Sergio Ramos kan allerede blive klar til returkampen mod Atalanta

3 år 3 uger siden #1 af Daniel
...

Mirakelmageren Sergio Ramos fortsætter med at sætte nye standarder. Også som skadet spiller. Da han d. 4. februar blev opereret fik man at vide, at han først ville blive klar til kamp efter seks ugers restitution og træning. Marca melder dog, at der er mulighed for, at Ramos bliver klar før tid, når Real Madrid skal forsøge at spille sig videre i Champions League d. 16. marts.

Ramos var ellers meldt ude af begge ottendedelsfinaler, så det er en glædelig overraskelse for Zidane, at anføreren nok engang kan lede Real Madrid videre i Champions League.

Varane og Nacho har ellers spillet upåklageligt i midterforsvaret, men med Ramos tilbage vil man ikke alene få holdets anfører tilbage, men også give mulighed for at rotere i et tæt kampprogram.  

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #2 af henrikcomn
Mirakmageren? Så vidt jeg kan regne ud, er 4. februar + 6 uger = 18. marts. Så han er klar 2 dage før forventet? Mirakelmager? Eller har jeg misset noget?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, BBB, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #3 af Madder95
Haha var også mine tanker.
Sammenligner man med en Hazard, ja så ville det jo så faktisk være et mirakel, hvis den mand kunne blive bare fit bare 2 dage mere ad gangen...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #4 af Thomaskjensen
fy fy fy, ikke sige de to i samme sætning uden at slå på træ, kaste salt over nakken, lave 100 englehop og drikke en kasse lunkne Slots.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce