Quiz: Hvem har spillet Champions League-finale for Real Madrid siden 1998?

3 år 2 uger siden #13 af DeLaRed

Administrationen skrev:

DeLaRed skrev: Vildt irriterende naar man glemmer Nacho og ikke kan stave til Vazquez :-) men 88 er sku mere end forventet, der var dog et par meget heldige gaet imellem.


Huskede du ham-du-ved-nok ;-)


Ham er der vel ingen der glemmer!!!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #14 af Mølbat
Den quiz er vist ligeså lidt fan af Lucas Vázquez, som jeg er, for den nægtede bare konsekvent at acceptere hans navn. Jeg skrev det korrekt ind 5-6 gange, men nej...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #15 af Vinícius
101 rigtige! Manglende 4 fra de 2 første finaler.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #16 af BBB
Advarsel: Spoiler!
Sidste redigering: 3 år 2 uger siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #17 af Daniel

Mølbat skrev: Den quiz er vist ligeså lidt fan af Lucas Vázquez, som jeg er, for den nægtede bare konsekvent at acceptere hans navn. Jeg skrev det korrekt ind 5-6 gange, men nej...


Jeg tastede Vazquez i stedet for Vázquez. Jeg fik ham frem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #18 af JesperA
97 rigtige, alle de forkerte var fra de ældste kampe, og så tog det også lige lidt tid at komme frem til den ene indskifter fra 15/16 men den kom til sidst.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #19 af Administrationen

JesperA skrev: 97 rigtige, alle de forkerte var fra de ældste kampe, og så tog det også lige lidt tid at komme frem til den ene indskifter fra 15/16 men den kom til sidst.


Til gengæld er du tilbage efter knap 8 måneders fravær og det er vi rigtig glade for.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperA

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #20 af Zamorano
101/105

Missede flg.
Advarsel: Spoiler!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #21 af JesperA

Administrationen post=134745 skrev:

JesperA skrev: 97 rigtige, alle de forkerte var fra de ældste kampe, og så tog det også lige lidt tid at komme frem til den ene indskifter fra 15/16 men den kom til sidst.


Til gengæld er du tilbage efter knap 8 måneders fravær og det er vi rigtig glade for.


 

Jo tak :)
Følger stadig med herinde og ser også kampene, men interessen for fodbold er desværre ikke lige så intens som da man kunne komme på stadion, eller i det mindste mærke atmosfæren derhjemme. 

Desuden ville mine bidrag formentlig være lige så dystre som de fleste andre, når man ser hvordan det tager 92 minutter at hive en snæver sejr hjemme mod Elche. Den var ikke gået foran 80.000 på Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce