen selvfølgelig... samme farver. :D

Og selvfølgelig var det en stor gevinst at have ham få et års fast spilletid på det niveau, ingen ved om hvordan han havde klaret det hvis han bare var blevet kastet ind i Real Madrid.

Og Vallejo var da en kæmpe succes i Frankfurt, forstår jeg slet ikke der kan være to meninger om? Desværre fik han det ikke til at lykkedes i Real Madrid især på grund af de mange skader. Men det gør vel ikke hans lejeophold mindre succesfuldt?

Det var stort set ligegyldigt for Carvajal om han havde været i Leverkusen eller i Real Madrid. Det ville have været lettere at blive i Spanien for ham, men alle veje fører til Rom og det gjorde det også for Carvajal. Jeg diskuterede det også dengang, hvor de solgte ham med tilbagekøbs klausul. Der havde jeg set op til flere kampe med ham, hvor at han var så dygtig der at det blot handlede om at prøves af på første holdet. Vi manglede en backup til Arbeloa dengang jo.

Om Vallejo var en succes i Frankfurt har jo ingen betydning for andet end spilleren, for niveauet har ikke været nok siden han skulle lejes ud igen og Militao blev købt.

1 måned 3 uger siden #9 af 9eren
Carvajal blev trænet af Jesus Guti dengang som er en fremragende træner. Han har også haft Marcos Alonso, Morata og Neymar. En skam vi ikke kunne beholde ham. Har set ham i aktion og det er fandme guld på højt plan. Man burde stole mere på de folk der er i klubben

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.