Hazard ude mod Atalanta
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Eden Hazard er ude af morgendagens opgør mod Atalanta i Champions League.
Den skadesramte belgier fik de sidste 16 minutter af kampen mod Elche i weekenden, men ved dagens indledende træning i Real Madrid var han ikke til stede på banen og dermed er han formentlig afskrevet til den vigtige CL-kamp.
Der var på forhånd ikke udsigt til, at han skulle have fuld spilletid i morgendagens kamp, men det var planlagt, at han skulle have minutter i benene.
Der er ikke meldt noget ud fra Real Madrids side, men bekymringen er stærkt tiltagende i forhold til Eden Hazard, som alene i denne sæson har misset 21 kampe og kun været med i 14, hvor det er blevet til 646 spilleminutter og tre mål.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- Brylle
- Gæst
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Hvis overstående er korrekt, er det simpelthen en skidt måde at agere på!
Han fylder 31 næste år. Han skal væk til sommer!
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hvordan vil du sætte ham ned i løn?9eren post=134811 skrev: Vi kommer vel heller ikke af med ham, så enten skal man sælge ham gratis eller sætte ham endnu mere ned i løn og tage ham med i de kampe han muligvis kan spille.
Jeg savner Pepe :(
Men det virker, overraskende nok, ikke til at han har været ordentligt forberedt på at spille i Madrid og det pres der ville komme på ham.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-
Madridista02 post=134815 skrev:
“Hvordan vil du sætte ham ned i løn?”9eren post=134811 skrev: Vi kommer vel heller ikke af med ham, så enten skal man sælge ham gratis eller sætte ham endnu mere ned i løn og tage ham med i de kampe han muligvis kan spille.
er der ikke en klausul i kontrakten ift skader. Du betaler jo i princippet løn til en som ikke kan arbejde.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Der er sikkert også en del derude der har en bonus i kontrakten for X antal spillede minutter.
Så på den måde kan man vel godt sige at han går lidt ned i løn.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Tja, det er vel ikke så unormalt at få løn, selvom du er syg/skadet. Det sker i flere lande i EU, ihvertfald. Jeg har aldrig hørt om en fodbold spiller der ikke fik løn fordi han var skadet. Det er en del af hans kontrakt jo. Jeg har dog hørt om Diaby, da han spillede i Arsenal og var kronisk skadet, han tilbød at gå ned i løn, så vidt jeg husker.9eren post=134819 skrev:
Madridista02 post=134815 skrev:
“Hvordan vil du sætte ham ned i løn?”9eren post=134811 skrev: Vi kommer vel heller ikke af med ham, så enten skal man sælge ham gratis eller sætte ham endnu mere ned i løn og tage ham med i de kampe han muligvis kan spille.
er der ikke en klausul i kontrakten ift skader. Du betaler jo i princippet løn til en som ikke kan arbejde.
Jeg savner Pepe :(
Madridista02 post=134826
Tja, det er vel ikke så unormalt at få løn, selvom du er syg/skadet. Det sker i flere lande i EU, ihvertfald. Jeg har aldrig hørt om en fodbold spiller der ikke fik løn fordi han var skadet. Det er en del af hans kontrakt jo. Jeg har dog hørt om Diaby, da han spillede i Arsenal og var kronisk skadet, han tilbød at gå ned i løn, så vidt jeg husker.9eren post=134819
Madridista02 post=134815
“Hvordan vil du sætte ham ned i løn?”9eren post=134811Vi kommer vel heller ikke af med ham, så enten skal man sælge ham gratis eller sætte ham endnu mere ned i løn og tage ham med i de kampe han muligvis kan spille.
Kaka lavede samme nummer i AC Milan. Men på daværende tidspunkt havde han vist også tjent rigeligt i Real Madrid. Hazard kunne efterhånden godt gå i samme retning. Ingen løn i en periode med skader - eller et skifte til Milan. Hvad end der lige kommer først :-D