Real Madrid mod Liverpool i Champions League

5 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Dagens lodtrækning i...

Dagens lodtrækning i Champions League magede det således, at Real Madrid skal op mod Liverpool.

Det bliver dermed en gentagelse af Real Madrids seneste CL-triumf, som mest vil blive husket for et par gevaldige Karies-drop, Bales pragtmål og så Mo Salahs uheldige fald i en duel med Sergio Ramos, som førte til at egypteren måtte lade sig udskifte.

Real Madrid har hjemmebane i første kamp.

De øvrige hold mødes således:

Manchester City-Borussia Dortmund
Chelsea-Porto
Bayern-PSG

I en eventuel semifinale skal Real Madrid møde vinderen af opgøret Chelsea-Porto.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #2 af Salix7
Måske “Oporto” lige skal rettes til? ;-)

Derudover er det vel tæt på en drømme lodtrækning med vores vej mod finalen?

Liverpool er et godt hold, men spiller som os i denne sæson, så ganske lige kamp mellem to store hold, der slet ikke rammer tidligere tiders storspil.

Semifinalen bliver rimelig sikkert mod Chelsea, som ser ganske fornuftige ud i skrivende stund, men på ingen måde et hold, der måler sig med Bayern, City eller PSG (PSG på en god dag naturligvis).

Jeg tænker, at det bliver en finale mellem City og Real :-D

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Salix7.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
5 år 4 måneder siden #3 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid mod Liverpool i Champions League
Der er ikke særlig meget at være kede af her. Liverpool er slet ikke i omdrejninger og de tre største trusler er i den anden side. Jeg tror, at det passer rigtig fint at møde endnu et hold som presser højt og intenst. Det bør Ramos, Modric, Kroos og Benzema nok kunne styre sig fint udenom så kan kan Vinicius og Mendy ellers bare boltre sig på al den plads som kommer når de løber afsted. Jeg ser os ikke nødvendigvis som favoritter, men jeg ser det som en glimrende mulighed for at komme til finalen.

Leveret af Kunena Forum