Optakt: Real Madrid - Atalanta, CL, ottendedelsfinale, 2. kamp
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvis man skal kigge lidt frem, så kan alt ske i CL, men jeg ser os ikke være favoritter til at går videre til Semifinalen medmindre vi møder Porto.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Kiwes post=134880 skrev:
Kom nu lidt Henrik. Selvfølgelig er det godt at vi går videre i CL? Vi er på ingen måde tæt på mesterskabet så der sælger vi intet ved at fortsætte i CL. Lad os nu bare nyde de få gode stunder vi har denne sæson.henrikcomn post=134876 skrev: Spørgsmålet er om det her er særligt godt.. Nu mister holdet helt sikkert fokus på ligaen... Tillykke til Barca?
Ved jeg nu ikke... Holdet har jo ikke ligefrem nogen imponerende bredde... Nu skal der minimum spilles to kampe ekstra midt på ugen. Vi har jo før set hvordan ligaen bliver pisset væk når CL er i spil. Uanset hvordan du vender det er chancen stadig BETYDELIG større for et mesterskab end en CL titel..
Arh du sku for negativ. Alt kan ske i CL. Vi er langt fra en liga titel. Barca har jo også en cupfinale der skal spilles.henrikcomn post=134885 skrev:
Kiwes post=134880 skrev:
Kom nu lidt Henrik. Selvfølgelig er det godt at vi går videre i CL? Vi er på ingen måde tæt på mesterskabet så der sælger vi intet ved at fortsætte i CL. Lad os nu bare nyde de få gode stunder vi har denne sæson.henrikcomn post=134876 skrev: Spørgsmålet er om det her er særligt godt.. Nu mister holdet helt sikkert fokus på ligaen... Tillykke til Barca?
Ved jeg nu ikke... Holdet har jo ikke ligefrem nogen imponerende bredde... Nu skal der minimum spilles to kampe ekstra midt på ugen. Vi har jo før set hvordan ligaen bliver pisset væk når CL er i spil. Uanset hvordan du vender det er chancen stadig BETYDELIG større for et mesterskab end en CL titel..
henrikcomn post=134885 skrev:
Kiwes post=134880 skrev:
Kan hellerikke følge din bekymring. Barca er kun to point foranos. De er ude af CL og har tabt til samtlige store hold denne sæson. Oven i købet har vi en 1-3 føring.
A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Ja der var nu ikke for sjov ;-)... han har faktisk haft flere habile defensive aktioner, isaer i seasonens start, de kommer ofte naar Marcelo har sku spille back (hvilken han jo ikke rigtig har gjort siden 2018), i de kampe tager Vini utrolig mange tilbage loeb og gaar gerne ned i glidende tacklinger og laver interceptions i eget felt, saa han kan faktisk god tage den defensive tjans, men gaar ud fra det sjaeldent er en del af taktikken naar Mendy ligger bag ham. Ud over det skal vi heller ikke glemme at Holdet siden vini's ankomst i 2018 som minimum har scoret 5 maal paa baggrund af hans hoeje pres-spil. Saa for en offensiv Wing synes jeg ofte han goer det rigtig fint i defensiven, bedre end Hazard, Rodrygo og Asensio imo.Madridista02 post=134882 skrev:
Hvilken kamp var hans bedste, defensivt? :DDeLaRed post=134864 skrev: Vini har vel gang i en af hans offensivt bedste kampe i denne season...
Donde está la biblioteca?
Så du vil hellere at Barca taber end at vi vinder. Du må sku ha det fedt, hvad fanden er det for en tankegang :D. Sorry.henrikcomn post=134888 skrev: Håber I får ret. Jeg vil sælge det hele for, at Barca ikke bliver mester.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
madrid2000 post=134883 skrev: God kamp.
Hvis man skal kigge lidt frem, så kan alt ske i CL, men jeg ser os ikke være favoritter til at går videre til Semifinalen medmindre vi møder Porto.
Mon ikke vi slår Dortmund, Atlético/Chelsea? Liverpool og Psg vil jeg mene er 50/50.
City og Bayern er de eneste, som ville dominere os
- 9eren
- Gæst
-
Ibrahama Konate rygtes til Madrid. Fransk centerforsvar.
Åh nej, så går der ikke lang tid før han koster en milliard.9eren post=134892 skrev: Skudtræning x 50 til Vini og Rodrygo, så behøver vi ikke at have nye fløje.
Ibrahama Konate rygtes til Madrid. Fransk centerforsvar.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-